Jovanzo wrote: |
IEDEREEN die deze MO heb meegedaan moet dit lezen.
Ik heb jullie foto's bekennen en wat een pareltjes zaten er tussen zeg. Maar wat er juist is ik heb gezien dat er bij de MO aan geen nominatie limiet zit dus wat ik heb gedaan is: ik heb elke foto een NOMI GEGEVEN;-). Dus iedereen heeft nu al in iedergeval 1 Nomi maar verder weet ik niet over de andere 😄. |
GeertN wrote: |
Reuze benieuwd naar de uitslag. Ik heb wegens tijdgebrek niet alle foto's van commentaar kunnen voorzien, maar achteraf had dat dus nog wel gekund. Is het misschien een idee om maar wat meer tijd te geven voor commentaren en nominaties?
Groeten Geert |
GeertN wrote: |
Het is natuurlijk geen ramp dat de foto's en/of uitslag later online komen, maar is het wellicht mogelijk om dat dan te communiceren?
Groeten Geert |
Erna Koelman wrote: | ||
Je bereikt hiermee hetzelfde resultaat als geen enkele nominatie uitdelen. Het gaat er toch juist om welke foto's je beter of minder goed vindt dan de andere inzendingen? Hiermee lever je dus geen enkele bijdrage aan de uitslag! Eigenlijk dus wel jammer. Groet, Erna |
Erna Koelman wrote: | ||
Zo lang de uitslag niet zichtbaar is, kan er volgens mij nog commentaar gegeven en genomineerd worden. En ik zie ook dat er zojuist nog commentaren gegeven en nominaties uitgedeeld zijn. Dus je kunt het nog steeds proberen. ![]() Groet, Erna |
kevinhollmann wrote: |
Hoe kan je zien dat er Nomi's uitgedeeld worden? Dat lijkt mij toch niet de bedoeling? |
Jovanzo wrote: |
Ik dacht ik geef een eens een keer iedereen een Nomi maar blijkbaar vinden jullie het dan niet goed, volgende keer ga ik het bij 5 houden. |