Koekieman wrote: |
Ik begrijp dit topic niet helemaal. Wat als alle (hoeveel zijn het er?) gebruikers van birdpix een onderwerp gaan aanmaken over de kwantiteit van hun foto's op birdpix? Is dit iets wat wereldkundig gemaakt moet worden?
Groet, Sjors |
nelappelmelk wrote: |
Jammer dat je jezelf gaat beperken.
Je noemt de weinige commentaren. Hoe kun je zelf daar ook een rol in spelen? Misschien ook door daar zelf meer actief in te zijn. Je opnames zijn geweldig hoe kun je anderen ook tips geven om op een hoger nivo te komen? Persoonlijk hecht ik veel aan interactie. Het kost veel tijd. Naast het fotograferen is het commentaar geven een vak apart. Dit wilde ik even kwijt. groeten Nel |
Quote: |
Alleen maar oehhs en aahhs en lovende woorden? |
Dan zou inderdaad een stukje interactie en delen van kennis zoals Nel noemt lijkt me ook op zijn plaats zijn |
Koekieman wrote: |
Kijk zo'n beschrijving bij jouw laatste zwaluw daar hebben mensen (ik althans wel) wat aan. Verder wellicht iets over afstand tot onderwerp, richting van fotograferen, manier van scherpstellen, belichtingsmodus. Ik noem maar wat. Dat is een beetje anders dan bijvoorbeeld beschrijving "Hot Pursuit" ![]() Groet en succes met mooie platen maken. Sjors |
Kijk zo'n beschrijving bij jouw laatste zwaluw daar hebben mensen (ik althans wel) wat aan. Verder wellicht iets over afstand tot onderwerp, richting van fotograferen, manier van scherpstellen, belichtingsmodus. Ik noem maar wat. Dat is een beetje anders dan bijvoorbeeld beschrijving "Hot Pursuit" |