renecanon wrote: |
Oke dit snap ik allemaal. Maar toch zie ik hier veel foto's die gemaakt zijn met b.v. een canon 100-400 en die zijn met extender dan wel rete scherp. |
Oke dit snap ik allemaal. Maar toch zie ik hier veel foto's die gemaakt zijn met b.v. een canon 100-400 en die zijn met extender dan wel rete scherp. oke een extender is meer glas maar die dingen zijn er toch voor gemaakt en waarom werken ze dan bij de ene lens wel en de andere lens niet??? |
Leo wrote: |
Maar als de fabrikant . In dit geval Canon .
Het er verder met de pet naar gooit . Houd alles natuurlijk op . Dat was voor mij een reden om voor nikon te kiezen in plaats van canon . Canon moet in het verleden best heel goed zijn geweest . Maar ja geweest . Je zult , Dus over moeten gaan op primes . Of een ander merk , Maar dat kost je genadeloos veel geld . primes natuurlijk ook . tja ![]() Groetjes leo |
Hallo ik heb een vraagje over het fotograferen bij slecht weer. Het is de laatste tijd van dat grouwe grijze weer. Nu ben ik in het bezit van een canon eos30D en een Canon 70-200 F2'8 L lens in combinatie met een canon 2x extender. Nu ben ik er al een aantal keren op uit geweest om vogels te fotograferen, maar ik krijg ze nooit mooi scherp. Komt dit nu door het weer of licht het aan mijn instellingen. Ik gebruik met dat grijze weer vaak iso 800 om de sluitertijden nog acceptabel te krijgen. Hoe doen jullie dit en kennen julliue dit probleem ook??? |