Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Even voorstellen

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
PixPas (Basic)

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 01 Jan 2022, 1:33    Post subject: Even voorstellen
Mijn belangrijkste hobby is saxofoon spelen. Charlie Parker de beste altsaxofonist ooit, had de ncik-name "the bird"' . Mijn nick-name heeft betrekking op mijn bewondering voor Charlie Parker en op mijn tweede hobby, vogels spotten.
Ik fiets dagelijks door het natuurgebied de Schammer. Sinds een half jaar ben ik gaan fotograferen. Doe nog veel dingen fout zoals verkeerde aankoop camera en lens, camera instellingen en bewerken van foto's. Mijn inzendingen van foto's op birdpix krijgen leerzame en opbouwende kritiek. Bij de maand opdracht werd het me goed duidelijk gemaakt dat ik niet zo maar lukraak op knopjes van mijn camera moet drukken. Het afwijzen van foto's met argumenten is een goed systeem en zal zeker helpen bij het verbeteren van mijn foto's. Met vriendelijke groeten John.

Vincent Vuik
Admin
Admin

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 01 Jan 2022, 23:01    Post subject:
Leuk dat je je even voorstelt. Je hebt inmiddels wel ontdekt hoe het hier werkt denk ik. Mooi om te lezen dat je open staat voor feedback en graag wil leren. Daarbij kan je veel aan Birdpix hebben denk ik. Niet alleen door reacties op je eigen foto's, maar ook door andere foto's te bekijken, reacties te lezen en zelf commentaren te schrijven. Veel plezier met je hobby en hier op de site!

Groeten, Vincent
Back to top
Reply with quote

Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum