Gender: Female Age: 75 Joined: 22 Feb 2016 Posts: 35 Location: Ouderkerk aan den IJssel
Posted: Mon 01 Feb 2021, 13:07 Post subject: maandopdracht
Wil gefeliciteerd met der winnende foto. Vond ik ook erg mooi.
De 2e en 3e plaats, jullie ook gefeliciteerd.
gr.Christina _________________ Nikon Z6, Nikon D500
Nikon 500mm f.5.6
Nikon 300 f.4
Alle winnaars gefeliciteerd met de podiumplaatsen, wat zaten er weer fantastische foto's bij, genieten!
Gr Geert _________________ Sony A1 | Sony A9 | 400mm f2.8 | 1.4X/2X TC
Age: 62 Joined: 31 Dec 2003 Posts: 4620 Location: Zoetermeer
Posted: Mon 01 Feb 2021, 23:02 Post subject:
Wat betreft het openen en sluiten van de termijnen voor uploaden en het geven van nominaties en commentaren.
De data die ik noem zijn streefdata.
Anders zou ik alles klokslag middernacht moeten aanpassen, en zelfs als ik dat zou willen is dat niet allemaal op hetzelfde moment te realiseren.
Bovendien lukt het mij ook niet altijd om altijd stipt na middernacht, of de daaropvolgende ochtend de nodige aanpassingen uit te voeren.
Dus zolang je nog kunt uploaden en nomineren, dan tellen die foto’s en nominaties gewoon mee. Ik zal de toelichting bij de maandopdrachten daarop aanpassen.
Dat is een hele lijst met winnaars, en vooral Wil wil ik feliciteren met dit succes. Ook Gerard en Gert-Jan voor hun podiumplaatsen.
Dat mijn inzending niet zo hoog zou scoren had ik wel verwacht, maar je moet toch wat he? Bedankt iedereen die de moeite heeft genomen een commentaar te schrijven.
We gaan het volgende maand gwoon weer proberen
grtz, josephine
Gender: Male Age: 77 Joined: 22 May 2013 Posts: 15 Location: Delft
Posted: Tue 02 Feb 2021, 15:45 Post subject:
Alle winnaars gefeliciteerd en op naar de volgende opdracht. Succes allemaal.
Gr. Peter _________________ EOS R5, RF-lenzen: 800 (f/11), 100-500, extender 1.4x; EF-lenzen: 24-105, 28-300, 100-400 II, 100 macro, 400 (f/5.6), 500 II, extender 1.4 III en 2.0 III. Mijn niet databasewaardige foto's worden een maand na opname in het verzamelalbum verwijderd.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum