Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws


Overstap naar het nieuwe Birdpix
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 11 Apr 2024, 19:46    Post subject:
Gert-Jan Cromwijk wrote:
Categorie klein leed: ik snap weinig van de weergegeven brandpuntafstanden.
420/1
600/1
500
12380/100

Zou dat eenvoudiger en eenduidiger kunnen? Automatisch, of met de hand ingevuld door de fotograaf?

Dat zijn de waarden zoals automatisch uitgelezen uit de exif. Bij mijn camera verschijnt telkens 600/1 in dat vakje. Ik verwijder dan de /1 voordat ik de foto plaats. Ik kan vragen of ze dat sommetje in de broncode van de website willen maken, maar geef er wel prioriteit "laag" aan Smile

Gert-Jan Cromwijk wrote:

Als er een belletje/push oppopt lijkt het me handig dat je dan direct naar de betreffende melding wordt gestuurd ipv via je dashboard.

Huidige verzoek op de lijst is om naar het onderdeel "reacties" van het dashboard te gaan als je op het belletje klikt. Direct naar de betreffende reactie gaan kan natuurlijk ook, maar vaak betreft de notificatie meerdere reacties.
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 11 Apr 2024, 19:50    Post subject:
Truus Aletta Maan wrote:
Ik heb maandag een foto aangeboden voor de nieuwe site, maar hij verschijnt maar niet. Niet op de home page en niet in de verbeter album. Ik heb wel op de knop in moderatie gedrukt. Gaat er iets fout?
Truus

Ik zie een foto van jou met een aalscholver bij "pre moderatie" staan. Je hebt de soortnaam nog niet ingevuld, dus dan kan je de foto nog niet indienen voor moderatie. Er zijn al eerder reacties geweest dat dit niet heel helder is. Verzoeken voor wijziging staan op de inmiddels bekende lijst. Je kan via "foto-dashboard" naar "pre-moderatie". Dan staat daar waarschijnlijk je aalscholver nog te wachten om ingediend te worden voor moderatie.
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 494
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 11 Apr 2024, 19:55    Post subject:
Heel andere vraag:
Tot voor kort was het volgens mij zo dat je een melding kreeg als er een nieuwe reactie was op een onderwerp waar je een abonnement op het, en dat er pas een nieuwe melding volgde als je dat onderwerp bekeken had?
Het valt me op dat ik tegenwoordig de hele dag door meldingen krijg, ongeacht of ik de berichten wel of niet gelezen heb. Er staan dus regelmatig een heel aantal mailtjes, terwijl één mailtje eigenlijk nog steeds voldoende is.

Ben ik de enige die dat tegenwoordig heeft?
Zo nee, kan dit niet weer teruggedraaid worden? Dat heeft toch niets te maken met de overstap naar de nieuwe website???

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
Truus Aletta Maan
PixPas (Basic)


Gender: Female
Age: 71
Joined: 03 Jan 2017
Posts: 274
Location: Oosterstreek
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 11 Apr 2024, 21:27    Post subject:
Vincent Vuik wrote:
Truus Aletta Maan wrote:
Ik heb maandag een foto aangeboden voor de nieuwe site, maar hij verschijnt maar niet. Niet op de home page en niet in de verbeter album. Ik heb wel op de knop in moderatie gedrukt. Gaat er iets fout?
Truus

Ik zie een foto van jou met een aalscholver bij "pre moderatie" staan. Je hebt de soortnaam nog niet ingevuld, dus dan kan je de foto nog niet indienen voor moderatie. Er zijn al eerder reacties geweest dat dit niet heel helder is. Verzoeken voor wijziging staan op de inmiddels bekende lijst. Je kan via "foto-dashboard" naar "pre-moderatie". Dan staat daar waarschijnlijk je aalscholver nog te wachten om ingediend te worden voor moderatie.

Ik denk dat het nu goed is. Bedankt Vincent.
_________________
Het oog wordt niet verzadigd van het zien. Prediker 1:8
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Fri 12 Apr 2024, 8:25    Post subject:
Geen idee, Erna. Ik denk niet dat iemand iets gewijzigd heeft. Aan de oude site en het forum gaan we niet meer sleutelen. Ik denk ook dat jij een van de weinigen bent die gebruik maakt van de optie om je te abonneren op topics.

Groet, Vincent
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 494
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Fri 12 Apr 2024, 8:49    Post subject:
Vincent Vuik wrote:
Geen idee, Erna. Ik denk niet dat iemand iets gewijzigd heeft. Aan de oude site en het forum gaan we niet meer sleutelen. Ik denk ook dat jij een van de weinigen bent die gebruik maakt van de optie om je te abonneren op topics.

Groet, Vincent


Dank je wel voor je reactie.
Als ik me niet abonneer, weet ik zeker dat ik van alles ga missen. Uit mezelf denk ik er niet zo vaak aan om naar het forum te gaan. En tot voor kort werkte het prima.
Maar ik zal er inderdaad mee stoppen, want zoals het nu werkt, en nu er zo intensief gecommuniceerd wordt, is mijn inbox niet leuk meer. Wink

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1809
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 14 Apr 2024, 11:12    Post subject:
Wat inconsequenties bij het nieuwe birdpix (en daardoor wellicht niet voor iedereen duidelijk): Klik je op de homepagina een thumbnail aan dan opent de foto plus de info, zoals je zou verwachten.
Maar als je bij de reacties de foto aanklikt dan gebeurt dat niet, pas wanneer je op öpen discussie klikt". In mijn ogen volkomen onlogisch.
Bovendien, bij die reacties: bij het overzicht zie je wel de naam van de persoon die het laatste commentaar heeft geplaatst, maar de naam van de fotograaf zie je pas wanneer je dus op die open discussie knop hebt geklikt. Zo krijgt de fotograaf wel erg weinig krediet dan wel aandacht. Niet alleen dat, maar als je zelf reageert kun je je makkelijk vergissen tegen wie je het eigenlijk hebt, of dat nou de fotograaf of een andere persoon. De naam van de fotograaf is overigens ook pas zichtbaar als je gaat scrollen - zeker wanneer er geen foto'tje bij staat lijkt die fotograaf dan wel erg onbelangrijk. Daar zou dus wat mij betreft nog wel wat in mogen veranderen, vooral dus in duidelijkheid.
Plus: de thumbnails op de homepage zijn erg ongelijk van formaat, waardoor sommige meer aandacht krijgen dan andere. Het ziet er misschien aardig uit, maar de meerwaarde begrijp ik niet goed.
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
guido mwm
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 80
Joined: 19 Feb 2007
Posts: 296
Location: Dieren
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Mon 15 Apr 2024, 9:13    Post subject: bedankt voor vele jaren Birdpix
Sinds 2007 ben ik actief geweest op Birdpix en dat heeft mij veel leuke suggesties en reactie opgeleverd en contacten met andere BP-ers vaak heel interessant en/of gezellig. Ook heb goedpositieve ervaringen met de moderatoren.
Ik wil hier iedereen bedanken voor die mooie tijd.
De nieuwe site heeft nog teveel beperkingen of omslachtige procedures waardoor de onderlinge contacten nogal ingewikkeld verlopen.
Misschien wordt het ooit nog wat . Voor nu zie ik er geen heil .
bedankt en groet, Guido
_________________
onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
Back to top
Reply with quote
 
Adri Gr Nuelend


Gender: Male
Age: 50
Joined: 01 Jun 2005
Posts: 225
Location: Vorden
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 15 Apr 2024, 9:38    Post subject:
Guido, ik deel je mening. Na een tijdje de nieuwe website te hebben aangezien kom ik niet veel verder dan de homepagina. Ik kan me er nauwelijks toe verzetten om verder te klikken. Duurt lang. Ik zie niet direct waar "actie" is en het is best wel onoverzichtelijk. Veel reclame en links naar dingen die mij niet interesseren. De interactie is weg. Voorlopig laat ik BP even links liggen en blijf ik op NP waar de omging nog vertrouwd is.
_________________
Canon & Apple
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1809
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 15 Apr 2024, 14:32    Post subject:
Ben het volledig met Guido en Adri eens. Die nieuwe birdpix omgeving is helemaal niks - in die zin dat het niets meer met die community te maken heeft. Ik heb een beetje het gevoel dat de foto's die je plaatst eigenlijk alleen maar als lekker materiaal voor de eigenaren van pixfactory is, plaatjes waar ze uit kunnen kiezen en kunnen laten zien, maar voor de fotograaf bepaald niet lonend. Natuurlijk hoeven we niet te verdienen, maar de positieve feedback, het gevoel dat je erlkaar kent, dat je het ergens voor doet. Dus ja - enthousiasme zal er voorlopig van mijn kant ook niet komen. Al probeer ik wel een beetje feedback in de vorm van commentaren of nominaties te geven, want als je een foto plaatst hoop je toch ook wel op een reactie.
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 15 Apr 2024, 15:15    Post subject:
Dat is natuurlijk feedback die de kern raakt van waar nog verbetering nodig is. Tegelijk hoop ik dat veel van jullie de drempels nog een tijdje willen nemen, en ondanks het wat langere wachten en de extra klikken toch op elkaars foto's willen blijven reageren. Er wordt aan gewerkt, maar vraagt geduld van ons als community. Tegelijkertijd vooral niet weglopen.

Inmiddels zijn de oudere foto's met meer dan 10 nominaties als het goed is ook overgezet.

Groeten, Vincent
Back to top
Reply with quote
 
Truus Aletta Maan
PixPas (Basic)


Gender: Female
Age: 71
Joined: 03 Jan 2017
Posts: 274
Location: Oosterstreek
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 15 Apr 2024, 15:24    Post subject:
Vincent Vuik wrote:
Dat is natuurlijk feedback die de kern raakt van waar nog verbetering nodig is. Tegelijk hoop ik dat veel van jullie de drempels nog een tijdje willen nemen, en ondanks het wat langere wachten en de extra klikken toch op elkaars foto's willen blijven reageren. Er wordt aan gewerkt, maar vraagt geduld van ons als community. Tegelijkertijd vooral niet weglopen.

Inmiddels zijn de oudere foto's met meer dan 10 nominaties als het goed is ook overgezet.

Groeten, Vincent


Dankjewel Vincent voor deze reactie.
Ik ben erg dankbaar voor de verbeteringen van de nieuwe website. De betere kwaliteit foto’s, niet telkens een foto uit de verzamel album moeten weggooien voordat je er een uploadt, zijn wat mij betreft prima verbeteringen en wat de rest betreft: inderdaad wat geduld houden. Zo moeilijk is dat niet. Ik heb er vertrouwen in dat we met evenveel plezier kunnen deelnemen aan de site als alle kinderziektes zijn opgelost. Het zal echt wel goed komen.
Truus
_________________
Het oog wordt niet verzadigd van het zien. Prediker 1:8
Back to top
Reply with quote
 
Gert-Jan Cromwijk
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 53
Joined: 02 Jul 2007
Posts: 528
Location: Nunspeet
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 15 Apr 2024, 15:29    Post subject:
Nou Truus, je bent me precies voor, ik wilde net zoiets gaan zeggen.
Het valt mij ook nog niet helemaal mee om m'n weg te vinden. Maar dat was ook zo toen ik jaren geleden op birdpix kwam.
En ik merk dat de wensen serieus worden genomen die vanuit het veld (vanuit ons) komen. Dat resulteert natuurlijk wel in een lange lijst van punten die aandacht vragen. Maar als dat uiteindelijk (bijna) allemaal gerealiseerd is...
GJ
_________________
www.natuurplaat.nl
Fujifilm X-T5, 18-55mm, 56mm F1.2, 80mm macro, 100-400mm tele en 1.4x extender. Manfrotto statief 758B met 804 RC2 kop
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 494
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 15 Apr 2024, 15:52    Post subject:
Twee negatieve en twee positieve meningen, die ik alle vier goed begrijp. Zelf zit ik er een beetje tussenin. Maar hoewel ik er zelf ook af en toe wat moedeloos van wordt, hoop ik vurig dat de meerderheid van ons het geduld op kan brengen om ook dit uiteindelijk een succes te laten worden.
Ik ben geen grote gebruiker van het uploaden van 'vrije foto's', maar ik kijk wel graag naar de foto's, ook in het Verbeteralbum, en doe wel bijna iedere maand mee met de MO. Ik zou het echt héél erg missen als dit er niet meer zou zijn!!

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
guido mwm
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 80
Joined: 19 Feb 2007
Posts: 296
Location: Dieren
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Mon 15 Apr 2024, 17:08    Post subject: Signaal
Mijn bericht moet je maar opvatten als een signaal. Harde standpunten zijn niet nuttig. Geduld is niet mijn sterkste kant. Voorlopig doe ik even rustig aan.
groet, Guido
_________________
onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
Back to top
Reply with quote
 
Gert-Jan Cromwijk
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 53
Joined: 02 Jul 2007
Posts: 528
Location: Nunspeet
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 15 Apr 2024, 19:10    Post subject:
Met de nominaties vallen mij twee dingen op:
Er zijn met het overzetten wat nominaties kwijt geraakt. Wat was ik trots, jaren geleden, dat mijn beste foto maar liefst 50 nominaties had gekregen. En nu zijn er twee kwijt... slechts 48...

En als ik op de nieuwe site een duimpje wil geven krijg ik soms de melding: je mag er maar 5 per dag geven, terwijl het de eerste is die ik zou willen geven.

GJ
_________________
www.natuurplaat.nl
Fujifilm X-T5, 18-55mm, 56mm F1.2, 80mm macro, 100-400mm tele en 1.4x extender. Manfrotto statief 758B met 804 RC2 kop
Back to top
Reply with quote
 
Hans Overduin


Gender: Male
Age: 54
Joined: 09 Nov 2010
Posts: 185
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 15 Apr 2024, 19:48    Post subject:
Even ter info: ik kan geen nomi's geven, omdat ik een melding krijg dat ik er maar 5 per dag kan geven, alleen heb ik vandaag nog niks gedaan, en gisteren ook niet.. geen idee dus waar deze melding vandaan komt. Groet, Hans
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 15 Apr 2024, 19:55    Post subject:
Ik heb vandaag weer even contact gehad met Pixfactory. Verbeteringen aan de site doorvoeren kost veel tijd. Ze hebben ontwikkelaars in dienst, maar het blijft een fotografiebedrijf, geen ICT-bedrijf. Er wordt gestaag aan de wensen gewerkt, maar het is vooral zaak dat de dingen met de hoogste prioriteit het eerst worden aangepakt. Uiteindelijk willen zowel wij als zij dat er een site komt waar iedereen blij mee is.

Het punt over de grip op de activiteit op de site wordt als eerste aangepakt. Dus vanaf de homepage al duidelijk overzicht van laatste reacties op jouw foto's en commentaren in alle uithoeken van de site. Als je daarop klikt, zou je direct op de goede plek terecht moeten komen, en niet via omwegen in het dashboard. Hier gaat nu aan gewerkt worden.

Groeten, Vincent
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 36
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1570
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 15 Apr 2024, 19:58    Post subject:
Het punt over de nominaties zou ermee te maken kunnen hebben dat er vandaag veel nominaties zijn overgezet van de oude naar de nieuwe site. Mogelijk hebben die het tijdstempel van vandaag meegekregen. Als dit morgen / overmorgen nog steeds aan de orde is, geef ik dat punt door.

Gert-Jan, dat er een paar nominaties verdwenen zijn, heeft er misschien mee te maken dat bepaalde inactieve gebruikersprofielen niet zijn overgezet. Ik gok maar wat. Uiteindelijk is 48 afgerond ook 50 Wink En misschien het belangrijkste is dat ik zonder de foto te zien al vermoed dat het gaat om de staartmeesjes tussen het rode blad!

Groeten, Vincent
Back to top
Reply with quote
 
Gert-Jan Cromwijk
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 53
Joined: 02 Jul 2007
Posts: 528
Location: Nunspeet
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 15 Apr 2024, 20:01    Post subject:
@Vincent: mis gegokt... steenuiltje.
GJ
_________________
www.natuurplaat.nl
Fujifilm X-T5, 18-55mm, 56mm F1.2, 80mm macro, 100-400mm tele en 1.4x extender. Manfrotto statief 758B met 804 RC2 kop
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 494
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 16 Apr 2024, 8:05    Post subject:
Vincent Vuik wrote:
.....Ze hebben ontwikkelaars in dienst, maar het blijft een fotografiebedrijf, geen ICT-bedrijf......

Groeten, Vincent


Ik wil toch nog even reageren op je opmerking dat PixFactory geen ICT-bedrijf is.

Dat is natuurlijk bekend en ook volstrekt logisch. Maar voor zo'n toch wel heel grote en vooral belangrijke klus, mogen we er toch wel vanuit gaan dat er wel degelijk (tijdelijk) een aantal ervaren ICT-ers / webbouwers ingehuurd zijn, om de vaart erin te houden? Inmiddels lijkt me toch wel duidelijk dat het van heel groot belang is dat deze omschakeling zo snel mogelijk en goed gebeurt, voordat bij de gebruikers 'de fut eruit gaat'. Want gebruikers die eenmaal weg gaan, zal je niet zo maar weer terug krijgen.

En in het begin dacht ik zelf het niet zo te zullen missen als er geen forum meer is. Maar inmiddels heb ik wel door dat dat voor velen (en waarschijnlijk toch ook wel voor mezelf) de 'smeerolie' van BirdPix is.

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
guido mwm
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 80
Joined: 19 Feb 2007
Posts: 296
Location: Dieren
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Tue 16 Apr 2024, 8:16    Post subject: Helemaal eens met Erna, zoiets besteed je gedeeltelijk uit!
Erna Koelman wrote:
Vincent Vuik wrote:
.....Ze hebben ontwikkelaars in dienst, maar het blijft een fotografiebedrijf, geen ICT-bedrijf......

Groeten, Vincent


Ik wil toch nog even reageren op je opmerking dat PixFactory geen ICT-bedrijf is.

Dat is natuurlijk bekend en ook volstrekt logisch. Maar voor zo'n toch wel heel grote en vooral belangrijke klus, mogen we er toch wel vanuit gaan dat er wel degelijk (tijdelijk) een aantal ervaren ICT-ers / webbouwers ingehuurd zijn, om de vaart erin te houden? Inmiddels lijkt me toch wel duidelijk dat het van heel groot belang is dat deze omschakeling zo snel mogelijk en goed gebeurt, voordat bij de gebruikers 'de fut eruit gaat'. Want gebruikers die eenmaal weg gaan, zal je niet zo maar weer terug krijgen.

En in het begin dacht ik zelf het niet zo te zullen missen als er geen forum meer is. Maar inmiddels heb ik wel door dat dat voor velen (en waarschijnlijk toch ook wel voor mezelf) de 'smeerolie' van BirdPix is.

Groet, Erna

_________________
onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1809
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 16 Apr 2024, 8:34    Post subject:
Ja, sorry Vin.
Op je foto van de kwikstaart op het nieuwe birdpix meende ik toch een leuke reactie geschreven te hebben. Weg is ie, ik kan hem niet meer terug vinden. Kennelijk toch weer iets verkeerd gedaan.
Gewoon maar weer een voorbeeld.
Ik weet dat het niet teruggedraaid gaat worden, maar tot nu toe erger ik me rot, zeker nu geen gebruik meer gemaakt kan worden op het enige echte birdpix.
Nou ja, wie weet komt mijn reactie toch weer boven water - die site zit vol verrassingen.
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 494
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 16 Apr 2024, 10:09    Post subject:
josephine wrote:
Ja, sorry Vin.
Op je foto van de kwikstaart op het nieuwe birdpix meende ik toch een leuke reactie geschreven te hebben. Weg is ie, ik kan hem niet meer terug vinden. Kennelijk toch weer iets verkeerd gedaan.
Gewoon maar weer een voorbeeld.
Ik weet dat het niet teruggedraaid gaat worden, maar tot nu toe erger ik me rot, zeker nu geen gebruik meer gemaakt kan worden op het enige echte birdpix.
Nou ja, wie weet komt mijn reactie toch weer boven water - die site zit vol verrassingen.
grtz, josephine


Je reactie staat er gewoon, hoor!

Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 71
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1809
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 16 Apr 2024, 10:50    Post subject:
Erna Koelman wrote:
josephine wrote:
Ja, sorry Vin.
Op je foto van de kwikstaart op het nieuwe birdpix meende ik toch een leuke reactie geschreven te hebben. Weg is ie, ik kan hem niet meer terug vinden. Kennelijk toch weer iets verkeerd gedaan.
Gewoon maar weer een voorbeeld.
Ik weet dat het niet teruggedraaid gaat worden, maar tot nu toe erger ik me rot, zeker nu geen gebruik meer gemaakt kan worden op het enige echte birdpix.
Nou ja, wie weet komt mijn reactie toch weer boven water - die site zit vol verrassingen.
grtz, josephine


Je reactie staat er gewoon, hoor!

Groet, Erna


Nou, ik zie hem niet. Ik zie wel twee antwoorden die ik heb gegeven op reacties. Ik begrijp er niks van.
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 
Post new topic   Reply to topic
Page 7 of 10


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum