Gender: Male Age: 35 Joined: 24 Nov 2005 Posts: 10 Location: Wageningen
Posted: Sat 14 Apr 2007, 17:03 Post subject: schele verrekijker
vandaag per ongeluk m'n verrekijker laten vallen. Op het eerste gezicht leek er niks aan de hand maar hij is toch wat scheel geworden. Kan je het zelf repareren? Is het te repareren? Ik ben al lang aan het sparen voor een nieuwe maar dat duurt nog een half jaartje voordat ik genoeg heb en ik hou deze graag ook nog even.
dit is m'n verrekijker:
http://www.kiteoptics.com/products.php?la=nl&subbase=1&subsubbase=3
Gender: Male Age: 71 Joined: 10 Jan 2005 Posts: 806 Location: Rotterdam
Posted: Sat 14 Apr 2007, 19:05 Post subject:
Vaak zitten boj de porro kijkers de voorste lenshouders geschroefd.
Wanneer hij daarop gevallen is zou je kunnen kijken of hij er nu niet alleen maar scheef op zit. Probeer hem er eerst even af te draaien.
Gender: Male Age: 35 Joined: 24 Nov 2005 Posts: 10 Location: Wageningen
Posted: Sun 15 Apr 2007, 15:52 Post subject:
ik heb al de voorste lenshouders los geschroefd, daar was niks mis mee. Het is denk iets met de andere lenzen, denk dat er 1 wat scheef zit.
Zitten er ook in de buurt van Gelderland zaken zoals 'sights of nature' , Brugge is wel n aardig stukje reizen vanuit Gelderland.
Age: 49 Joined: 04 Aug 2003 Posts: 1763 Location: Vleuten
Posted: Sun 15 Apr 2007, 16:50 Post subject:
Ooit eens een vriend van mij gehoord die hetzelfde probleem had. Bij de Vogebescherming hebben ze hem toen goed en snel geholpen. Als ik me niet vergis was hij slechts 35 guldens kwijt !!
Groeten Michel _________________ Canon EOS 40D/7D, Canon EF 500f4 L IS USM en Canon EF 300f4 L IS USM. Eventueel met 1.4x Tc type II.
Statief: Gitzo G3125 + nep-Wimberly of Manfrotto 055 met 139 RC kop.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum