Posted: Fri 20 Jul 2007, 10:01 Post subject: Foto-impressie Farne Isles en Bass Rock
Beste mensen,
In juni ben ik met een groep fotografen afgereist naar de Farne Isles en Bass Rock (Noordzee), waar grote kolonies zeevogels te vinden zijn. Ondertussen zijn op bp al diverse foto's langsgekomen van papegaaiduikers, jan-van-genten, kuifaalscholvers, etc. Een fantastische vogelplek, en het is eenvoudig om bij wijze van spreken tot het einde van het jaar foto's van deze reis op bp te plaatsen, maar dat leek me niet echt een optie. Ik heb daarom mijn impressie van de reis in beelden verwoord, en die zijn hier te bezichtigen: http://www.pbase.com/luchoogenstein/farneisles . Veel zeevogels natuurlijk, maar ook landschappen, een paar niet-zeevogels en fotografen in actie. In totaal hebben we twee bezoeken aan Inner Farne, een aan Staple Island en een aan Bass Rock gebracht (duur ong. 2-2,5 uur aan land). Hard doorwerken daarzo, want om de paar meter zit al weer een nieuwe photo-opportunity te wachten (zo ben ik tijdens het bezoek aan Staple Island het eerste uur niet verder gekomen dan de trap van de aanlegplek naar boven...) !
Overigens staan twee reizen voor 2008 op stapel, en mij is ingefluisterd dat de voorinschrijving al begonnen is! Hiervoor kun je via http://www.hanbouwmeester.nl contact met Han opnemen.
Gender: Male Age: 59 Joined: 11 Aug 2003 Posts: 886 Location: Hof van Twente
Posted: Sat 21 Jul 2007, 21:02 Post subject:
Ik heb je hele serie met groot plezier bekeken Luc. Schitterende verzameling en een mooi verslag van hoe het was.
Op mijn site staan inmiddels ook de eerste foto's van de andere deelnemers. Doorklikken naar de winkelpagina en vervolgens de reis. _________________ Han Bouwmeester
www.hanbouwmeester.nl
Iedereen dank voor de berichten, pb's en mails die ik over de serie mocht ontvangen, leuk dat ie zo massaal bekeken is (je zag het aantal hits de afgelopen dagen omhoog knallen)! Wellicht nog aardig om te vermelden is dat het overgrote deel niet of minimaal gecropt is (zelfs de close-ups van de koppen niet, waar dat wel zo is betreft het "artistieke vrijheden" en zie je dat meteen).
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum