Gender: Male Age: 50 Joined: 03 Feb 2009 Posts: 672 Location: Zevenhuizen
Posted: Sat 09 Jun 2018, 23:24 Post subject:
Nu nog je onderschrift aanpassen en dan ben je écht verlost van die Sony. Wel balen hoor als zo'n overstap (naar die Sony) niet brengt wat je ervan verwacht. En fijn dat een echte winkel je dan weer de boel laat omruilen. _________________ http://michieljanssen.smugmug.com/
Gender: Male Age: 81 Joined: 19 Feb 2007 Posts: 296 Location: Dieren
Posted: Sun 10 Jun 2018, 1:23 Post subject: Terg bij Olympus
Michiel, dank voor je reactie. De Olympus is goedkoper dan de Sony dat maakt de overstap wel wat gemakkelijker. Maar je moet wel een veer laten. .
groet, Guido _________________ onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
Mooi dat de ruil kon, zodat je het plezier wel weer terug krijgt. _________________ Sony RX 10-4
Ik houd me voornamelijk met landschapsfotografie en macrofotografie bezig.
De laatste jaren ben ik ook vogelfotografie gaan waarderen.
Gender: Male Age: 81 Joined: 19 Feb 2007 Posts: 296 Location: Dieren
Posted: Mon 11 Jun 2018, 16:03 Post subject: terug bij Olympus
@Nel, ik verwacht zeker dat het fotograferen weer wat meer ontspannen wordt. Ik zou bijna afzien van vogelreizen vanwege magere resultaten. Ik heb nog geen concrete plannen maar dat komt wel weer.
Ik werd nog verrast door een cash back actie van Olympus : van de body-prijs ad 559 gaat nog 75 af via Olympus zelf..
dank voor je reactie, groet, Guido _________________ onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum