Age: 49 Joined: 04 Aug 2003 Posts: 1763 Location: Vleuten
Posted: Wed 04 Apr 2007, 11:44 Post subject:
Heb je een prijs in gedachten voor het hele spul efteling ?? Verkoop je ook de body en de kitlens zonder de andere lenzen ?? En zo ja heb je een prijs in gedachten voor die twee samen ?? Ik ben van plan een 300D of 350 D erbij te kopen zodat ik niet elke keer van lens hoef te wisselen. Eventueel zou ik dus interesse hebben in de 350D met de 18-55.
Je mag me ook een PB terug sturen als je liever geen prijzen in het openbaar noemt.
Gratis tip: laat je ondanks je financėle problemen niet uitkleden door iemand die denkt je nu makkelijk te kunnen kaalplukken. Kijk bijvoorbeeld even op Marktplaats wat anderen voor soortgelijke producten vragen.... Zeker nu wil je niet afgescheept worden met een te laag bedrag.
Groeten Michel _________________ Canon EOS 40D/7D, Canon EF 500f4 L IS USM en Canon EF 300f4 L IS USM. Eventueel met 1.4x Tc type II.
Statief: Gitzo G3125 + nep-Wimberly of Manfrotto 055 met 139 RC kop.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum