PiXperience Unlimited, Academy & Masterclasses: het event voor elke natuurfotograaf!

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Raoul

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 10 Feb 2019, 21:27    Post subject: Raoul
Hoi ik ben Raoul Joemman, 49jr.
Ik fotografeer al ruim 30 jaar met diverse analoge en nu ook digitale spiegelreflex camera's. Eigenlijk zo'n beetje allerlei soorten onderwerpen.

Ik ben een liefhebber van vogels en vogelfotografie heb ik altijd boeiend gevonden. Alleen de lange telelenzen van Nikon/Canon waren altijd boven budget. Nu Sigma en Tamron de 150-600 hebben is vogelfotografie voor mij eindelijk binnen budget gekomen.
Daarnaast ben ik ook nog eens verhuisd naar Almere-Buiten, de Oostvaardersplassen en Lepelaarsplassen zijn zo'n beetje mijn achtertuin. De ideale plek om vogels te spotten lijkt me.

Ik heb de 150-600 G2 van Tamron gekocht met een camouflage lenscoat welke ik gebruiken zal in combi met de Nikon D7500. Hoop dat de Tamron morgen binnen komt.
Fotograferen met zo'n ding is natuurlijk weer een vak apart en moet ik gaan leren. Ik heb al veel mooie foto's op dit forum gezien.
Voorlopig zit ik nog niet op dat niveau vrees ik.

Mijn droom voor foto's in de Oostvaardersplassen:
- een ijsvogel
- een roofvogel, valk/zeearend
- een specht
- een vos

Ik ken het gebied van de OVP nog niet zo goed. Denk dat ik eerst maar eens moet gaan oefenen vanuit de vogelkijkhutten zoals de Poelruiter.

Zijn er leden hier die in Almere-Buiten wonen met wie ik eens zou kunnen optrekken?
Reply with quote

vincentvuik

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 10 Feb 2019, 22:07    Post subject:
Mooie combi heb je. Veel plezier in de plassen. En deze site is erg leerzaam. Van veel kijken naar allerlei foto's en van reacties op je eigen foto's steek je veel op.

Groeten Vincent
Back to top
Reply with quote

Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum