Gender: Male Age: 55 Joined: 22 Jan 2006 Posts: 983 Location: Zuid Holland
Posted: Mon 17 Mar 2008, 21:22 Post subject: Camouflagegaas gevraagd
Hoi,
Wie weet waar je aan een stukje camouflagegaas kunt komen? Ik bedoel dat fijne spul wat b.v. voor de kijkgaten van een schuiltentje zit. In mijn geval erg handig omdat ik bij een aantal ijsvogelstekken gebruik kan maken van boomstammen en takken die er al liggen. Nu ze erg schuw zijn en er nog geen bladeren aanwezig zijn, kan het geen kwaad dit te gebruiken om het hele spulletje af te dekken. Die nepbladeren heb ik al, blijkt helaas niet genoeg te zijn.
Posted: Tue 18 Mar 2008, 10:08 Post subject:
Bedankt voor het meedenken, heren! Dit is niet helemaal wat ik bedoel. Dat schaduwdoek komt nog het meest in de buurt. Ik zag ooit iemand bij een kijkhut een stuk gaas gebruiken met camouprint. Iemand?
Posted: Tue 18 Mar 2008, 12:31 Post subject: Bij Konijn
Scrimnet bij 'Konijn' in de Ham. Heb er zelf ook een. Het plaatje misleidt enigzins. De camoprint is bij mijn exemplaar niet erg duidelijk maar wel aanwezig.
Posted: Tue 18 Mar 2008, 13:09 Post subject:
Bedankt Ron! Precies wat ik zocht, voor weinig. Ik moest daar toch een lange kabel bestellen voor de draadontspanner waar ik snode plannen mee heb. Voor die prijs kun je niet de diesel betalen om in die kazerne een kroketje te gaan eten. Maar, bedankt voor de tip Ton!
Posted: Tue 18 Mar 2008, 15:35 Post subject: Hoi Bas
Hopelijk kan je er wat mee. Het is niet echt gaas, maar meer doek met allerlei kleine gaatjes. Of je er heel makkelijk doorheen kijkt zal ik vanavond nog even testen en hoor je morgen. _________________ "Take nothing but pictures. Leave nothing but footprints..."
Posted: Tue 18 Mar 2008, 21:57 Post subject:
Alvast bedankt, Ron. Ik hoef er niet heel veel door te kunnen zien. Als ik ze maar aan zie komen en ze mij niet zien bewegen als ik m'n kop voor de zoeker duw. Vandaag ging het trouwens wel goed met die nepbladeren, het was dan ook niet echt licht meer tegen de avond.
Ik koop gewoon een stuk fijnmazige vitrage bij de plaatselijke lappenwinkel. Gebruik dat voor het kijkgat van mijn schuiltent, werkt prima. _________________ Nikon, Gitzo
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum