Gender: Male Age: 79 Joined: 10 Oct 2011 Posts: 61 Location: Landgraaf
Posted: Sat 01 Jul 2017, 22:19 Post subject: In memoriam anneke 66
Wat een ontzettend droevig bericht.
Altijd zeer van haar foto's en commentaren genoten.
Miste haar al een poos, maar ja dat kan meerdere redenen hebben, maar zo eindig is toch wel heel erg schrikken.
Veel sterkte voor de nabestaanden.
Gr. arnold _________________ Fujifilm camera en lenzen.
Gender: Male Age: 55 Joined: 22 Aug 2010 Posts: 166 Location: Leerdam
Posted: Sun 02 Jul 2017, 1:32 Post subject:
Triest.... Het enthousiasme, de liefde voor en tot op het laatst die motivatie.....Diepe bewondering voor een vrouw waarvan ik de ernst niet wist of niet begreep. Mijn medeleven voor de nabestaanden en met name voor Peer en Ellen. Sterkte!
Groet Kees _________________ Leerdams Kristal, made in Japan.....
Gender: Male Age: 67 Joined: 11 Jan 2017 Posts: 80 Location: Etten
Posted: Sun 02 Jul 2017, 8:41 Post subject:
Ach jee......daar schrik ik toch wel erg van. Die lieve Anneke, waarmee ik toch ook qua benadering en experimenteerlust in de fotografie een zekere "soulmate" had. Ik waardeerde haar foto's heel erg en zij was ook altijd één van mij trouwe "fans". Een lieve en gepassioneerde vrouw die hier op BP zeker erg gemist gaat worden. En wat een prachtige symboliek in die maandopdrachtfoto van de Kraai en de lantaarn.......over foto's met een verhaal gesproken. Wauw..
Gr. Harry _________________ Canon EOS 550D aan Sigma 150-600mm f/5.0-6.3 DG OS HSM Sports
Canon EOS 550D aan Canon 100-400 mm (op vakantie)
Last edited by kruisje2000 on Sun 20 Aug 2017, 10:17; edited 1 time in total
Wat een droevig bericht.
Ik zal ze missen, die opgewekte enthousiasmerende commentaren van haar! Niet te geloven dat ze intussen zo'n somber vooruitzicht had.
Haar eigen foto's krijgen ook ineens een andere lading; goed om die nogmaals te bekijken en dat tot me door te laten dringen.
Bedankt Anneke!
En sterkte voor de achterblijvers!
Gender: Male Age: 73 Joined: 20 Aug 2013 Posts: 15 Location: Drenthe
Posted: Sun 02 Jul 2017, 16:02 Post subject:
Veel sterkte bij dit voor ons onverwacht verlies. Zonder te weten van het overlijden van Anneke koos ik voor de maandopdracht voor de maand juli voor o.a. de kouwen en kraaien. Daar ben ik nu blij mee, want de foto's van de kouwtjes van Anneke zullen ons altijd bijblijven. Hopenlijk komt er een grote deelname als eerbetoon voor Anneke. _________________ Nikon D 810 en D7100 en 80-400 nikkor lens VR Nano en Nikkor 500 mm f 4 G ED VR.
Wat mooi geschreven in memoriam, Maar zoals altijd hebben deze stukjes een verdrietige inhoud . Ik wens de familie veel sterkte met het verwerken van dit verlies .
Gender: Male Age: 69 Joined: 02 Nov 2006 Posts: 122 Location: Maasbracht
Posted: Tue 04 Jul 2017, 20:39 Post subject:
Wat heb je haar persoon mooi beschreven Piet. Familie en vrienden van Anneke wens ik veel sterkte. _________________ canon 5d mark IV, Eos R, 500 mm, 150-600 mm en 1.4 extender, Wimberley op zelfgemaakt raamstatief
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum