Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Ook maar eens even voorstellen

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
PixPas (Basic)

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 28 Feb 2021, 20:45    Post subject: Ook maar eens even voorstellen
Ik ben al langer lid van BP maar sinds een week of wat ben ik ook ‘actief’, dus de hoogste tijd om mezelf eens voor te stellen.
Mijn naam is Karin in ik woon samen met Evert in de kop van NH. De fotografie hield me als kind al bezig, ik liep met zo’n ritsratsklik camera rond. Zo rond mijn 16e heb ik mijn eerste spiegelreflexcamera gekocht, wat was ik er blij mee.

Er komen andere dingen op mijn pad en de fotografie gaat op een heel laag pitje. Door mijn andere hobby’s koken, bakken en de (moes)tuin begin ik in 2013 een blog bij te houden en daar hoort natuurlijk wel een fotootje bij. Zo wordt de fotografie weer aangewakkerd en is uiteindelijk het hek van de dam.

De natuur heeft altijd mijn interesse gehad dus daar kon ik mij helemaal in uitleven. Een macro lens kwam erbij en ik was uren zoet met alles wat groeit en bloeit.
In 2018 raakte Evert ook besmet en kwamen de gevleugelde vrienden in beeld. Om die goed op de foto te krijgen valt niet mee, maar door er samen veel op uit te gaan en heel veel te overleggen hoe en wat, komt er wel wat verbetering is. Een nieuwe hobby is geboren!

Opzoek naar iets waar je wat kunt leren kwam ik bij BP terecht. Ik zit wel op Instagram maar dat is allemaal ‘leuk’ en daar leer ik niks van. Hier wordt een foto beoordeeld en dat spreekt me heel erg aan. Ik zal proberen af en toe een fotootje te plaatsen en ook om te reageren op andere foto’s, al valt dát nog lang niet mee. Smile

Groetjes, Karin

Vincent Vuik
Moderator
Moderator

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 01 Mar 2021, 11:20    Post subject:
Nogmaals welkom, Karin! Je eerste foto's zijn veelbelovend. Ik kwam niet met foto's van dat niveau binnen hier hoor... Ik ben wel jaloers op je verhalen over het fotograferen samen met Evert. Ik zou willen dat ik mijn vrouw ook enthousiast kon krijgen voor de natuur en fotografie. Die hoop heb ik inmiddels al wel opgegeven...

Groeten, Vincent
Back to top
Reply with quote

Katoo
PixPas (Basic)

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 05 Mar 2021, 20:17    Post subject:
Vincent Vuik wrote:
Nogmaals welkom, Karin! Je eerste foto's zijn veelbelovend. Ik kwam niet met foto's van dat niveau binnen hier hoor... Ik ben wel jaloers op je verhalen over het fotograferen samen met Evert. Ik zou willen dat ik mijn vrouw ook enthousiast kon krijgen voor de natuur en fotografie. Die hoop heb ik inmiddels al wel opgegeven...

Groeten, Vincent

Bedankt Vincent, mede door jou dat ik toch de stap heb gezet om hier een foto te plaatsen!
Haha ja dat hoor ik vaker, wat leuk dat jullie dat samen doen. En dat is ook zo, het is heel erg leuk, je voelt je nooit bezwaard omdat je 'weer' weg bent omdat we samen weg zijn Smile Dus geef het niet op, kan toch niet anders dan dat ze enthousiast wordt van jouw foto's en verhalen!

Groet, Karin

Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum