Posted: Fri 01 Aug 2008, 12:39 Post subject: (foto-)gedichtenkraam Ton van Mourik
Voor eventuele liefhebbers van mijn soms bij foto's geplaatste verzen en/of gedichten:
Ik sta met een grote kraam vol ingelijste gedichten, waaronder dit jaar voor het eerst ook enkele fotogedichten, nog drie weken lang elke dinsdag tussen 16.30 uur en 21.00 uur op de wekelijkse braderie in Ermelo. De kraam staat vóór boekhandel Hartenberg (vlakbij het postkantoor). Naast een dikke honderd gedichten, van klein tot groot fomaat, liggen ook mijn boeken en cd's er. Voel je dus vrij...
Vrolijke pennenstreek, snarenpluk & sluiterknip ,
Ton
P.S. Momenteel dus (opnieuw weer 'ns) geen tijd om foto's te maken, te plaatsen e/o van commentaar te voorzien... _________________ Nikon D300 / 600 5.6 MF / 300 AF-S 4 / 105 2.8 / 50 1.2 / 50 1.4 / 18-135 3.5-5.6 / TC 1.7 II / SB900 / Gitzo GT-3541-XLS / Kirk BH-1 balhoofd / "Eagle" autodeurstatief
'Iets verder kijken, brengt je een stuk dichterbij' - TvM.
Je leeft dus toch nog . Ik dacht dat je van de wereldbol was vertrokken , Naar een vrediger planeet dan moederaarde . succes toe gewenst met
levens werk .
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum