Aan Lesley dus de eer een nieuwe opdracht te bedenken! Mijn felicitaties aan de winnaar en de rest van het podium en een iedereen bedankt die heeft bijgedragen aan deze maandopdracht! _________________ Zie voor veel meer foto's:
http://pbase.com/arieouwerkerk
Lesley, gefeliciteerd, jouw foto behoorde ook tot mijn favorieten, en Kees, hetzelfde geldt voor de merelfoto, jij ook gefeliciteerd.
Bedankt voor jullie commentaren/ nominaties voor mijn Eend, vond het weer een leuke opdracht om mee bezig te zijn, ook om de "nieuwe" sx50 uit te proberen.
Sieb _________________ canon powershot sx30, sinds juni 2013 sx50, sinds december 2018 nikonp900
Allen van harte. Lesley jouw opname sprong er deze keer voor mij helemaal uit. Top. Het was een opdracht die goed te doen was. Iedereen bedankt voor het geven van commentaren. _________________ Sony RX 10-4
Ik houd me voornamelijk met landschapsfotografie en macrofotografie bezig.
De laatste jaren ben ik ook vogelfotografie gaan waarderen.
Van harte gefeliciteerd Lesley (en de zilveren en bronzen plakwinnars natuurlijk ook).
Ben ook wel benieuwd waar je mee gaat komen, het lijkt me niet meer zo simpel om iets nieuws te verzinnen!
gr
G _________________ Nikon; Nikkor; Sigma; Velbon; Manfrotto
Van harte met deze overwinning heren! Altijd gaaf he, als je zo'n ereplaats (of eerste plaats) hebt in onze fijne maandopdracht. Ik ben blij dat er nu weer wat meer inzendingen waren. En ik hoop dat dat met de volgende opdracht doorzet. (dat zal toch wel?)
grtz, josephine
Gender: Male Age: 59 Joined: 31 Dec 2011 Posts: 168 Location: Lievelde
Posted: Wed 30 Nov 2016, 18:07 Post subject: maandopdracht
Gefeliciteerd alle drie! Misschien weer een breed thema kiezen zoals een jaargetijde? Want het onderwerp Herfst leverde toch wel weer voldoende inzendingen op. _________________ canon eos 5D mark IV sigma 150-600 sports, tamron 150-600mm. Tamron 70-300 mm. www.bureauwassink.nl
Posted: Wed 30 Nov 2016, 18:35 Post subject: maandopdracht
Een terechte winnaar proficiat Lesley een fraaie opname.
Dit was inderdaad een brede opdracht en dat was ook te zien aan een mooi aantal deelnemers hopelijk gaat dat weer lukken met de volgende opdracht.
Gender: Male Age: 69 Joined: 15 Dec 2011 Posts: 135 Location: Koekange
Posted: Mon 05 Dec 2016, 18:46 Post subject:
Aan de drie 'eersten' mijn felicitaties doch voor alle inzenders is het een felicitatie waard. Dat jullie allemaal aan de MO hebben gedacht en opnamen hebben gemaakt die aan de opdracht hebben voldaan. De MO is nog springlevend en zeker interessant om aan deel te nemen gezien de vele nominaties die je ten deel kunnen vallen.
groet,
Cor
Last edited by corvanspijk on Mon 05 Dec 2016, 19:01; edited 1 time in total
Gender: Male Age: 69 Joined: 15 Dec 2011 Posts: 135 Location: Koekange
Posted: Mon 05 Dec 2016, 19:01 Post subject:
Het thema 'water' is zeker een onderwerp die mij en wellicht velen aanspreekt, misschien nog wel meer als het winterthema. Dus ik ga zeker voor deze MO mijn best doen.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum