Gender: Male Age: 39 Joined: 26 May 2007 Posts: 2 Location: groningen
Posted: Sat 26 May 2007, 21:29 Post subject:
Denk dat je het beste kan kijken naar een sigma 50-500 (bigma dus).
Voor het geld een hele fijne lens, met enorm bereik, ook aan de korte kant _________________ D50 / glas / driepootje / knipperlampje
ik zie dat je op zoek bent naar een telelens tot 500 mm. voor Nikon. Ik overweeg mijne Bigma te verkopen, omdat ik er te weinig aan toe kom om ermee op pad te gaan.
Ik heb 'm zelf een klein jaar geleden tweedehands gekocht; je kunt aan de buitenkant wel zien dat het geen nieuwe lens meer is, maar het glas is prima in orde.
Er zat toen geen tas meer bij. Ik heb er zelf dus een Lowepro lenscase 5 bij gekocht; die wil ik er wel bij verkopen.
Mijn vraagprijs voor de lens + lenscase is 650,= euro. Bekijken, testen en eventueel kopen kan in Almere.
Weet niet of ie er nog staat. Ik ben eigenlijk zelf ook wel geinteresseerd in die lens. Op lesbos vlogen de roodstuitzwaluwen me lekker langzaam om de oren. Waren helaas niet in beeld te houden met mijn echt lange, zeer zware lens.
Ik wacht zelf toch nog maar even .... tot ik van mezelf weer aan aanschaffen mag gaan denken en tot nikon een versie met VR uit brengt. Kan beide nog wel even duren.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum