Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Gerard

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Thu 14 May 2020, 15:05    Post subject: betreft maandopdracht
Goedendag allemaal,
Mijn naam is Gerard en heb mijn werk grotendeels in en rondom de natuur in de duinen van Zuid-Holland. De afgelopen weken door de Corona-crisis wat meer aanwezig in de eigen polder, (Eendrachtspolder, Zevenhuizen (WA-roeibaan)), en daar heb ik mezelf een beetje uitgeleefd met fotografie van voornamelijk de vogels.
De camera die ik heb en hoofdzakelijk voor mijn werk gebruik, ( gemaks-camera), is een bridgecamera en dat is de panasonic FZ72.
Ik ben zoekende naar een opvolger voor deze, grotere sensor etc., maar dat komt later wel.

Ik heb de reacties allemaal gelezen en ook ik hou er wel van om de vogels met hun doen en laten in hun eigen omgeving zoveel mogelijk vast te leggen.

Ik heb de afgelopen week genoten van diverse Baardmannetjes, (mannetjes en vrouwtjes), die lekker door de rietkragen aan het foerageren waren. Laag, net boven het wateroppervlak, hoppend van de ene pol naar de andere, over tientallen meters. Prachtig.

Volgende overweging is wellicht de Sony RX10-IV.
Back to top
Reply with quote

Gert-Jan Cromwijk

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 18 May 2020, 9:03    Post subject:
Nou Gerard, welkom dan op dit mooie forum.
Leef je uit en laat ons meegenieten van je foto's en avonturen.
Anderen zullen daar hun zegje over doen; dat is vaak leuk, soms niet, maar meestal heel opbouwend en leerzaam.
Het wordt hier erg gewaardeerd als je ook iets zegt over de foto's van andere gebruikers. Ook daar leer je van.

GJ
Reply with quote

Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum