Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Ik stel mezelf voor.

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 28 Jul 2019, 20:08    Post subject: Ik stel mezelf voor.
Hallo.

Ik ben Erik Neuteboom, geboren en getogen in Den Haag vanaf 3 oktober 1960, maar vanaf eind oktober 2017 woonachtig op Aruba, samen met mijn Nederlandse vrouw Hetty die daar is geboren en lang heeft gewoond. We zijn beiden met vervroegd pensioen, om op Aruba te gaan wonen, een droom van mijn vrouw en ik kom er al vanaf 1986, toen haar ouders nog leefden en er woonden.

In Nederland ben ik langzaam begonnen als vogelaar sinds een paar jaar, bezocht vooral de Amsterdamse Waterleiding Duinen maar ook de Oostvaarderplassen en de groene plekken en de duinen en strand bij Den Haag.

Aruba is een echt vogelparadijs, wij wonen in het groene, rustigere en meer heuvelachtige deel van Aruba, vlakbij nationaal park Arikok (20% van het eiland) waar ik bijna elke week kom, hier zien we veel vogels, ik ben helemaal weg van de kolibries, zo mooi en fragiel.

Ik hoop komende tijd kwalitatief goede foto's te kunnen plaatsen van kolibries, de Amerikaanse torenvalk en de Arubaanse holen uil, die laatste is onlangs uitgeroepen tot nationaal symbool op Aruba.
Back to top
Reply with quote

Bert Ooms
Moderator
Moderator

PostPosted: Sun 28 Jul 2019, 20:34    Post subject:
Geweldig om zo je droom te volgen en naar de unieke Nederlandse natuur in de tropen te verhuizen. Om jaloers op te worden.
Ben benieuwd wat je ons gaat laten zien van dat paradijs.
En je gaat hier op BP ongetwijfeld veel opsteken over het verbeteren van de kwaliteit van vogelfoto's.
Veel plezier hier!

Groet,
Bert

ErikNeuteboom

PostPosted: Sun 28 Jul 2019, 20:40    Post subject:
Bert Ooms wrote:
Geweldig om zo je droom te volgen en naar de unieke Nederlandse natuur in de tropen te verhuizen. Om jaloers op te worden.
Ben benieuwd wat je ons gaat laten zien van dat paradijs.
En je gaat hier op BP ongetwijfeld veel opsteken over het verbeteren van de kwaliteit van vogelfoto's.
Veel plezier hier!

Groet,
Bert

Dank je Bert, woon hier nu ruim 1,5 jaar en geniet elke dag, wel iets te heet in de middag, neem dan siŽsta, en ik mis leuke dingen zoals rock concerten en bierkroegen met seizoen bieren, maar je kunt niet alles hebben, dat is voor mijn jaarlijkse vakantie in Nederland.
Back to top
Reply with quote

Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum