martindegraaff wrote: |
Dag
Bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord krijg ik de melding dat er geen gebruiker wordt gevonden met mijn mailadres. Komt dit bij meer mensen voor? Vr groet Martin |
Erna Koelman wrote: | ||
Heb je hetzelfde mailadres gebruikt als het adres dar bij je BirdPix inlog hoort? Groet, Erna |
Erna Koelman wrote: |
- Zie ik een berichtje dat er een nieuwe reactie op een van mijn foto's is. Geen idee hoe ik die reactie kan vinden. Ik heb van alles geprobeerd, maar het lukt me helaas niet. |
Erna Koelman wrote: |
- Kijk ik eens op het Verbeteralbum, wil ik op een foto reageren, moet ik daarvoor blijkbaar inloggen. (Ik dacht dat ik al ingelogd was!???) Prima, ik doe dat (nogmaals?), en ik zie helemaal geen enkele foto meer!??? - Wil ik naar weer een ander onderdeel van de website, moet ik blijkbaar weer opnieuw inloggen. (Ik hoop oprecht dat dit laatste onkunde van mij is, want ik zou het wel heel erg vinden als je steeds opnieuw moet inloggen als je van onderdeel switcht.) |
Quote: |
Staat er al ergens een instructie / handleiding? Zo niet, gaat die er binnenkort komen? Want op deze manier kan ik er helaas niet veel mee. En dat vind ik erg jammer. |
uiteraard, zelfde adres als waar ik de melding van de migratie kreeg en wat in mijn profiel staat. Meerdere keren en via twee verschillende devices. Schrijffout lijkt me daarmee uitgesloten. gr Martin |
josephine wrote: |
>>Je kan klikken op "mijn fotodashboard", daarna "reacties", en dan het tabblad "alle reacties". Dan kan je door de laatste reacties heen scrollen die bij alle foto's worden geplaatst. <<
Nou, dan zie ik alleen mijn eigen foto's. Dat is niet wat ik bedoel. Ik vind het gewoon leuk om reacties van anderen, ook en zeker op andermans foto's te zien. Dat is juist een leerzaam aspect van birdpix. |
Dag
Bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord krijg ik de melding dat er geen gebruiker wordt gevonden met mijn mailadres. Komt dit bij meer mensen voor? Vr groet Martin |
Vincent Vuik wrote: | ||
Bij het tabblad "alle reacties" staan toch echt alle reacties op de hele site, net zoals op het oude BP de "alle reacties sinds laatste bezoek" |
Jocrisse wrote: | ||
Ja, bij mij ook. |
Willem Verhagen wrote: |
Nog iets anders. Foto's van na eind maart 2023 zijn niet aan de map mijn foto's toegevoegd. Wordt dit nog gedaan? |
Nou, ik heb nu wel gezien hoe je alle laatste commentaren kunt vinden. Bedankt Vincent, als we jou toch niet hadden! |
Ik krijg nu een mailtje dat het overzetten van de pixpas nu gelukt is - daar staat bij dat mijn "abonnement" automatisch verlengd wordt. Ik vind het zelf wel makkelijk. Maar misschien iets om even rekening mee te houden.
grtz, josephine |
Dag