Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Halloooo............ff voorstellen

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 30 Mar 2005, 14:22    Post subject: Halloooo............ff voorstellen
Hallo.......
Mn eerste aanmelding was een beetje een haastklus, maar nu even de tijd om me fatsoenlijk voor te stellen. Ik kreeg van de week een tip over deze site toen ik met vrouw en dochter aan de starrevaart was. We wonen in Leiden en zijn regelmatige bezoekers van de vaart en de vlietlanden. Vaak ga ik alleen gewapend met kijker en 7d, 600si en diverse lenzen. Ik fotografeer al 26 jaar maar pas sinds kort probeer ik vogels te fotograferen....... Ik heb alvast voor de gein een van mn foto's geupload.... Ja die daar in de recycle bin.... Mijn hemel wat is dat moeilijk zeg..! Ze zitten maar niet stil he..... Goed, ik blijf het proberen. Ga binnenkort investeren in een telecombinatie van 300/4.0 en 2x conv (minolta). Als ze niet naar mij komen dan....... zoek ik ze wel op..... Haha!

Nou dat was het, ik zal proberen een zo constructief mogelijke bijdrage te leveren.

Groeten,
Marc

Sytze

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 30 Mar 2005, 19:09    Post subject: Re: Halloooo............ff voorstellen
marc j wrote:
Hallo.......
Mn eerste aanmelding was een beetje een haastklus, maar nu even de tijd om me fatsoenlijk voor te stellen. Ik kreeg van de week een tip over deze site toen ik met vrouw en dochter aan de starrevaart was. We wonen in Leiden en zijn regelmatige bezoekers van de vaart en de vlietlanden. Vaak ga ik alleen gewapend met kijker en 7d, 600si en diverse lenzen. Ik fotografeer al 26 jaar maar pas sinds kort probeer ik vogels te fotograferen....... Ik heb alvast voor de gein een van mn foto's geupload.... Ja die daar in de recycle bin.... Mijn hemel wat is dat moeilijk zeg..! Ze zitten maar niet stil he..... Goed, ik blijf het proberen. Ga binnenkort investeren in een telecombinatie van 300/4.0 en 2x conv (minolta). Als ze niet naar mij komen dan....... zoek ik ze wel op..... Haha!

Nou dat was het, ik zal proberen een zo constructief mogelijke bijdrage te leveren.

Groeten,
Marc

Welkom Marc,

ik heb je in de hut ontmoet en over het bestaan van deze site getipt.
Verstandig om voor een vast brandpunt lens te kiezen.
Kijk wel even of de autofocus van een dergelijke lens nog werkt met een 2x converter.
Succes en tot ziens,
Sytze.

Canon 7D II / Canon 500 F4 IS USM
Back to top
Reply with quote

Daan Schoonhoven
PixPas (Basic)

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 31 Mar 2005, 19:19    Post subject:
Welkom op birdpix Marc. Leuk om te lezen hoe je hoorde over birdpix.
Veel succes met de ontwikkeling van je hobby en veel plezier op birdpix toegewenst.
Back to top
Reply with quote

Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum