Posted: Mon 09 Jul 2007, 20:18 Post subject:
Hoi Luc, was bekend. Ik wil ook een legale versie, vind alleen de $48 voor een cd met 2 pdf-jes een beetje veel, dus als iemand hem al heeft liggen en er voor minder afstand van wil doen houd ik me nog steeds aanbevolen
Groet, Erik
Age: 47 Joined: 18 Aug 2005 Posts: 651 Location: Valkenswaard
Posted: Tue 10 Jul 2007, 8:09 Post subject:
Hmm...met de huidige dollarkoers heb je voor 35 euro een boek van 900 pagina's. Dat kun je in alle redelijkheid toch niet veel geld noemen, zeker gezien de hoeveelheid goeie info die er in staat. Maar goed, dat is persoonlijk, ik hoop dat je hem vindt. Succes!
Age: 47 Joined: 18 Aug 2005 Posts: 651 Location: Valkenswaard
Posted: Tue 10 Jul 2007, 9:30 Post subject:
Ik weet niet of je deel I hebt? Deel 2 gaat op sommige punten dieper in, maar heeft ook nieuwe stukken over bijvoorbeeld de instelling van de AF bij diverse Canon modellen, het inrichten van een voederplek en meer. Handig is ook heldere uitleg bij belichtingscompensatie. Zijn uitleg in deel I volgde ik niet helemaal, nu is het me volstrekt duidelijk en heb ik het gevoel belichting echt onder de knie te hebben.
De helft van de pagina's zijn pracht foto's. Overigens vind ik dat ie de laatste tijd veel minder mooi werk laat zien, maar dat kan aan mij liggen.
Voor 35 euro ga je er geen spijt van krijgen, hoewel een cd'tje minder mooi staat in je boekennkast
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum