golfman wrote: | ||
Even rekenen Martijn! Het type 2 weegt volgens Nikon 3800 gram en de VR uitvoering 3900 gram. Pffffff.... toch een hele ons meer! en ehhhhh... da's geen pond! Golf-man |
peter wijn wrote: | ||||
Type II weegt 3,4 kg en type I (niet als zodanig gemerkt) weegt 3,8 kg. Martijn heeft gelijk. Staat al heel lang verkeerd op de site van nikon-nederland. (Fijn he, nieuwe hardware? Ik kan ook niet wachten tot ik het nodig heb en "waard" ben.... Wie wilde zijn d200 al kwijt? Rotding he? dat mensen daar ooit zo gelukkig mee waren.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Niels de Vos wrote: |
Nee, ik ben niet verzekerd ![]() We gaan trouwens proberen geld van die airport te krijgen, omdat het die douanier z'n schuld is. |
Weet u nog een goede tip waar te verzekeren?
We gaan trouwens proberen geld van die airport te krijgen, omdat het die douanier z'n schuld is. |
JoopG wrote: | ||
Hallo Niels, Je had nog een antwoord van mij tegoed. Mijn spullen heb ik verzekerd via de ANWB (RecreActief verzekering). Succes met het verhalen van de schade, laat je nog weten hoe dat is afgelopen? Groet, Joop |
@ Joop, dus jij hebt met je enorme apparatuur ook nog geen verzekering merk ik uit je verhaal op?
Ik heb trouwens ook bij ANWB gekeken, en waar ik die informatie van m'n vorige bericht vandaan had, dat was ook een Mobiele Apparatuurverzekering, dus dan zit ik goed. Maar nogmaals: is 156 euro veel per jaar? Ik ga trouwens sowieso ff bij Kamera-Express kijken hoeveel een reparatie zou gaan kosten, en als ik dat weet en ik moet het zelf betalen ga ik me nog ff goed bedenken voor ik dat ga laten repareren. Misschien wacht ik wel gewoon totdat ik geld heb voor een D200 en koop ik die. Vooral nu er die D300 is zullen de prijzen van D200 wel gaan zakken, en veel tweedehandsen waarschijnlijk. |
Ron van Elst wrote: |
Zie link |
van bogaert erik wrote: |
mooie lensen die 400,500,600 maar de prijs vergeleken met canon is te hoog, veel te hoog |
Paul Verrips wrote: | ||
Ik vewacht dat de prijzen nog wel zullen dalen als de eerste lenzen in de winkels komen. Volgens mij is het prijsniveau nu een gok van de verkopers op basis van bruto adviesprijzen van Nikon . |
van bogaert erik wrote: | ||||
dale zullen ze wel, maar een prijsverschil van 1500-2000 euro zal er altijd wel zijn , vb 500mm |