Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws


Fotowedstijd: Beste vogelfoto van 2006
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Daan Schoonhoven


Gender: Male
Age: 50
Joined: 14 Jul 2003
Posts: 2683
Location: Nijkerk
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 31 Jan 2007, 22:02    Post subject: Fotowedstijd: Beste vogelfoto van 2006
Aan het begin van 2007 organiseert Birdpix de fotowedstrijd "Vogelfoto van het jaar 2006". Deze fotowedstrijd wordt gesponsord door ASN Bank.

Over ASN Bank
ASN Bank zet zich in om de duurzaamheid van de samenleving te bevorderen en laat zich daar in haar economisch handelen door leiden. Daarom vindt ASN Bank mensenrechten, sociale betrokkenheid en milieubeleid bijzonder belangrijke thema's. Ook door middel van sponsoring wil de bank iniatieven steunen die respect hebben voor mens en dier, natuur en milieu. De fotocompetitie van Birdpix voor de beste Vogelfoto van 2006 is een dergelijk initiatief.

Prijzen
De winnaar van de fotowedstrijd krijgt een spaarrekening bij ASN Bank met een startsaldo van 350 Euro. De nummer twee krijgt een spaarrekening bij ASN Bank met een startsaldo van 250 Euro en de nummer drie krijgt een spaarrekening bij ASN Bank met een startsaldo van 100 Euro. De nummer vier krijgt een spaarrekening bij ASN Bank met een startsaldo van 50 Euro.
De nummer 5 tot 10 ontvangen een eervolle vermelding en het binnenkort te verschijnen boek “Dorrestijns Vogelgids” t.w.v. 20 Euro.
De prijswinnende foto's zullen, indien mogelijk en indien het valt te rijmen met de planning, opgenomen worden in: “Birdpix, de beste foto's deel III”.

De ingezonden foto's moeten als onderwerp wilde vogels bevatten, gemaakt zijn in de Benelux en in het jaar 2006. Van 1 t/m 28 februari kunnen de foto's worden ingezonden. Van 1 t/m 15 maart kunnen de foto's worden genomineerd.
De prijsuitreiking vindt plaats op de Dutch Birding dag op zaterdag 17 maart a.s. Klik hier voor meer informatie.

De regels van de fotowedstrijd op een rij:
1.Je mag maximaal 2 foto’s inzenden. De foto moet door de betreffende gebruiker zijn gemaakt en mag niet voor een andere/eerdere fotowedstrijd zijn ingezonden. (Het mag wel een foto zijn die eerder in een algemeen album op Birdpix is ingezonden).
2.Het onderwerp van de foto is een wilde inheemse vogel, gemaakt in de Benelux in 2006.
3.De competitie staat alleen open voor betalende gebruikers (VIPS). De €14,95 kun je ook beschouwen als inschrijfgeld met daarbij een gratis jaarabonnement.
4.Van 1 tot en met 28 februari kunnen foto’s worden geupload in het fotowedstrijdalbum. Op 1 maart worden de foto's anoniem openbaar gemaakt. Van 1 t/m 15 maart kan er door geregistreerde gebruikers worden genomineerd.
5.Er is slechts 1 categorie. Op digiscooppix wordt de digiscoop fotowedstrijd gehouden. Daarnaast wordt nog een aparte wedstrijd georganiseerd ism met Dutch Birding: “beste foto zeldzame vogel 2006”.
6.Alle velden van het uploadscherm moeten worden ingevuld. Bij de omschrijving moet vermeld worden met welke apparatuur de foto is gemaakt en ook de technische gegevens als sluitertijd, diafragma etc. Daarnaast wordt een beschrijving over de omstandigheden op prijs gesteld. Evt. crops moeten worden vermeld, er moet minimaal een resolutie van 4 megapixels overblijven. Foto’s waarbij bovengenoemde info niet beschreven is, worden niet geaccepteerd.
7.Een foto kan niet worden teruggetrokken of worden vervangen door een andere foto.
8.Alleen kleine bewerkingen met een fotobewerkingsprogramma zijn toegestaan (zoals cropping, verscherping, stofjes wegretoucheren, contrast en levels). Clonen, tekst in en kaders om de foto etc. zijn niet toegestaan.
9.Degenen die op een oneigenlijke manier, proberen de wedstrijd te beďnvloeden, of zich niet aan de regels houden, worden uitgesloten van deelname.
10.Birdpix behoudt het recht om gedurende de wedstrijd de bepalingen bij te stellen, aan te scherpen en/of te wijzigen wanneer er onvoorziene problemen of vragen rijzen. Uitgangspunt is om op een zo eerlijke en transparante manier de winnaar te bepalen.
11.Er moeten originelen van de ingezonden foto’s beschikbaar zijn. Deze originelen van de ingezonden foto’s kunnen door birdpix worden gebruikt voor promotie van een (komende) fotowedstrijd en/of voor Birdpix zelf en/of voor het Birdpix fotoboek. Birdpix verwerft niet de rechten om de foto te verkopen. . De foto mag gecropt zijn, maar er moet minimaal 4 megapixel overblijven.
12.Per gebruiker kan er slechts 1 prijs worden gewonnen.
13.Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.

Nomineren
De ingezonden foto’s kunnen worden genomineerd van 1 tot 15 maart 2007. Elke geregistreerde gebruiker kan de ingezonden foto’s nomineren. Het aantal nominaties is niet beperkt, maar is het redelijk om maximaal 5 nominaties te geven. De foto's zijn geanonimiseerd, d.w.z. dat niet zichtbaar is wie de inzender is. De nominaties blijven ook verborgen, zodat er geen 'meeloop-effect' kan ontstaan.
Commentaar geven kan niet worden verplicht gesteld, maar hierbij een dringend verzoek om je nominaties te onderbouwen met commentaar.

De winnaars
Winnaar is degene met de meeste nominaties. Wanneer het aantal nominaties gelijk is, eindigen de betreffende deelnemers gelijk en wordt het prijzengeld verdeeld.
De winnaars worden bekendgemaakt tijdens de Dutch Birding dag op 17 maart. Ook zullen de prijzen hier worden uitgereikt. Van de deelnemers aan de fotowedstrijd wordt verwacht dat ze hier aanwezig zijn.


Last edited by Daan Schoonhoven on Mon 26 Feb 2007, 23:24; edited 1 time in total
Back to top
Reply with quote
 
Jaap Blom


Gender: Male
Age: 67
Joined: 05 Feb 2006
Posts: 174
Location: Best
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 01 Feb 2007, 10:58    Post subject:
Quote:
De nominaties blijven ook verborgen, zodat er geen 'meeloop-effect' kan ontstaan.

Dat laatste is nog maar de vraag. Commentaren kunnen net zo goed een meeloopeffect veroorzaken. Zeker als in commentaren wordt vermeld dat de betreffende foto voor nominatie in aanmerking komt of concreet genomineerd wordt.
_________________
Canon EOS 7DII
17-85 mm IS USM en
300 mm F4 IS USM, ext. 1.4x
Back to top
Reply with quote
 
R. P. McMurphy


Gender: Male

Joined: 05 Mar 2005
Posts: 546

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 01 Feb 2007, 11:13    Post subject:
Laat ik eerst Daan feliciteren met de sponsor en prijzenpakket; het lijkt alsof het elk jaar mooier wordt!
Over het meelopen: daar ga je niet aan ontkomen, want dit gebeurt altijd bij dergelijke wedstrijden. Er zijn genoeg fanclubjes te vinden, regio-gebonden of persoonsgebonden (ongeacht wat die mensen ervan vinden trouwens, niet iedereen is even blij met onverdeelde, on-onderbouwde lofzangen). Dat weet je van tevoren, dus als je meedoet moet je je beseffen dat dit gebeurt. Ik lig er in ieder geval niet wakker van. Overigens denk ik dat kwaliteit vanzelf boven komt drijven.

groet,
Luc
(zónder fanclub Laughing )
Back to top
Reply with quote
 
h.j.de groot


Gender: Male

Joined: 06 Jul 2004
Posts: 95

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 01 Feb 2007, 13:29    Post subject:
Het mag wel een foto zijn die eerder in een algemeen album op Birdpix is ingezonden).


Dan kan de naamsvermelding ook wel meteen plaatsvinden.
Een ieder kan via het soort de inzender terug vinden.( en sterke foto's zijn algemeen bekend).
Door het meeloop-effect zal het haast niet mogelijk zijn om op een zo eerlijke en transparante manier de winnaar te bepalen.
Zeker nu er buiten de eer ook geld in het geding is.
_________________
www.natuurfoto-zeevang.nl
Back to top
Reply with quote
 
Leonard Sloots


Gender: Male
Age: 46
Joined: 10 Mar 2005
Posts: 17
Location: Woudenberg
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 01 Feb 2007, 23:00    Post subject:
Prachtig prijzenpakket inderdaad!

Wat Henny opmerkt was mij al direct opgevallen.
Eerder geplaatste foto's anoniem mee laten doen aan een fotowedstrijd lijkt mij ook niet echt handig. Dus Ad stuurt z'n Blauwe Reiger met Konijn, Han z'n IJsvogel, Jens z'n Roodborst, ik m'n Purperreiger? Mij niet gezien in ieder geval.
Als de foto's voor de wedstrijd anoniem moeten verschijnen, kunnen we er dan niet beter voor kiezen alleen foto's toe te laten die niet eerder op Birdpix 'gepubliceerd' zijn?

Verder lijkt me het dan ook handig de overige gegevens (via de moderators) te standaardiseren, zodat de fotograaf ook in zijn tekstgebruik onherkenbaar blijft.

Het lijkt me eerlijk dat de meedingende foto's van een zelfde formaat zijn, dus bij 3/4 800x600 en bij 2/3 800x533 pixels.

Oftewel zomaar wat ideeën (ik zal zelf nogeens moeten zoeken of ik nog wat heb liggen wat de moeite waard is) waar we best nog eens over kunnen mijmeren...

Groeten, Leonard.
_________________
Canon
Back to top
Reply with quote
 
Peter van der Wijst


Gender: Male
Age: 58
Joined: 27 Apr 2005
Posts: 171
Location: Soest
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 01 Feb 2007, 23:35    Post subject:
Als iedereen een foto inlevert die nog niet is geplaatst, en niet uit een al bekende serie komt. Daarbij alle gegevens bij de foto achterwege laten maar alleen inleveren bij Daan (geen naam, geen beschrijving, geen camera gegevens). Geen zichtbare nominaties en geen zichtbare commentaren.

Ik denk dat dat de meest eerlijke manier is voor een wedstrijd hier.
Of het haalbaar en wenselijk is, is weer een ander verhaal.
_________________
Canon 20D, Canon 1D Mk.II, Canon 1D Mk.III, Canon 17-40L USM, Canon 17-85 IS USM, Canon 28-105 USM, Canon 100-400L IS USM, Canon 500/4L IS USM, Sigma 150/2.8 EX HSM macro, Gitzo 1325 Mk.2
Back to top
Reply with quote
 
Lesley van Loo


Gender: Male
Age: 45
Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1045

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Fri 02 Feb 2007, 18:11    Post subject:
Quote:
Als iedereen een foto inlevert die nog niet is geplaatst, en niet uit een al bekende serie komt


Quote:
Of het haalbaar en wenselijk is, is weer een ander verhaal


dat denk ik niet nee.
_________________
www.ltdphoto.com
Back to top
Reply with quote
 
R. P. McMurphy


Gender: Male

Joined: 05 Mar 2005
Posts: 546

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 02 Feb 2007, 19:21    Post subject:
Ik ben groot voorstander van anonieme inzendingen, dat vergroot de objectiviteit enorm en geeft de mindere goden in ieder geval het gevoel toch serieus genomen te worden (ik had eerst geen zin om mee te doen, vanwege de voorspelbaarheid, maar die is nu wat minder. Denk dat ik daarom toch wat ga insturen. Mochten de namen er alsnog bijgeplaatst worden, dan haak ik in ieder geval af).

Als iemand een eerder ingezonden foto wil plaatsen, prima, maar de traditie wil dat die in het verleden geen winnaars opleverden. Het verrassingselement is er namelijk vanaf.
Back to top
Reply with quote
 
Zeger


Gender: Male
Age: 114
Joined: 16 Apr 2006
Posts: 117

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 02 Feb 2007, 19:40    Post subject:
Misschien is het wel leuk om een orgineel RAW bestand te sturen,als iedereen die bestanden heeft natuurlijk.
Back to top
Reply with quote
 
Lesley van Loo


Gender: Male
Age: 45
Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1045

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Fri 02 Feb 2007, 20:16    Post subject:
Quote:
Ik ben groot voorstander van anonieme inzendingen


hier ben ik het zeker wel mee eens, alleen dat je niet een al ingezonden foto of een foto uit een bekende serie zou mogen insturen wordt denk lastig voor sommige mensen, voor mij in ieder geval wel.
_________________
www.ltdphoto.com
Back to top
Reply with quote
 
Leonard Sloots


Gender: Male
Age: 46
Joined: 10 Mar 2005
Posts: 17
Location: Woudenberg
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 02 Feb 2007, 23:27    Post subject:
'Als iemand een eerder ingezonden foto wil plaatsen, prima, maar de traditie wil dat die in het verleden geen winnaars opleverden. Het verrassingselement is er namelijk vanaf.'

Hierin heb je het toch echt mis, Luc.
De Steenuil van Erwin, de Patrijs van Chris en de Meerkoet van Hans (om enkele voorbeelden te noemen) gooiden in de vorige wedrstrijd hoge ogen (en haalden het boek), het waren alledrie foto's die al eerder waren geplaatst, zij het soms in een andere bewerking...

Ik kan het heel goed begrijpen dat je als vogelfotosite de mooiste foto's van het afgelopen jaar wilt zien meedingen in de wedstrijd, maar het anoniem plaatsen kun je dan wel vergeten, denk ik.

Groeten, Leonard.
_________________
Canon
Back to top
Reply with quote
 
Tim


Gender: Male
Age: 63
Joined: 23 Jan 2006
Posts: 25
Location: Drachten
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sat 03 Feb 2007, 17:29    Post subject:
Ik hink op twee benen.

De mooiste foto: Dan is het een foto die al eerder geplaatst is en die dus bekend bij ons is. In de praktijk blijkt dan dat diegene die de mooiste foto('s) maakt en plaatst op Birdpix ook zeer hoog zal eindigen.
Een schaatswedstijd kent ook zijn favorieten. Naam en foto is bekend en kan ook als zodanig geplaatst worden.

Kiezen wij (jullie) ervoor om nieuwe foto's in te zenden, gelijk aan de maandopdracht, dan moet je die zelfde criteria ook handhaven.
De mooiste foto's winnen toch en is natuurlijk van -tig zaken afhankelijk:

* kennis van zaken
* apparatur
* te fotograferen object
* geluk
* licht
* juiste man/vrouw op de juiste plaats

Soms staan er nieuwe helden op en dat zijn naar mijn mening de echte winnaars.

De wedstrijd is natuurlijk erg spannend, leuk en motiverend om nog meer mooie, heldere en kleurrijke platen te maken en daar draait het natuurlijk ook om. Kwaliteit.

Tim Oord
_________________
Nikon D70, Nikon D200, Sigma 170-500 mm en Tamron 28-300 mm
Back to top
Reply with quote
 
Han Bouwmeester


Gender: Male
Age: 58
Joined: 11 Aug 2003
Posts: 886
Location: Hof van Twente
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sat 03 Feb 2007, 18:54    Post subject:
Om eerlijk te zijn begrijp ik de discussie niet zo goed. Daan en Co hebben gewoon een erg mooie wedstrijd op poten gezet met de titel 'Beste vogelfoto van 2006'. Dan lijkt het me toch ook het beste om je beste foto's in te sturen? En als je in de loop van 2006 een mooie plaat hebt geschoten dan ben je er blij mee en plaats je hem toch gewoon op Birdpix? Ik denk niet dat als je alleen foto's insturen die nog niet geplaatst zijn dat je de wedstrijd eer aan doet. Het gaat immers om wat de birdpixer de beste vinden; niet de beste niet geplaatste; of ben ik nu gek? :roll:
Mensen herkennen altijd elkaars foto's wat je ook probeerd dus laten we dat gewoon lekker overboord zetten.
_________________
Han Bouwmeester
www.hanbouwmeester.nl
Back to top
Reply with quote
 
R. P. McMurphy


Gender: Male

Joined: 05 Mar 2005
Posts: 546

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 03 Feb 2007, 21:13    Post subject:
Leonard Sloots wrote:
Hierin heb je het toch echt mis, Luc.
De Steenuil van Erwin, de Patrijs van Chris en de Meerkoet van Hans (om enkele voorbeelden te noemen) gooiden in de vorige wedrstrijd hoge ogen (en haalden het boek), het waren alledrie foto's die al eerder waren geplaatst, zij het soms in een andere bewerking...
Groeten, Leonard.


A okee, ik geloof je direct. De winnaar had ik niet in een album voorbij zien komen, vandaar Wink
Back to top
Reply with quote
 
hvdgriendt




Joined: 18 Nov 2004
Posts: 25

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 08 Feb 2007, 1:23    Post subject:
hoe kun je deze wedstrijd nu "'Beste vogelfoto van 2006'." noemen als er mensen zijn die niet deel mogen nemen.???
Back to top
Reply with quote
 
peter wijn



Age: 57
Joined: 08 Nov 2003
Posts: 3780
Location: Utrecht
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 08 Feb 2007, 8:39    Post subject:
Hvdgriendt, volgens mij kan iedereen meedoen hoor.

je zou kunnen zeggen dat meedoen geld kost omdat je betalend "lid" moet zijn. Dat wil zeggen dat je de website ondersteunt.

Bovendien gaat het niet om "de beste foto van de wereld", maar gewoon om de beste foto.
Back to top
Reply with quote
 
hvdgriendt




Joined: 18 Nov 2004
Posts: 25

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 08 Feb 2007, 15:04    Post subject:
[quote]De competitie staat alleen open voor betalende gebruikers (VIPS)[/quote]

Hoe moet ik dit lezen dan.??

Deze website is groot geworden omdat mensen geheel kostenloos hun beeldmateriaal ter beschikking stellen, je kunt je eigen foto's er niet meer afhalen notabenen, en nu moet je nog geld betalen om ze erop te zetten, en meedoen aan de wedstrijd wordt je verplicht om lid te worden..

Er lopen meer gekken rond dan er vastzitten..
Back to top
Reply with quote
 
Lesley van Loo


Gender: Male
Age: 45
Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1045

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 08 Feb 2007, 15:29    Post subject:
Quote:
Deze website is groot geworden omdat mensen geheel kostenloos hun beeldmateriaal ter beschikking stellen, je kunt je eigen foto's er niet meer afhalen notabenen, en nu moet je nog geld betalen om ze erop te zetten, en meedoen aan de wedstrijd wordt je verplicht om lid te worden..

Er lopen meer gekken rond dan er vastzitten..


dat blijkt maar weer Exclamation


sommige mensen kan je het gewoon niet uitleggen Peter, die willen het niet begrijpen.
_________________
www.ltdphoto.com
Back to top
Reply with quote
 
hvdgriendt




Joined: 18 Nov 2004
Posts: 25

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 08 Feb 2007, 15:40    Post subject:
Je hoeft mij niks uit te leggen, ik snap het helemaal..
Back to top
Reply with quote
 
Marcel van der Tol
Admin
Admin



Age: 61
Joined: 31 Dec 2003
Posts: 4618
Location: Zoetermeer
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 08 Feb 2007, 15:42    Post subject:
Beste hvdgriendt

Je kan natuurlijk ook gewoon zelf een website maken en een competitie met jezelf beginnen. Heb je zeker de eerste prijs. Waarschijnlijk ben je dan duurder uit.

Marcel
_________________
Leica APO Televid zoom 25-50 met Olympus OM D-E M10 mark iii 14-42 mm pancake lens en 45 mm lens.
Olymous OM D-E M1 mark iii Zuiko 300mm F4 met 1.4 converter.
Back to top
Reply with quote
 
hvdgriendt




Joined: 18 Nov 2004
Posts: 25

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 08 Feb 2007, 15:45    Post subject:
Dat zou ik natuurlijk ook kunnen doen, maar een ander sponseren en groot maken is ook leuk.. :lol: :lol:
Back to top
Reply with quote
 
Jaap Blom


Gender: Male
Age: 67
Joined: 05 Feb 2006
Posts: 174
Location: Best
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 08 Feb 2007, 16:33    Post subject:
Quote:
Dat zou ik natuurlijk ook kunnen doen, maar een ander sponseren en groot maken is ook leuk.. Laughing Laughing

Met alle respect, maar met drie foto's (geplaatst in 2004) heb jij deze site niet groot gemaakt.
Wat mij betreft ED.
_________________
Canon EOS 7DII
17-85 mm IS USM en
300 mm F4 IS USM, ext. 1.4x
Back to top
Reply with quote
 
hvdgriendt




Joined: 18 Nov 2004
Posts: 25

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 08 Feb 2007, 16:53    Post subject:
Dat bedoel ik dus... mijn eigen foto's en ik kan ze er niet meer afhalen.. anders waren ze allang weggeweest.

Ik vind Birdpix een mooie site, ik kijk elke dag effe, er staan schitterende foto's op, en in 2004 er zelf ook foto's op gezet, tot ik er achterkwam dat het de bedoeling is dat ze blijven staan, dat vind ik te dol voor woorden, dus van mij geen foto's meer, ik neem niemand iets kwalijk als ze een andere mening hebben, dus hoop ook niet dat iemand iets tegen mijn mening heeft.

Ik heb hier foto's staan http://www.photo.net/photos/hvdgriendt , daar betaal ik voor.. hoeft niet maar doe ik geheel vrijwillig, dus het gaat mij niet om die paar centen, maar op het principe, de foto's die ik daar op zet haal ik er af als ik zin heb... zo hoort het volgens mij..

Maar nogmaals, zet er maar lekker veel mooie foto's , dan kan ik er ook vanh genieten.. :lol: :lol:
Back to top
Reply with quote
 
Marcel van der Tol
Admin
Admin



Age: 61
Joined: 31 Dec 2003
Posts: 4618
Location: Zoetermeer
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 08 Feb 2007, 17:39    Post subject:
Fijn dat je er zo'n lol aan hebt.

Eén van de grondslagen van het succes van Birdpix is dat de gebruikers niet te pas en te onpas hun foto's weghalen. Als de foto eenmaal geaccepteerd is voor de database van birdpix dan kunnen bezoekers de foto altijd weer terugvinden. Juist die zekerheid maakt dat mensen terug blijven keren naar birdpix en dat is weer interessant voor diegene die foto's naar birdpix zendt.

Marcel
_________________
Leica APO Televid zoom 25-50 met Olympus OM D-E M10 mark iii 14-42 mm pancake lens en 45 mm lens.
Olymous OM D-E M1 mark iii Zuiko 300mm F4 met 1.4 converter.
Back to top
Reply with quote
 
hvdgriendt




Joined: 18 Nov 2004
Posts: 25

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 08 Feb 2007, 18:18    Post subject:
Ik bekijk alleen maar nieuwe foto's , heel soms foto's die er langer op staan, het heeft volgens mij weinig zin om alles er op te laten staan, daar komt nog bij dat niet alles de moeite waard is om te bekijken laat staan meer maals te bekijken..
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Page 1 of 4


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum