Posted: Sun 17 Jul 2016, 14:40 Post subject: Gezocht een plek dichtbij Utrecht
Hallo allemaal, ik woon in Utrecht en ik ben op zoek voor een plek om vogel fotograferen. Ik heb geen auto , alleen fiets een openbaar vervoer.. Kunnen jullie helpen? volgende week wil ik naar Amsterdamse Waterleidingduinen gaan ,is een goede idee?
Dank jullie wel voor het helpen
(sorry voor mijn nederlands)
Andrea _________________ Nikon d7100 - Sigma 150-600 S - Tamron 70-300 VC USD
Age: 58 Joined: 08 Nov 2003 Posts: 3780 Location: Utrecht
Posted: Mon 18 Jul 2016, 8:52 Post subject:
Aan welke kant van Utrecht woon je? Mijn eerste foto's hier zijn van het Griftpark. Dichtbij en in de tuin is van alles te beleven.
EDIT:
Fietsen is bepaald geen ideale manier om vogels te benaderen, wat heet. Je zult wel van de fiets af moeten voor de beste resultaten, op een strategisch plekje gaan zitten en even wachten om alles weer naar je toe te laten komen.
Waar het fietspad langs de Kromme Rijn onder de uh A28 doorgaat (of is het de A27?) zit nog steeds aan alle vier de kanten een zwartkop te zingen.
Richting Maarssen, Westbroek, Groenekan en De Bilt is er van alles, Amelisweerd, in de bossen bij Zeist, richting Bunnik en Houten, leuke plekken.
Bij IJsselstein en Vleuten kom ik nooit, maar daar zit zeker ook van alles. _________________ hi lui
mooi licht
Last edited by peter wijn on Tue 19 Jul 2016, 8:14; edited 1 time in total
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum