Je hebt een punt Hendrik,
Mijn excuses voor het taalgebruik.
Voel me hier door verschillende kanten voor 200% onterecht aangevallen enkel en alleen omdat ik nog nooit de bekendheid heb opgezocht met wie ik ben en wat ik doe. Men weet niks, maar dan ook helemaal niks van mijn handelen, mijn werkwijze en inzet voor met name de IJsvogels dat ik er gewoon beroerd van aan wordt!!
Weet voor mezelf dat ik voor 100% in het belang van de IJsvogels handelde en handel, letterlijk al honderden ijsvogels heb laten uitvliegen door wanden geschikt voor bebroeden te maken, ieder nest gevolgd en beschermd tegen verstoring of vernietiging etc. etc.
En dat hier over me heen krijgen zonder dat ik me ook nog eens fatsoenlijk kan verweren, dan wordt ik op een gegeven moment
pissig ja!
Maar evengoed, had wat genuanceerder over moeten komen.
Ps, en dat aantrappen? nee, er was niks, had zelfs alleen betrekking op paden die door een gebied lopen, persoon vond het niet goed dat er gelopen werd in een natuurgebied, enkel dat en noemde dus het aantrappen van de bodem als argument.
M.v.g.
Gé Driessen
Nikon D2H, Nikon D3, Nikkon D4, Nikkor 400mm f5.6, Nikkor AF-S 400mm f2.8 IF ED VR, Nikkor AF-S 80-200mm f2.8 IF-ED, Nikkor AF-S 28-70mm f2.8 IF-ED, Micro Nikkor AF-S 55mm f2.8, Micro Nikkor AF-S 105mm f2.8 IF ED VR