Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws


Artikel over birdpix voor jouw VWG!

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Daan Schoonhoven


Gender: Male
Age: 50
Joined: 14 Jul 2003
Posts: 2683
Location: Nijkerk
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 16 Mar 2005, 13:03    Post subject: Artikel over birdpix voor jouw VWG!
Hans Bossenbroek heeft een leuk artikel geschreven over birdpix, met o.a. de mening van Arie Ouwerkerk en Harvey van Diek over birdpix.

Dit artikel is bedoeld om geplaatst te worden in jouw lokale vogelblaadje. Wil je het artikel downloaden en opsturen naar de redactie van jouw VWG/vereniging/IVNgroep etc.? Je mag het natuurlijk ook eerst zelf lezen Wink

Je kunt het artikel downloaden via de volgende link: http://www.birdpix.nl/dlman.php?func=file_info&file_id=4
Back to top
Reply with quote
 
sendendanceman


Gender: Male
Age: 44
Joined: 28 Dec 2004
Posts: 64
Location: Klundert
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Thu 17 Mar 2005, 17:31    Post subject:
Zo ik heb het artikel even door gelezen.en ik vindt een leuk en mooi verhaal. Ik zit zelf nog maar een maandje of 3 op birdpix maar nu weet ik ook een beetje van geschiedenis en het onstaan van deze geweldige site ja want dat is het gewoon.Want dit is toch nog steeds de enige site die mij zelf uren kan boeien lekker rond neuzen en foto,s bekijken hier en daar een comentaartje geven en een forumpje lezen en zo weer wat tips op doen.
Ik ben dus eigenlijk ook pas 3 maandjes bezig met vogel fotografie en ik moet zeggen als birdpix er niet was geweest had ik in die 3 maandjes tijd niet zoveel geleerd over vogel(fotografie) als dat ik nu geleerd heb.
En was ik denk ik ook nog niet zo fanatiek geweest want birdpix motiveert mij elke keer weer op mooier en beter foto`s te maken en steeds weer andere soorten op te zoeken of te vinden.En het leukst zijn de comentaren van anderen die je een goed gevoel geven als je foto waarderen en met een hun critische blik op je foto weer veel van kan
leren, als je hier voor open staat natuurlijk want ja soms kunnen ze wel eens een gevoelig snaartje raken.
Maar daar moet je maar tegen kunnen toch.
Dus wil ik mijn complimentjes geven aan deze site en alle medewerkers hier van want ja jullie maken het ook allemaal mogelijk dat ik en vele ander onze hobby nog leuker en beter kunnen uitvoeren.

Vriendenlijke Groeten Jeroen Senden (sendendanceman)

Wat mijn betreft mag deze site,de site van het jaar worden.
Back to top
Reply with quote
 
Daan Schoonhoven


Gender: Male
Age: 50
Joined: 14 Jul 2003
Posts: 2683
Location: Nijkerk
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 26 Mar 2005, 23:15    Post subject:
Nu is er ook een Vlaamse versie van het artikel voor Vlaamse vogelwerkgroepen, met o.a. quotes van Roland Francois en Yves de Bosscher, zie: http://www.birdpix.nl/dlman.php?func=file_info&file_id=5
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Page 1 of 1


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum