Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Info Paul Cools

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 14 Apr 2004, 17:14    Post subject: Info Paul Cools
Hallo,
Ik ben Paul Cools ik ben op 8 maart 1984 geboren en woon in Tilburg.
Ik ben in maart 2004 begonnen met digiscopen en ben als een gek foto's gaan maken,ik leer het steeds beter onder de knie te krijgen maar het is een mooie manier om vogels en andere dieren vast te leggen.
Ik ben vooral vaak te vinden bij het leikeven in het gebied huis ter heide,dit gebied is nog steeds in ontwikkeling maar er is steeds meer te zien kwa vogels en ik vind het altijd mooi om hier een vos tegen het lijf te lopen.
Verders kom ik weleens in de Brand vooral voor de boomkikkers en die zijn voortaan schaars in Nederland maar hier zitten ze volop.
Verders kom ik vaak in de volgende gebieden:

De Biesbosch vooral de spieringpolder(K+G zilvereigers,Roerdompen en veel soorten eenden)de kijkhut bij maltha(Blauwborsten en veel soorten eenden bijv krooneend)

Banisveld dit is een ontwikkelings gebied vlakbij de kampina hier worden veel aparte doortrekkers gezien.
En ik ga graag naar de starrevaart,maasvlakte,brouwersdam en het lauwersmeergebied.

En voor de vakantie nog wat aanraders:Mallorca hier is het cuberreservior
een groot meer in een soort vallei waar de monniksgier goed te zien is en er zit een koppeltje visarenden verder is er ook het albufera.
En de Ebro Delta in Spanje is ook een aanrader hier zitten heel veel vogels waaronder:Purperkoeten en Flamingo's,veel steltlopers,witwang/lach/dwerg en grote stern,en alle europese reigersoorten,en de dunbek en audouins meeuw en nog veel meer zeer de moeite waard.

Mijn website is:http://paulcools2005.fotopic.net

De groeten
Paul Cools

Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum