Gender: Male Age: 56 Joined: 22 Jun 2015 Posts: 4 Location: Burgh-Haamstede
Posted: Sun 09 May 2021, 20:17 Post subject: CF card problemen - bestanden verdwenen
Op miraculeuze wijze is het nu 2x gebeurd dat opnames op een LEXAR Professional 1066 CF zijn verdwenen. Ik heb dit alleen nog met mijn 1DxII gehad. Het lijkt me toch dat het niet aan de camera kan liggen. Ik heb nu de card opnieuw geformatteerd. Heeft iemand zoiets ook wel eens gehad. Waar zou dit aan kunnen liggen?
lees graag jullie reacties
vriendelijke groet
Paul _________________ Passie voor vogels
Canon gear.
Gender: Male Age: 73 Joined: 02 Nov 2006 Posts: 124 Location: Maasbracht
Posted: Fri 14 May 2021, 15:10 Post subject:
Ik heb het onlangs gehad dat ik de foto's niet meer kon openen. Ik had toen het kaartje en de batterij samen in mijn jaszak liggen. ik heb de kaart opnieuw in de camera geformateerd en hou sindsdien die twee gescheiden. Daarna heb ik er geen problemen meer met het kaartje.
Vg Loek _________________ canon 5d mark IV, Eos R, 500 mm, 150-600 mm en 1.4 extender, Wimberley op zelfgemaakt raamstatief
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum