Quote: |
nog een paar maandjes en hij is er misschien voor 500 euro,daarom wil ik er 250 euro voor geven |
Zeger wrote: |
ik snap best dat er zoveel mogelijk geld voor gevraagd wordt,nog een paar maandjes en hij is er misschien voor 500 euro ![]() |
HJDT wrote: |
Hallo allemaal,
Eigenlijk was ik al lang van plan de advertentie te verwijderen maar gezien de reacties van nu zal ik dat voorlopig nog niet doen. Zeger als jij die camera nieuw met 18-55 lens voor 750 euro kan kopen zou ik geen seconde aarzelen. Er zal wel een addertje onder het bekende gras zitten vermoed ik. Zoals ik al eerder zei is de genoemde prijs de vraagprijs en niet de verkoopprijs. Er zit altijd wat onderhandelruimte, tenminste zo werk ik, volgens mij is dat vrij gebruikelijk, je wilt je spullen niet voor te weinig weg doen natuurlijk. De reden om de camera voor deze prijs neer te zetten is omdat hij er nog verschrikkelijk goed uitziet zeker voor het aantal sluiterbewegingen wat ermee gemaakt is. Ik had ook de mogelijkheid hem te verkopen maar heb uiteindelijk besloten dat niet te doen. Iedereen bedankt voor de reaties !! Groeten Michel |
Luc Hoogenstein wrote: | ||
Volgens mij is dat complete kolder. Ben wel benieuwd of je dat ook kunt onderbouwen? Lijkt op een beetje armoedige poging om voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten ![]() |
Lesley van Loo wrote: | ||
Ik heb mijn losse body pas voor 600,- euro verkocht en ik moet zeggen dat die van Michel in betere staat is.
die gaat echt niet komen hoor voor 500,- euro, wees daar maar niet bang voor. |
ik zou zeggen bel naar een camera zaak en vraag wat je ervoor krijgt,geen 6 of 700 euro |
ik dacht dat de 20D in het begin 1800 of 1900 euro koste |
Lesley van Loo wrote: | ||||
nee, dat is of inkoop, of inruil, dan krijg je nooit wat hij waard is omdat zij hem ook met winst willen verkopen, anders schieten ze er niks mee op.
volgens mij kostte hij niet zoveel, zal wel ongeveer gelijk hebben gelegen met de 30D nu. |
Even Random ik vraag me wel af, waarom iemand 6 of 700 euro voor een 2de hands camera geeft,terwijl hij tot kort 8 of 900 euro nieuw koste ? |