Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Maandopdracht

Maandopdracht augustus 2019 "aandacht voor kleur"
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Auteur
Bericht
Truus Aletta Maan

Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 72

View user's profile Send private message
BerichtGeplaatst: Za 31 Aug 2019, 10:13    Onderwerp:
Ja Vincent. Zo verging het mij ook met de vage eenden Jouw zaagbek stak trouwens met vlag en wimpel erboven uit. Jammer dat je die niet heb ingezonden.
Truus
Naar boven
Reageer met quote

hansgans

Geslacht: Man
Leeftijd: 46

View user's profile Send private message Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: Za 31 Aug 2019, 10:40    Onderwerp:
Gefeliciteerd met de overwinning Josephine! Volgende MO....iets met Meeuwen? 😉

Erna Koelman

Leeftijd: 73

BerichtGeplaatst: Za 31 Aug 2019, 11:25    Onderwerp:
Oeps, ik was er zeker van dat ik twee nominaties had uitgedeeld. Maar ik zie nu dat ik dat blijkbaar alleen in gedachten heb gedaan, maar niet in werkelijkheid. Excuses!
Gelukkig maakt het voor de winnende foto niet uit, omdat dat een van beide nominaties was geweest. De ander is een foto die net geen podiumplaats heeft gehaald Het had dus tot een gedeelde 3e plaats geleid.
Hoe het kan dat ik vergeten ben te nomineren, weet ik niet. Maar mijn excuses. Ik zal daar de volgende keer zorgvuldiger op letten.

Gefeliciteerd, Josephine en de 2e en 3e plaatswinnaars!

Groet, Erna

Erna Koelman

BerichtGeplaatst: Za 31 Aug 2019, 12:03    Onderwerp: Re: Schelden
RTL schreef:
P.S. er is een verschil tussen schelden en vloeken!
Het laatste doe ik.

RTL

Dat er verschil is klopt, maar beide storen me en zijn niet nodig. Boosheid uiten is prima, maar de manier waarop maakt wel heel veel verschil.
Het vermindert in ieder geval mijn plezier in de MO aanmerkelijk. Ik zou het dus waarderen als je je iets gematigder zou kunnen gedragen op BirdPix.
Groet, Erna

RTL

BerichtGeplaatst: Za 31 Aug 2019, 15:13    Onderwerp: Re: Schelden
Erna Koelman schreef:
RTL schreef:
Het laatste doe ik.

RTL

Dat er verschil is klopt, maar beide storen me en zijn niet nodig. Boosheid uiten is prima, maar de manier waarop maakt wel heel veel verschil.
Het vermindert in ieder geval mijn plezier in de MO aanmerkelijk. Ik zou het dus waarderen als je je iets gematigder zou kunnen gedragen op BirdPix.
Groet, Erna

Erna, een gratis en geheel vrijblijvende tip. Mijn comments in het vervolg gewoon niet meer lezen.
Vr.Groet RTL
Naar boven
Reageer met quote

hansgans

Leeftijd: 46

BerichtGeplaatst: Za 31 Aug 2019, 15:24    Onderwerp:
ps. Ik ben nou toch erg benieuwd naar de “zoekgeraakte” inzending

RTL

BerichtGeplaatst: Za 31 Aug 2019, 15:33    Onderwerp:
hansgans schreef:
ps. Ik ben nou toch erg benieuwd naar de “zoekgeraakte” inzending

Ja Hans dat vraag ik mij ook af waar die blijft. Ik heb hem woensdagmiddag weer ingezonden. Marcel van der Tol tikt ook in zijn comment van die dag om 22:26 dat die hem nu wel gezien heeft. Maar na 72 uur is die nog steeds nergens te zien. Het zal wel tijdens de vakantie een onderbezetting zijn zeker. Of er moet heeeel lang over ge-soebat worden , van wat te doen met mijn inzending L0L.

Heb je gemist langs het veld, of ben je naar de streek derby 20 km verder op geweest ?

Vr.Groet RTL
Naar boven
Reageer met quote

leo snellink
Moderator
Moderator

Leeftijd: 67

BerichtGeplaatst: Za 31 Aug 2019, 18:21    Onderwerp:
De inzending die Marcel in de herkansing heeft gezien is geplaatst in het communicatiealbum, omdat de foto toch niet meer kon meedoen voor de maandopdracht omdat dat tegen de regels zou zijn. Als je graag wilt dat anderen de foto te zien krijgen, kun je hem in je persoonlijke album plaatsen. Overigens vind ik dat er wel heel veel gezeurd wordt (gevloekt of gescholden) over die foto.. Uit alles wat ik weet (ingezonden foto's, die ik net als Marcel regelmatig verplaats naar het juiste album) is de foto gewoon nooit geplaatst. Omdat moderators alleen wat kunnen met foto's die ze zien en er geen aanwijzingen zijn dat er een moderator is die het ding heeft kwijt gemaakt, is de meest voor de hand liggende optie dat RTL gewoon een foutje heeft gemaakt. Kan iedereen overkomen. En RTL: als je aangeeft dat je met stroop en veren gaat werken zou het misschien ook handig zijn om toe te geven dat de kans dat de fout bij jou ligt toch eigenlijk best groot is. Na je eerdere opmerkingen is een oprechte verontschuldiging aan Marcel toch wel gepast.
Naar boven
Reageer met quote

Vincent Vuik
Admin
Admin

Leeftijd: 38

BerichtGeplaatst: Za 31 Aug 2019, 18:26    Onderwerp:
Truus Aletta Maan schreef:
Ja Vincent. Zo verging het mij ook met de vage eenden Jouw zaagbek stak trouwens met vlag en wimpel erboven uit. Jammer dat je die niet heb ingezonden.
Truus

Ja, achteraf gezien was dat een betere foto!
Naar boven
Reageer met quote

ErikNeuteboom

Leeftijd: 64

BerichtGeplaatst: Za 31 Aug 2019, 19:29    Onderwerp: Re: Schelden
RTL schreef:
Erna Koelman schreef:
RTL schreef:
Het laatste doe ik.

RTL

Groet, Erna

Erna, een gratis en geheel vrijblijvende tip. Mijn comments in het vervolg gewoon niet meer lezen.
Vr.Groet RTL

Mijn gratis tip aan de persoon RTL: probeer iets minder met jezelf bezig te zijn en probeer iets meer rekening te houden met anderen.
Naar boven
Reageer met quote

luutgroeneveld

Leeftijd: 72

View user's profile Send private message Verstuur mail
BerichtGeplaatst: Za 31 Aug 2019, 22:43    Onderwerp:
Misschien moeten wij het MO boek van augustus maar sluiten, in afwachting van een spannende opdracht voor september van winnares Josephine (proficiat)
Naar boven
Reageer met quote

RTL

BerichtGeplaatst: Zo 01 Sep 2019, 8:38    Onderwerp:
leo snellink schreef:
De inzending die Marcel in de herkansing heeft gezien is geplaatst in het communicatiealbum, omdat de foto toch niet meer kon meedoen voor de maandopdracht omdat dat tegen de regels zou zijn. Als je graag wilt dat anderen de foto te zien krijgen, kun je hem in je persoonlijke album plaatsen. Overigens vind ik dat er wel heel veel gezeurd wordt (gevloekt of gescholden) over die foto.. Uit alles wat ik weet (ingezonden foto's, die ik net als Marcel regelmatig verplaats naar het juiste album) is de foto gewoon nooit geplaatst. Omdat moderators alleen wat kunnen met foto's die ze zien en er geen aanwijzingen zijn dat er een moderator is die het ding heeft kwijt gemaakt, is de meest voor de hand liggende optie dat RTL gewoon een foutje heeft gemaakt. Kan iedereen overkomen. En RTL: als je aangeeft dat je met stroop en veren gaat werken zou het misschien ook handig zijn om toe te geven dat de kans dat de fout bij jou ligt toch eigenlijk best groot is. Na je eerdere opmerkingen is een oprechte verontschuldiging aan Marcel toch wel gepast.
Ja natuurlijk, nu ligt de fout bij mij, hou ff op joh. Maar ik denk dat we het advies van Luut maar moeten volgen, dat lijkt mij het beste. Ik ben er wel ff klaar mee. ooit las ik iets over een rode stip....tja RTL
Naar boven
Reageer met quote

guido mwm

Leeftijd: 81

BerichtGeplaatst: Zo 01 Sep 2019, 9:12    Onderwerp: uploaden van foto's
ja soms gaat het mis bij het uploaden van foto's. kan aan de internetverbinding liggen op dat moment of andere toevallige fouten.
bij het uploaden ook voor de MO verdient het aanbeveling ook een kopie naar je PA te sturen. zodra deze daar staat weet je dat het uploaden gelukt is. daarna - in het geval van MO- natuurlijk uit het PA verwijderen omdat anders gemakkelijk de fotograaf te achterhalen is.

(sluit me aan bij Leo, meerderen onder ons zijn er overigens ook helemaal klaar mee)
grt. Guido
Reageer met quote

nelappelmelk

BerichtGeplaatst: Zo 01 Sep 2019, 12:35    Onderwerp:
Van harte Josephine,
Helaas was ik ook wat dom bezig. Heb een aantal commentaren gegeven. Ik moest weg en daarna gewoon dagen de opdracht vergeten. Ik ga de rest nog van commentaar voorzien...
En ik zal kijken wie ik nog een symbolische nominatie kan geven.
Naar boven
Reageer met quote

Berichten van afgelopen:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Maandopdracht
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Pagina 3 van 3

Ga naar: