Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Erik

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Fri 19 Mar 2004, 7:27    Post subject: Erik
Hallo allemaal,

ik ben Erik Kleyheeg, 16 jaar, woon in Haastrecht (buiten de bebouwde kom) in polder Beneden Haastrecht. Dit ligt vlak bij Gouda, waar ik op school zit (Coornhert Gymnasium) in de 5e klas (van de 6) en ik ben van plan om hierna in Utrecht biologie te gaan studeren.

Al vanaf m'n elfde fotografeer ik vogels, tot zomer 2003 met een 180-500 mm Minolta zoomlens en een spiegelreflexcamera. Vanaf zomer 2003 werk ik met de combinatie Nikon Coolpix 4500 + Leica APO Televid 77 telescoop. Vrij veel van mijn foto's staan op mijn eigen website (http://home.hetnet.nl/~kleyheegerik) en van tijd tot tijd plaats ik ook hier mijn foto's.

De plek waar ik het meest fotografeer en vogel is (natuurlijk) polder Beneden Haastrecht (mede door gebrek aan vervoer:-)). Ik ben vrijwel de enige die in deze polder zeer regelmatig loopt en vogelt, dus ik mag mezelf expert noemen van dit gebied. Het gebied is op zich niet speciaal, een standaard laagveenpoldertje, maar als je regelmatig kijkt zie je van tijd tot tijd altijd leuke dingen (Koereiger, Kraanvogel, Rotgans e.d.). Ook staat in deze polder mijn eigen trektelpost, "Checkpoint Erik", zoals de vogelaars uit de streek 'm noemen.

Verder ligt mijn interessegebied wat vogels betreft verder dan de grenzen van Nederland of Europa: ik houd erg veel van op vakantie gaan en ben vaak maanden van tevoren al bezig met het uit mijn hoofd leren van de vogelsoorten die ik kan verwachten op de vakantiebestemming.

Erik
Reply with quote

Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum