Gender: Male Age: 37 Joined: 27 Jul 2016 Posts: 1585 Location: Krimpen aan den IJssel
Posted: Thu 14 Nov 2024, 13:22 Post subject:
Hallo Edward,
Ik verwacht hier op het oude Birdpix geen of niet veel reacties meer. We zijn volledig over naar de nieuwe omgeving (https://vogelskijken.nl/community/). Daar is helaas alleen nog geen forum beschikbaar. Als je wat reacties wil op je vraag: plaats een spectaculaire foto uit je archief (kan tegenwoordig op 1600 pixels) en stel je vraag daaronder. Daar krijg je ongetwijfeld wel reacties op. Ik weet dat er wel mensen tussen zitten met de combi waar jij naar kijkt.
Gender: Male Age: 44 Joined: 23 Dec 2011 Posts: 154 Location: Friesland
Posted: Sat 23 Nov 2024, 17:32 Post subject:
Een nieuw forum en een uitgebreidere zoekfunctie voor foto's zou heel mooi zijn op de nieuwe site.
Ik heb de R7 maar nog geen RF telelens maar deze staat wel in de planning binnenkort. Ik heb ook gekeken naar de 100-500 en de 200-800. Het grote nadeel van de 100-500 vind ik dat deze niet goed te gebruiken is met een extender. Je kunt de lens dan niet meer helemaal inschuiven. Ook is de combinatie van die twee een stuk duurder. Je zit dan al gauw op 3800 euro voor lens en extender samen. De 200-800 heb je voor 2350 euro. Als je geduld heb zou ik dan wachten op de R7 Mark!! welke waarschijnlijk een stacked sensor krijgt. Want die 30Fps met de electronische shutter heb je niet veel aan vanwege de rolling shutter. Er zit wel verschil in gewicht tussen de lenzen maar als je een extender erbij neemt ben je de helft daarvan al weer kwijt
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum