Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Veel gestelde vragen


Veelgestelde vragen: Accounts, registratie en inloggen

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1460
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 29 Dec 2020, 14:36    Post subject: Veelgestelde vragen: Accounts, registratie en inloggen
Hoe kan ik een account aanmaken?
Klik op Nederlands, vervolgens op de knop "Registreer" links bovenaan. Ga vervolgens akkoord met de voorwaarden. Kies een gebruikersnaam. Het verdient aanbeveling om een herkenbare gebruikersnaam te gebruiken (bijvoorbeeld VoornaamAchternaam). Dat maakt communicatie met andere gebruikers makkelijker. Vul de overige velden en voorkeuren in. Vervolgens wordt de aanvraag voor een account ter goedkeuring voorgelegd aan een administrator. Deze stap is ingebouwd om te voorkomen dat er spamaccounts worden aangemaakt. Het streven is om de aanvragen binnen een dag af te handelen.
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1460
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 29 Dec 2020, 14:38    Post subject:
Waarom moet ik eigenlijk registreren?
Registratie geeft je toegang tot functies die voor gasten niet beschikbaar zijn, zoals toegang tot bepaalde albums, het plaatsen van foto's, forumberichten, privéberichten, enz. Het registreren bestaat over het algemeen uit het invullen van je naam, email en wachtwoord. De overige gegevens zijn optioneel. Het registreren neemt dus niet veel tijd in beslag.
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1460
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 29 Dec 2020, 14:46    Post subject:
Waarom kan ik niet inloggen?
Kijk eerst na of je de juiste gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingegeven. Indien deze goed zijn kunnen er een of twee dingen gebeurd zijn. Als COPPA-ondersteuning is ingeschakeld en je klikte op de "Ik ben jonger dan 13 jaar link" tijdens de registratie, dan moet je de instructies volgen. Als dit niet het geval is, dan moet je account nog geactiveerd worden door een administrator voordat je kan inloggen. Dit kan enige tijd duren, het streven is maximaal één dag. Als je een e-mail hebt ontvangen, volg dan de instructies. Als je geen e-mail hebt ontvangen, ben je dan zeker dat je een geldig e-mailadres hebt opgegeven? Controleer ook de map met ongewenste e-mail. Als je al deze dingen gedaan hebt, contacteer dan de administrator.
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1460
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 29 Dec 2020, 14:55    Post subject:
Waarom word ik automatisch uitgelogd?
Als je "Log mij automatisch in" niet aanvinkt, word je na een bepaalde tijd uit veiligheidsoverwegingen weer uitgelogd. Indien je dat vakje wel aanvinkt, blijf je in principe ingelogd. Dit is echter niet aan te raden op een publieke computer op bijvoorbeeld werk, universiteit of bibliotheek.
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1460
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 29 Dec 2020, 14:57    Post subject:
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
De wachtwoorden kunnen niet opgehaald worden. Er kan wel een nieuw wachtwoord aangemaakt worden. Om dit te doen ga je naar de inlogpagina, klik je op "Wachtwoord vergeten" en volg je de instructies. Er wordt dan een nieuw (tijdelijk) wachtwoord opgestuurd naar het e-mailadres dat in je profiel staat.
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1460
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 29 Dec 2020, 15:00    Post subject:
Hoe verander ik mijn instellingen?
Al je instellingen (indien je geregistreerd bent) zijn opgeslagen in een database. Om deze aan te passen, klik je op de knop "Profiel" in de menubalk bovenaan. Hier kun je al je instellingen wijzigen
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1460
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 29 Dec 2020, 15:05    Post subject:
Hoe kan ik een PixPas aanvragen?
Birdpix kan gratis gebruikt worden. Er zijn echter voordelen voor betalende gebruikers die een PixPas hebben aangevraagd. Zij kunnen onder andere vaker foto's uploaden, foto's uploaden met grotere afmetingen en meer foto's in het verzamelalbum laten staan. Door betalend gebruiker te worden steun je het beheer en onderhoud en dus het voortbestaan van de website. Op de PixPas-pagina wordt precies uitgelegd hoe je een PixPas kan aanvragen of verlengen.
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1460
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 09 Mar 2021, 12:27    Post subject:
Hoe kan ik mijn gebruikersnaam aanpassen?
Dit kan je niet zelf. Als je graag een andere gebruikersnaam wil, kun je een administrator een berichtje sturen.
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Veel gestelde vragen

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Page 1 of 1


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum