Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws


Welkom op een vernieuwd Birdpix.nl
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
frankc


Gender: Male
Age: 64
Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10
Location: Spanje
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 08 Jul 2018, 22:13    Post subject:
@ vincentvuik
Je zegt: "Verder vind ik de site (nog steeds) prima, en is elke verandering lastig te accepteren voor gebruikers die volledig vergroeid zijn met een verouderd concept. Gun het wat tijd mensen. En kom vooral met concrete en realistische suggesties, want terug naar oude BP gaat natuurlijk never gebeuren. "

De grote vraag is dus: waarom niet? In je posting noem je namelijk allemaal verbeterpunten die in de vorige versie van Birdpix gewoon al aanwezig waren...
Ik vind het onbegrijpelijk dat de eigenaren/uitbaters van Birdpix deze verandering doorvoeren, terwijl ze een perfect werkende website hadden die uniek is in zijn soort, misschien wel de beste wereldwijd.
Waarom moet iets dat goed is om zeep worden geholpen? Zoals ik al zei: is het verandering om de verandering? Omdat een paar snuiters aangeven dat "je met je tijd mee moet gaan"?
Je ziet het vandaag de dag bij allerlei soorten websites, Google, bankprogramma´s, etc. Je klikt je helemaal suf om allerlei verborgen dingen te zoeken en de overzichtelijkheid verdwijnt steeds meer. Ook neemt de functionaliteit af, want steeds meer handelingen nodig om de info boven water te krijgen. Zal wel een generatiedingetje zijn...
Wat mij betreft is de vernieuwing van Birdpix mislukt en dat is doodzonde want het wordt nu gewoon een "plaatjes-klik-site" waarvan er al zoveel zijn. Jammer, jammer, jammer.
_________________
Canon 5Dmark4, EF500/F4 L IS USM, 1.4x Extender II, Gitzo statief
Back to top
Reply with quote
 
kruisje2000


Gender: Male
Age: 70
Joined: 11 Jan 2017
Posts: 92
Location: Etten
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 09 Jul 2018, 8:05    Post subject:
Helemaal eens met Frankc! We worden in deze "snelle" tijd steeds meer en frequenter geconfronteerd met veranderingen.Slag op slag soms. Het moet (met de nadruk op moet) kennelijk allemaal van tijd tot tijd op de schop. En waarom, vraag je je soms af. "Meegaan met de tijd" of "omdat je zo af en toe eens een frisse wind moet laten waaien" vind ik slappe argumenten. Veranderingen/ontwikkelingen okee, maar als dat betekent dat er op diverse fronten stappen terug worden gedaan en je "klanten" ontevreden worden dan moet je de zaak nog eens onder de loep nemen en die stappen terug teniet maken óf misschien wel de conclusie trekken dat het plan mislukt is en teruggaan naar de vorige situatie. En daar is lef voor nodig, om een mislukking toe te geven. Uit allerlei reacties hier voorafgaand blijkt dat er aan de nieuwe "look" en het bedieningsgemak nogal wat schort volgens een aantal gebruikers. Die kritiek wordt maar mondjesmaat weerlegd door gebruikers die wel enthousiast zijn. Stapje verder: niemand heeft zich nog in superlatieven geuit over de nieuwe lay-out, wat toch het uiteindelijke doel zou moeten zijn. Mensen moeten na een verandering toch het gevoel hebben van "Wow, dit is te gek!" om er vervolgens enthousiast mee aan het werk te gaan!
Ik vind het ook jammer dat er van de kant van het moderatieteam totaal verder niet gereageerd wordt op de kritieken. Roept een beetje het "ivoren toren"-gevoel bij me op. Of is de achterliggende gedachte misschien "laat maar even uitrazen, waait vanzelf wel over"?
De oude Birdpix had uitstraling, een onderscheidende stijl, was overzichtelijk en had klasse. Deze nieuwe versie is een "dertien in een dozijn" pagina geworden die ook nog eens lastiger in gebruik is. Citaat Frankc: jammer, jammer, jammer.

Gr. Harry
_________________
Canon EOS 550D aan Sigma 150-600mm f/5.0-6.3 DG OS HSM Sports
Canon EOS 550D aan Canon 100-400 mm (op vakantie)
Back to top
Reply with quote
 
guido mwm
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 80
Joined: 19 Feb 2007
Posts: 289
Location: Dieren
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Mon 09 Jul 2018, 8:10    Post subject: Welkom op een vernieuwd Birdpix.nl
zo dramatisch als eerdere berichten zie ik het niet maar als je me vraagt zijn we er op vooruit gegaan? dan zie ik de vooruitgang eigenlijk niet. de foto's ogen soms wat beter. de opvallende reclames "abonneer nu" vin dik niet prettig.
de artikeltjes lees ik wel zo af en toe.
vind het wel tijd voor een passende reactie.
groet, Guido
_________________
onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
Back to top
Reply with quote
 
Hendrik van Kampen
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 64
Joined: 15 Apr 2005
Posts: 9821
Location: Leeuwarden
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Mon 09 Jul 2018, 19:43    Post subject:
Ik wil wel even reageren als moderator.

Aan de vormgeving kan ik eigenlijk niets veranderen, ik heb het er ook maar mee te doen. Moderatoren zijn er alleen voor het beoordelen van foto's en teksten, niet voor de software. Gelegenheden voor inspraak zijn er geweest, ook voor gebruikers. Daarnaast heb je te maken met beperkingen van de techniek. Als je zo naar het oude Birdpix kijkt, hing dat met touwtjes en plakband aan elkaar. De programmeertaal voor de vernieuwde site heeft kennelijk ook zo zijn beperkingen. Er zit niet veel meer op dan te wachten hoe de functionaliteit nog verbeterd kan worden.

Ik zie het zo (vrij uit het wielrennen): "De renners bepalen de koers". Zo kan je ook naar een website kijken. Uiteindelijk gaat het om de foto's, de mensen die deelnemen en de commentaren die er worden gegeven. Dat is bepalend voor het succes, vormgeving vind ik persoonlijk niet zo belangrijk.

.
_________________
Nikon, Gitzo
Back to top
Reply with quote
 
corvanspijk
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 68
Joined: 15 Dec 2011
Posts: 135
Location: Koekange
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 10 Jul 2018, 8:06    Post subject:
Een duidelijk antwoord, Hendrik. De functionaliteit staat bij mij ook voorop. Met andere woorden; alles moet naar behoren werken en de informatie moet up to date zijn. Bijvoorbeeld onder 'fotowedstrijden' staat nog de maandopdracht juni. Wel zou de 'eigenaar' van de site de opmerkingen over 'het gemis' van bepaalde mogelijkheden serieus moeten nemen. Bijvoorbeeld heel veel gebruikers willen graag de 'beste' en 'meest bekeken' foto's terug zien. Als dat al kon in de vorige 'houtje-touwtje' versie dan zeker in deze nieuwe versie. En om eerlijk te zijn; ik mis die ook wel. En verder denkend; toch niet geskipt vanwege het boek?

groet,
Cor
Back to top
Reply with quote
 
Marcel van der Tol
Admin
Admin



Age: 61
Joined: 31 Dec 2003
Posts: 4618
Location: Zoetermeer
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Tue 10 Jul 2018, 8:19    Post subject: Re: Welkom op een vernieuwd Birdpix.nl
Daan Schoonhoven wrote:


Een aantal onderdelen zijn nog niet goed overgezet, zoals de foto van de dag/week/maand/jaar.


In het allereerste bericht dus.
Back to top
Reply with quote
 
Daan Schoonhoven


Gender: Male
Age: 50
Joined: 14 Jul 2003
Posts: 2683
Location: Nijkerk
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 11 Jul 2018, 13:59    Post subject:
Bedankt voor jullie reacties. Ik neem even de tijd om er in het algemeen op te reageren. Voor ons is deze update een traject geweest van ruim anderhalf jaar. Moderators, editors en gebruikers zijn betrokken geweest bij dit proces en hebben de website getest, doorlopen en feedback gegeven. Om heel veel goede redenen heeft dit lang geduurd en bleek het een stuk complexer dan gedacht/verwacht.

Voor alle duidelijkheid: we zijn gebonden aan deze forumsoftware: helemaal opnieuw beginnen in een nieuwe omgeving is geen optie, tenminste als we alle foto's, gegevens en commentaren willen meenemen. Dat is wat mij betreft geen optie: de database van Birdpix, met alle energie die jullie, de mods en de editors erin hebben gestopt.

Dit betekent ook dat er beperkingen zijn: zomaar nieuwe functionaliteit toevoegen is nog heel beperkt mogelijk. De update van de website is dus vooral cosmetisch zodat het in elk geval weer anno 2018 eruit ziet en het ook aantrekkelijker wordt voor nieuwe gebruikers. Zelf ben ik nog het meest enthousiast dat de website responsive is geworden en dus ook goed te bekijken is via smartphone en tablet. Als alle bugjes eruit zijn, willen we een actieve campagne starten om nieuwe gebruikers te werven.

Besef dat wij heel veel energie hebben gestoken en nog steeds steken in deze vernieuwde versie van Birdpix (en Nederpix). De reden dat we dit doen is gebaseerd op emotie: het bestaat al zolang, het staat aan de basis van PiXFACTORY en er is een grote groep van trouwe gebruikers die we graag willen blijven ondersteunen. Jij als gebruiker bent loyaal aan Birdpix en wij willen loyaal aan jou zijn.

De afgelopen weken hebben we heel hard gewerkt aan het verbeteren van de website. Ik zal je niet vermoeien met de details, maar het is zoveel complexer dan het lijkt en daardoor ook zoveel meer werk.

Maar er is goed nieuws: gisteren is een nieuwe update met fixes live gezet op Nederpix. Later vandaag volgt Birdpix ook.

Even een overzicht wat hierin is meegenomen:

- De bug waarbij je niet kon editen als je eenmaal had geupload is opgelost

- Het overzicht met foto van de dag is terug. Je kunt nog niet doorklikken, daar kijken we nog naar.

- Er zijn maatregelen genomen om spam op de website tegen te gaan en de Captcha is verbeterd

- Een aantal formulieren dat niet goed werkte zijn aangepast.

- De datumpicker is vervallen, je moet nu met de hand data invullen.

- Enkele niet zichtbare doorklik buttons zijn weer teruggezet

- Deel van de foute karakters zijn ge-update maar nog niet alles. Op sommige punten zit dit dieper in de code. We blijven hier mee bezig.

Volgende punten die nu hoge prioriteit hebben zijn deze punten:

- Personal album netjes maken en vervolgens de link weer toevoegen aan de albums pagina
- Vreemde karakters probleem
- Issue waarbij foto's wegvallen in overzichten (Query pakt er 20 maar de gallery lijkt soms "netjes" af te ronden naar bijvoorbeeld 18 en dan missen er enkele foto's)

Daarbij staat nog open het issue met doorklikken als je een foto met zwarte achtergrond bekijkt. Dit is complexer dan het lijkt. We onderzoeken de nodige alternatieven.

Tot slot: de vakantieperiode is aangebroken. Dit betekent dat we de komende weken niet veel kunnen aanpassen. Tegen het einde van de zomer verwacht ik weer een update.
Back to top
Reply with quote
 
Edward van Altena


Gender: Male
Age: 55
Joined: 17 Sep 2008
Posts: 267
Location: Zeist
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 12 Jul 2018, 10:53    Post subject:
Waarom is mijn commentaar verwijderd?
Gisteren stond het er nog??
_________________
Met vriendelijke groet,
Edward

www.wildlife-photos.net
Back to top
Reply with quote
 
Rijswijk


Gender: Female

Joined: 01 Nov 2016
Posts: 118
Location: Rijswijk ZH
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 12 Jul 2018, 12:04    Post subject:
@Edward: Apart Edward.
Ik heb gisteravond inderdaad twee reacties hier van je gezien. Een met je visie op de nieuwe site en een waarin je een stuk tekst van Harry's (Kruisje2000) reactie gekopieerd had en waar je een reactie op gaf. Ik heb er toen eentje gelezen en wilde wat later op de avond je reactie met citaat van Harry lezen. Deze reactie was toen al weg. Ik nam toen aan dat je 'm zelf verwijderd had.......?
Toen ik vanmorgen keek was de andere ook weg.

Groet, Minke.
Back to top
Reply with quote
 
Daan Schoonhoven


Gender: Male
Age: 50
Joined: 14 Jul 2003
Posts: 2683
Location: Nijkerk
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 12 Jul 2018, 13:18    Post subject:
Edward van Altena wrote:
Waarom is mijn commentaar verwijderd?
Gisteren stond het er nog??


Wat denk je zelf Edward? Wij zitten met een heel team keihard te werken om gebruikers een betere ervaring te geven en voor Birdpix een toekomst te geven. Opbouwende feedback hierbij is welkom, maar een reactie zoals jij gaf breekt alleen maar af, daar is niemand bij gebaat en neemt bij mij en de rest van het team alleen maar motivatie weg.
Je mag best weten dat ik echt boos en gefrustreerd werd van je reactie. Het is zoooo makkelijk om vanaf de zijlijn van alles te roepen wat nergens op slaat. Ik zou zeggen: ga lekker vogels fotograferen.
Back to top
Reply with quote
 
Rinus van der Reest
Guest







PostPosted: Thu 12 Jul 2018, 17:23    Post subject:
.........

Last edited by Rinus van der Reest on Sat 14 Jul 2018, 16:23; edited 2 times in total
Back to top
Reply with quote
 
Edward van Altena


Gender: Male
Age: 55
Joined: 17 Sep 2008
Posts: 267
Location: Zeist
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 12 Jul 2018, 17:31    Post subject:
Daan Schoonhoven wrote:
Edward van Altena wrote:
Waarom is mijn commentaar verwijderd?
Gisteren stond het er nog??


Wat denk je zelf Edward? Wij zitten met een heel team keihard te werken om gebruikers een betere ervaring te geven en voor Birdpix een toekomst te geven. Opbouwende feedback hierbij is welkom, maar een reactie zoals jij gaf breekt alleen maar af, daar is niemand bij gebaat en neemt bij mij en de rest van het team alleen maar motivatie weg.
Je mag best weten dat ik echt boos en gefrustreerd werd van je reactie. Het is zoooo makkelijk om vanaf de zijlijn van alles te roepen wat nergens op slaat. Ik zou zeggen: ga lekker vogels fotograferen.


Daan als iets slechter is geworden dan is het slechter geworden klaar.
Als ik bij mij baas een project doe van een jaar en het is niet goed dan is het niet goed.

Nogmaals de oude Birdpix is gewoon superieur aan deze.
Vanaf de zijlijn voor wat betreft deze website wellicht maar dat wil niet zeggen dat ik geen mening mag hebben.

Neem nou het zwart grijze menu en de witte home pagina. Een te scherpe overgang van kleuren die ik gewoon niet had verwacht van een team wat al jaren bezig is.
Zowel cosmetisch als logica ontbreekt aan deze website.
Scrollen en Scrollen om iets te zien en te kunnen doen wat vroeger allemaal op 1 pagina was te zien.

Sorry ik vind het er alles behalve beter op geworden. Of je er nu 1 week of 10 jaar mee bezig bent geweest het is gewoon een achteruitgang
_________________
Met vriendelijke groet,
Edward

www.wildlife-photos.net


Last edited by Edward van Altena on Fri 13 Jul 2018, 5:21; edited 3 times in total
Back to top
Reply with quote
 
guido mwm
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 80
Joined: 19 Feb 2007
Posts: 289
Location: Dieren
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Thu 12 Jul 2018, 18:35    Post subject: Welkom op een vernieuwd Birdpix.nl
niemand heeft de wijsheid in pacht. de een vind het helemaal niks en de andere vind het redelijk tot goed. BP heeft zijn best gedaan en zal nog een aantal zaken aanpassen. beetje geduld kan ook geen kwaad.
er zijn actieve en niet actieve leden er zijn betalende en niet betalende leden.
er zijn topfotografen en amateurs, ieder heeft zijn mening.
een beetje respectvol omgaan met elkaar lijkt me voor allen het beste.
groet, Guido
_________________
onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
Back to top
Reply with quote
 
Rijswijk


Gender: Female

Joined: 01 Nov 2016
Posts: 118
Location: Rijswijk ZH
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 12 Jul 2018, 22:18    Post subject:
Nou, daar moet ik eens over nadenken............
Verwijderen van reacties vind ik wel een zeer uiterst middel.

Minke.
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1767
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 13 Jul 2018, 8:39    Post subject:
Reactie verwijderen wordt wel vaker gedaan, en waarom niet? De eigenaar van deze website mag dat doen, de bedoeling is hier dat het allemaal netjes gaat en dat kun je soms alleen maar beschermen door e.e.a. domweg te verwijderen.
Het concept van Birdpix is wat het uniek maakt, in mijn ogen. Op de meeste fora zie je in de commentaren de grofste taal voorbij komen, agressie en beledigingen, beschuldigingen, noem het maar op. Het is alleen maar prettig dat dat hier niet gewenst wordt.
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
Wilfried Solarz


Gender: Male
Age: 70
Joined: 28 Apr 2010
Posts: 193
Location: friesland
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Fri 13 Jul 2018, 9:52    Post subject:
josephine wrote:
Reactie verwijderen wordt wel vaker gedaan, en waarom niet? De eigenaar van deze website mag dat doen, de bedoeling is hier dat het allemaal netjes gaat en dat kun je soms alleen maar beschermen door e.e.a. domweg te verwijderen.
Het concept van Birdpix is wat het uniek maakt, in mijn ogen. Op de meeste fora zie je in de commentaren de grofste taal voorbij komen, agressie en beledigingen, beschuldigingen, noem het maar op. Het is alleen maar prettig dat dat hier niet gewenst wordt.
grtz, josephine


De teksten van Edward waren snoeihard en vernietigend over het nieuwe concept. daarentegen heeft hij niemand persoonlijk beledigd.

Vaak kan je met zulke feedback meer dan nietszeggende likjes. Je hebt helemaal gelijk Josephine dat de eigenaar dit mag doen de eigenaar had ook kunnen zeggen dank voor de feedback en de manier waarop je het brengt zint me niet. feedback weghalen is vragen om geen feedback.
_________________
nikon spul
Back to top
Reply with quote
 
Rijswijk


Gender: Female

Joined: 01 Nov 2016
Posts: 118
Location: Rijswijk ZH
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 13 Jul 2018, 10:30    Post subject:
@Wilfried: Kan me helemaal vinden in je overwegingen, Wilfried. Overigens past je omschrijving van Edwards reactie, wat mij betreft, ook op die van een aantal eerder gegeven reacties van anderen.
Misschien was hier sprake van een "druppel en een emmer"? Waar ik me overigens ook best wel iets bij voor kan stellen, maar ja, de eindverantwoordelijke vangt de wind........

Groet, Minke.
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1767
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 13 Jul 2018, 10:33    Post subject:
Snap ik Wilfried - ikzelf heb het bericht van Edward niet gelezen en kan er dus ook verder niet over oordelen. Of je berichten moet verwijderen - dat laat ik ook in het midden, maar het gebeurt wel vaker en bij sommige berichten zal het ook terecht zijn. Het lastige is, dat wanneer zo'n bericht er niet meer staat, dat ook niet meer beoordeeld kan worden door anderen. In dat opzicht komt dat wel ongelukkig uit, want vrijwel niemand kan er nu iets zinnigs over zeggen.
Dus in feite - waar hebben we het (ikzelf dus inkluis) het nu helemaal over ....
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
corvanspijk
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 68
Joined: 15 Dec 2011
Posts: 135
Location: Koekange
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 13 Jul 2018, 20:46    Post subject:
Bedankt, Daan, voor de uitgebreide toelichting. Goed dat bugs worden aangepakt en (oude) functionaliteiten terugkomen.

groet,
Cor
Back to top
Reply with quote
 
Wilfried Solarz


Gender: Male
Age: 70
Joined: 28 Apr 2010
Posts: 193
Location: friesland
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Fri 20 Jul 2018, 23:02    Post subject:
zie dat er nu onder het kopje "meer"de hele historie weer te zien is. daar waar kritiek is/was is nu hulde op zijn plaats vind ik.
_________________
nikon spul
Back to top
Reply with quote
 
natuurflits


Gender: Male

Joined: 23 Mar 2007
Posts: 18
Location: groningen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 23 Jul 2018, 14:11    Post subject:
ik denk dat ik over dat knopje "meer" heen kijk Wilfried,

als de kritiek snoeihard is, is nog geen reden om hem weg te halen (zeker wanneer er geen persoonlijke belediging in heeft gezeten) Sterker nog vind ik niet netjes van de forum beheerder.

de site is er helaas niet op vooruit gegaan in mijn ogen, het vorige was uniek eenvoudig in zijn soort, helaas is dit meer gebeurd de laatste maanden met verschillende sites. Moderner wilt niet zeggen vooruitgang.
Back to top
Reply with quote
 
Hans Hoppen


Gender: Male
Age: 68
Joined: 25 Nov 2011
Posts: 8
Location: Nijverdal
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Tue 24 Jul 2018, 18:24    Post subject: Edward v Altena
Ls ,

ja ik was ook erg verrast met deze vernieuwing , ik ga ook helemaal mee met Edward, ik vond de oude site ook stukken beter.
Een veel beter overzicht dan de nieuwe versie mogelijk kun je de leden vragen welke ze het mooist vinden, ben benieuwd,
grt. Hans Hoppen
_________________
nikon materiaal
Back to top
Reply with quote
 
Fred Aerts


Gender: Male

Joined: 30 Aug 2006
Posts: 34

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 25 Jul 2018, 18:43    Post subject:
Het ziet er allemaal wel fris en eigentijds uit maar net als velen mis ik ook vooral het overzicht.
Daardoor is de site op de een of andere manier wat minder aantrekkelijk geworden voor mij , zo lijkt het.
Het heeft een beetje z'n vertrouwde identiteit en functionaliteit verloren en ik vraag me af of dat wel helemaal goed komt in de nieuwe vorm.
Tip: de weemoedigen onder ons kunnen op Digiscoopix nog zien hoe het ooit was.
Back to top
Reply with quote
 
Luc Meert
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 63
Joined: 28 Dec 2006
Posts: 23
Location: Lippelo Belgie.
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Wed 25 Jul 2018, 19:38    Post subject:
Magere troost om nu te gaan kijken op Digiscoopix.
Tja, inderdaad, de vorige versie van Birdpix was in ALLE opzichte beter en mooier dan de nieuwe.
Dat men snoeiharde kritiek is gaan schrijven geeft aan hoe zwaar onze leden tillen aan de achteruitgang, zelf merk ik dat mijn bezoekjes aan deze Birdpix beginnen te minderen.
Hoop steeds dat ik de dag van morgen zal merken dat de oude versie terug is.
Groet, Luc
Back to top
Reply with quote
 
Paul van Giersbergen


Gender: Male
Age: 63
Joined: 10 Apr 2012
Posts: 33
Location: Wuenheim, Frankrijk
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 26 Jul 2018, 7:06    Post subject:
Een veel serieuzer probleem voor Birdpix dan de lay-out van de nieuwe site is dat er minder en minder foto's worden geupload. Deze trend was echter al duidelijk zichtbaar met de oude site. De nieuwe site heeft denk ik niet voor een ommekeer gezorgd. Misschien is die trend zelfs versneld gezien de vele negatieve reacties maar het is denk ik nog te vroeg om dat te concluderen.
Groet, Paul
_________________
Canon EOS 5D Mark IV, Canon 600 mm F4.0 + 1.4x extender
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
Post new topic   Reply to topic
Page 4 of 8


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum