Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws


29 mei digiscoping en fotografiedag 2004

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Daan Schoonhoven


Gender: Male
Age: 50
Joined: 14 Jul 2003
Posts: 2683
Location: Nijkerk
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 27 May 2004, 16:26    Post subject: 29 mei digiscoping en fotografiedag 2004
A.s. zaterdag 29 mei is er de digiscoping en fotografiedag in de Bovenmeent bij Bussum/Hilversum #Milti . En waarschijnlijk hoef ik niet meer uit te leggen waar het is, omdat de Grote Geelpootruiter de Bovenmeent op de kaart van vogelend Nederland heeft gezet.....laten we hopen dat de vogel er zaterdag nog zit en dat we 'em geweldig kunnen fotograferen Dancing . De weersvooruitzichten zijn prima, zonnig, 21 graden en een zwakke Zuidoostenwind.......wat wil je nog meer.

Vanaf 9:00 ben je welkom en tegen 14:00 zullen we afblazen. We zullen niet, zoals eerder vermeld een bakkie bij mij thuis doen, maar verzamelen ter plekke.

Een routebeschrijving: Vanaf de A1 neem je afslag 8: blaricum/huizen. Aan het einde van de afslag ga je links, onder het viaduct door, om vervolgens meteen rechts af te slaan. Bij de stoplichten linksaf, de Ceintuurbaan op, deze rijdt je helemaal uit en slaat bij de derde rotonde linksaf richting Hilversum. Vervolgens tweede stoplichten rechts en dan tweede rotonde rechtsaf (Meentweg). Bij de eerste weg aan je linkerhand parkeer je, dat is aan het begin van de Melkmeent. De Melkmeent mag je niet inrijden, dus moet je daar parkeren. Je loopt de melkmeent af richting Naardermeer, wat een wandeling van zo'n 20 minuten is. Na die 20 minuten bevind je je in wetland aan weerszijden, daar zullen we ons het meest bevinden denk ik.

Als je met het OV komt, laat het dan even weten, dan kijk ik hoe we dat op kunnen vangen.

Vanaf de Melkmeent is er ook een pad naar rechts, wat richting een kijkscherm voert en als je nog verder doorloopt kom je bij een hut die uitkijkt het de Wijde Blik, onderdeel van het Naardermeer. Beide plekken kunnen ook goed zijn, maar dat is heel wisselend.

Opzet van de dag is ontmoeting en uitwisseling van ideeen en vaardigheden en als het meezit een paar mooie plaatjes maken.

Ik heb net mijn afstandsbediening voor m'n Coolpix gekregen dus ik kan daar nog wel wat Idea voor gebruiken.

Laat via dit forum even weten of je van plan bent om te komen, zodat er op voorhand misschien al dingen gevraagd kunnen worden aan elkaar.

Ik ga er van uit dat ieder voor zich voor z'n natje en droogje zorgt....

Tot ziens in de Bovenmeent!
Back to top
Reply with quote
 
Michael


Gender: Male
Age: 54
Joined: 12 May 2004
Posts: 51

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 27 May 2004, 18:50    Post subject:
Op mij kan je rekenen( ga misschien morgen al een kijkje nemen) .

Tot zaterdag.

Michael #Evil Bat
_________________
canon


www.pbase.com/michaelkars
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Page 1 of 1


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum