blank Birdpix.nl No.1 Vogel- en natuurfotoforum 
Nou laat ik me ook maar eens voorstellen dan..!!

Post new topic   Reply to topic    Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor
View previous topic :: View next topic  
Author Message
RichardB

PostPosted: Sat 25 Nov 2017, 0:24    Post subject: Nou laat ik me ook maar eens voorstellen dan..!! Reply with quote

Hoi ik ben Richard,

Jaren geleden toen ik begon met fotografie ben ik hier ooit eens geweest.. Gister tijdens het registreren kwam ik er ook achter dat ik hier nog steeds geregistreerd stond met veel zoek werk en uitproberen we wachtwoord weer kunnen herhalen en dus sinds vandaag weer actief op de Birdpix.

Ik fotografeer al een hele tijd en leer dagelijks weer wat nieuws.. nieuw over vogels en nieuws over fotografie.. ik ben nog niet zo heel lang actief in de vogels fotograferen.. alle begin is moeilijk, maar ik kan wel zeggen dat het vogel fotovirus me wel heeft gegrepen..

Voor het algemeen ben ik actief in de Macro fotografie maar sinds dit jaar geniet ik meer en meer in de vogels (zie hier boven)..

ik hoop nog veel hier te leren of gedrag en ook soorten herkenning.. want dat schort er bij mijn nog wel eens..

goed ik heb wel weer genoeg vertelt.. meer vinden over mijn en me fotografie stel dan vragen of kijk even rond op mijn website.. http://www.richardb-fotografie.nl

Very Happy
vincentvuik

PostPosted: Sat 25 Nov 2017, 7:48    Post subject: Reply with quote

Hoi Richard, welkom hier. Birdpix is ideaal om je foto's interessanter, breder en gevarieerder te maken. Door mee te kijken en te schrijven, leer je ongemerkt ook veel bij. En reacties op je eigen foto's zijn ook leuk en nuttig. Veel plezier met je hobby en hier op de site! Groeten, Vincent
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

© Zygomatic 2017 | Disclaimer | Sponsored by CameratoolsCameratools