Erna Koelman wrote: |
Het lijkt me een leuke, maar ook uitdagende opdracht. Althans als je niet de 'luxe' hebt om in een land vol kleurige vogels te zitten.
Wel goed te zien dat het echt wel kan. Bijvoorbeeld de Huismus in het rode blad. Ook ik vind de Steenuil geen sterk voorbeeld. Als dat onder 'kleur' valt, lijkt elke foto me goed, want in elke foto spelen kleuren op een of andere manier een rol. Maar goed, het geeft wel weer aan dat de opdracht breed opgevat mag worden. Wat betreft de opmerking dat zwart ook een kleur is: echt zwart is juist het ontbreken van kleur. Maar ik ga ervan uit dat zwart in deze opdracht inderdaad een goede rol moet kunnen spelen. Al is het maar omdat het andere kleuren vaak beter doet uitkomen. Nu nog even tijd vinden en dan aan de slag. Groet, Erna |
Truus Aletta Maan wrote: |
Alle foto’s van commentaar voorzien en ik heb er drie genomineerd, waarvan er een perongeluk ging. Welke dat is zal wel blijken, omdat mijn commentaar er niet mee in overeenstemming is.
Truus |
Truus Aletta Maan wrote: |
Ok RTL, hier komt die dan: Ik vind in ieder geval je reactie op dit forum zeer kleurrijk en dat verdient wat mij betreft een nominatie, maar helaas, dat gaat niet hier. ![]() ![]() ![]() Truus |
RTL wrote: |
He G#*~+e Waar is mijn inzending??? hij is succes vol up-geloud ?? Hier ben ik pist-off over, een tijd mee bezig geweest !!! Fukczooi!
Een hele boze RTL!! |