Age: 62 Joined: 31 Dec 2003 Posts: 4620 Location: Zoetermeer
Posted: Fri 12 Nov 2021, 11:28 Post subject: Prijs jaarklassement maandopdrachten 2021
Omdat in de maand november de beslissing kan vallen wie het jaarklassement van de maandopdrachten van 2021 wint, wordt het tijd om nu ook de prijs bekend te maken.
De hoofdprijs is een 4-pack van XPOZER ter waarde van €269,-
Gender: Male Age: 55 Joined: 09 Nov 2010 Posts: 185 Location: Den Haag
Posted: Mon 15 Nov 2021, 18:23 Post subject:
Ondanks dat ik zelf niet meedoe aan het klassement, had ik toch wel wat meer reacties verwacht op deze mededeling van Marcel: is toch een prachtige prijs die maar eventjes geregeld is voor de aankomende winnaar ? . groet, Hans
Gender: Male Age: 37 Joined: 27 Jul 2016 Posts: 1585 Location: Krimpen aan den IJssel
Posted: Mon 15 Nov 2021, 18:39 Post subject:
Komt misschien doordat de aankondiging wat aan de late kant komt, met nog twee rondes te gaan. Het aantal kanshebbers is inmiddels op vier vingers van één hand te tellen. Voor volgend jaar zullen we Pixfactory vragen om hier wat sneller mee te komen
Is inderdaad een prachtige prijs, wilde dat ik nog kans maakte...
GJ _________________ www.natuurplaat.nl
Fujifilm X-T5, 18-55mm, 56mm F1.2, 80mm macro, 100-400mm tele en 1.4x extender. Manfrotto statief 758B met 804 RC2 kop
Posted: Wed 17 Nov 2021, 10:56 Post subject: Prijs MO
Het is zeker een super gave prijs die ter beschikking wordt gesteld. En ik ding nog mee ook, wie had dat gedacht , al zal het een hele kluif worden, maar niet geschoten is altijd mis!
Het is natuurlijk niet leuk dat er niet op gereageerd word maar ik vergeet ook vaak te kijken bij nieuwe berichten Terwijl er toch regelmatig interessante dingen staan dus goed dat het wordt benoemd.
Gender: Male Age: 71 Joined: 07 Mar 2020 Posts: 16 Location: Herk-de-Stad (Belgie)
Posted: Sun 21 Nov 2021, 1:06 Post subject: Nomineren
Ik vind de periode die er is om in de maandopdracht te nomineren te klein…moest volgens mij minsters 1 week zijn…
Groeten
Freddy _________________ https://fredor2.wixsite.com/my-site
Prachtige prijs is er beschikbaar gesteld. Ik lees het ook nu pas Hans. Soms heb je ook andere dingen te doen en komt het er niet van om nog even op Birdpix te kijken naar de berichten. Ik wens de kandidaten die nog kans hebben veel succes. Ik ben een groot fan van Xpozer. Hopelijk stelt XPOZER volgend jaar weer een prijs beschikbaar, doe ik zeker weer mee.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum