Donkerbroekphotography wrote: |
Wie ik ben? Ik ben Nico Donkerbroek. Ik woon op Terschelling en daar is één en al natuur en veel vogels. Van kinds af heeft daar altijd mijn interesse gelegen. Als tiener begon ik met fotografie. Ik fotografeerde alles wat voor de lens kwam. Er kwam echter ook weer een eind aan. Jong gezin, hield geen geld over voor mijn hobby. Jaren later weer opgepakt. In 2013 schafte ik weer een camera aan. Stortte mij op natuurfotografie en dan met name vogels. De apparatuur breidde zich in die paar jaar ook flink uit. Drie Nikon body's, de D600, D610 en de D5. Als objectieven gebruik ik de Tamron 150-600mm f/5.6-6.3 Di VC SP G2 en de Nikkor 800mm f/5.6E VR ED FL. Ik gebruik een Benro Combi Statief C4780TN met daarop de Benro Gimbalhoofd GH5C Carbon. Met deze apparatuur hoop ik nog jaren vogels te kunnen fotograferen. Verder doe ik nog aan macro-en landschapsfotografie maar, dat ter zijde.
Heb ook al even gekeken wat er zoal wordt geupload. Wat een mooi werk allemaal. Mijn complimenten. Ik moet nog zien of ik jullie kan evenaren. Ik zal mijn best doen. Binnenkort zal ik wat plaatsen. Nog even goed de regels tot mij door laten dringen. Oh ja, dit nog even. Tot voor kort heb ik vervroegd het werkbare leven (mooie baan, maar toch!) achter mij gelaten (had te weinig tijd om aan mijn passie te werken) om mij hoofdzakelijk op de fotografie bezig te houden. |