peter wijn wrote: |
(In dit geval is er nog helemaal geen sprake van juridische brieven, meen ik me te herinneren. De soep is nog niet eens lauw.)
Overigens, Ray, als je op internet een begrijpelijke tekst wil schrijven voor mensen met HBO-niveau moet je schrijven voor MBO-niveau. Internet is lastiger lezen. Vraagt om een eenvoudige formulering.... (wie heeft een makkelijk woord voor formulering? .... ![]() |
Leo wrote: |
Hoi peter
Nou , wat denkje van uiteenzetting ? |
Leo wrote: |
En Ray. Stratenmaker of aardbolstoffeerder . Is gewoon een mooi . Maar zwaar VAK . Eigenlijk een HBO opleiding |
Bas Breetveld wrote: |
Door bij de goedkoopste aanbieder te kopen gooi je in feite je eigen glazen in wat betreft service. De kleintjes, die wel service geven en begaan zijn, verdwijnen op die manier... |
Dat je lens nu gerepareerd wordt zou ikzelf niet erg vinden. Hoogstwaarschijnlijk wordt hij nu zorgvuldiger geassembleerd dan dat ze bij Canon doen. |
R.D. wrote: |
Je gaat bijv. toch ook geen nieuwe auto kopen om al direct na een paar weken de motor of het differentieëel te moeten laten vervangen ? en dan jezelf gelukkig prijzen met de niet getoetste theorie dat de auto door toedoen van de garage waarschijnlijk beter zal worden dan dat het voertuig uit de fabriek kwam omdat de garage meer aandacht aan het plaatsen van de onderdelen zou besteden ?! ![]() Groeten, Ray |
Ik stel voor dit vraagstuk voor te leggen aan de heer Wijn of aan andere mensen die per se Frans of Italiaans willen rijden ![]() |
Aad Verkuijl wrote: |
Ray, ik heb vernomen, dat het een erg mooie zomer wordt. ![]() |
Naturepix wrote: |
@ Ray,
Even helemaal off-topic: In je profiel staat dat je programmeur bent, ik dacht altijd dat dat iets met computers te maken had en niet met stratenmaken? gr Job |