Gender: Male Age: 26 Joined: 07 Jan 2012 Posts: 435 Location: Groningen / Wageningen
Posted: Tue 29 Nov 2022, 10:51 Post subject:
Vandaag de laatste dag om reacties te schrijven en nominaties uit te delen! Met gemiddeld zo'n 18 reacties op 26 foto's gaat dat al erg lekker, goed bezig dus. Maar er kunnen natuurlijk zeker nog een paar reacties bij voor de 20+ commentaren per foto _________________ Canonspul
Dat betekent dat nu alles uitgezocht, goedgezet en straks zichtbaar gemaakt wordt.
GJ _________________ www.natuurplaat.nl
Fujifilm X-T5, 18-55mm, 56mm F1.2, 80mm macro, 100-400mm tele en 1.4x extender. Manfrotto statief 758B met 804 RC2 kop
Age: 62 Joined: 31 Dec 2003 Posts: 4620 Location: Zoetermeer
Posted: Wed 30 Nov 2022, 10:59 Post subject:
Zoals wel vaker heeft ook deze maand een uitgesproken winnaar. De foto van de Middelste Zaagbek van Luuk van Oerle kreeg liefst 19 nominaties en liet daarmee de rest van het veld ver achter zich:
De tweede plaats werd deze maand gedeeld tussen de foto's van Freddy69 (Groene Specht) en Thijs Glastra (Steenuil). Beide foto's ontvingen 10 nominaties.
Zo voorspelbaar, dat de Grote Zaagbek zou winnen! Helemaal terecht. Van harte gefeliciteerd, Luuk.
Ook Freddy en Thijs gefeliciteerd met jullie verdiende 2e en 3e plaats!
Ik kijk weer uit naar de volgende opdracht!
Groet, Erna _________________ CANON EOS R6 met 100-500mm
Heren, van harte. Wat mij betreft een redelijk voorspelbare uitslag, 3 van de 4 foto's waren ook mijn keuze.
Luuk, ik ben benieuwd met wat voor opdracht je komt - ik vind dat altijd het lastigste van de MO, een nieuwe opdracht verzinnen (hoef ik gelukkig maar zelden te doen), dus doe je best!
Eén nadeel van de maandopdracht is wel, dat je natuurlijk in die paar dagen dat je mag reageren op de foto's, daar zoveel werk aan hebt dat de "normale" inzendingen een beetje onder kunnen sneeuwen. Maar ik hoop toch wel dat die maandopdracht, no matter what, er in blijft - het is altijd zo leuk!
grtz, josephine
Gender: Male Age: 26 Joined: 07 Jan 2012 Posts: 435 Location: Groningen / Wageningen
Posted: Wed 30 Nov 2022, 12:23 Post subject:
Van harte Luuk, een meer dan terechte winnaar, fantastische foto voor deze MO! Freddy en Herman ook van harte met de podiumplaatsen, had beide foto's ook genomineerd, mooi voldaan aan de MO. Ben benieuwd naar de laatste MO van dit jaar
Dank voor de reacties en nominaties bij de steenuil, had zo te lezen iets minder steen mogen zijn en iets meer uil
En dus al een definitief podium voor de jaarcompetitie, Vincent en Gejo van harte met jullie 2e en 3e plaats! Blij met de eerste plaats natuurlijk, hoewel ik niet hoop dat mensen het vervelend beginnen te vinden Ik blijf het in ieder geval een mooi concept vinden en vind het leuk om maandelijks met een thema in het achterhoofd rond te lopen!
Gender: Male Age: 33 Joined: 15 Jun 2006 Posts: 154 Location: Hardinxveld-Giessendam
Posted: Wed 30 Nov 2022, 13:23 Post subject:
Luuk, Thijs, Freddy en Herman, gefeliciteerd, terechte podiumplekken en winnaar! Ben benieuwd naar de nieuwe opdracht.
Een ieder bedankt voor de commentaren, terecht dat m'n verhaaltje de foto niet helemaal kon compenseren, maar had afgelopen maand helaas geen tijd om er iets beters van te maken.
Gender: Male Age: 66 Joined: 29 May 2005 Posts: 1112 Location: Murillo,Ontario,Canada
Posted: Wed 30 Nov 2022, 20:40 Post subject:
Winnaars gefeliciteerd met de ereplaatsen.
Hier zijn de meeste vogels al een tijdje naar het zuiden dus weinig kansen.
Hopelijk by de volgende weer beter _________________ Nikon spulletjes
Gender: Male Age: 37 Joined: 27 Jul 2016 Posts: 1585 Location: Krimpen aan den IJssel
Posted: Thu 01 Dec 2022, 7:40 Post subject:
Gefeliciteerd, Luuk! Dat is nog eens mooi binnenkomen. Ik zit op het moment in het buitenland, maar ik zal je binnenkort toevoegen aan het all-time klassement
Thijs, Freddy en Herman ook gefeliciteerd. En allemaal bedankt voor jullie reacties op mijn staartmees.
Helaas moet ik het bijltje erbij neergooien voor het jaarklassement, maar die strijd was eigenlijk al gestreden.
Posted: Thu 01 Dec 2022, 9:52 Post subject: grappige foto Hans Gans
Haha Hans, ik moest lachen toen ik je inzending zag, en kreeg ook een beetje een koude rilling. Ik kan begrijpen dat je overbuurvrouw er ook om moest lachen. Toen zij diezelfde nacht overleed, was jouw geklungel met een bloemkool misschien dus wel de laatste keer dat ze gelachen heeft......................Hou dat maar in gedachten, de rest is bijzaak!
Gender: Male Age: 75 Joined: 09 Jan 2013 Posts: 13 Location: Hattem
Posted: Thu 01 Dec 2022, 15:57 Post subject: Maandopdracht.
Luuk van harte gefeliciteerd met de 19!! nominaties voor inderdaad een schitterende foto.
Freddy, groene specht, en Thijs, steenuil, gefeliciteerd met de gedeelde tweede plek.
Zelf ben ik blij met de derde plaats.
Nu op naar de laatste opdracht van 2022. Sterkte Luuk bij het vinden van een mooi, aansprekend onderwerp.
Hartelijke groet,
Herman Stukker _________________ Canon D5 Mark IV met een 100-400 mm. lens.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum