Gender: Male Age: 60 Joined: 14 Mar 2005 Posts: 61 Location: Eindhoven
Posted: Mon 06 Oct 2008, 18:19 Post subject: Spanje, Malaga omgeving
Mijn vrouw wil graag op schilderworkshop in Zuid-Spanje ter hoogte van Malaga ( zo'n 30 km de bergen in).
Wie is daar wel eens wezen vogelen / fotograferen, want ik wil me ook wel graag vermaken;-)
Graag wat informatie over plekken en soorten.
Alvast bedankt,
groet, Jurgen _________________ Diverse Canon apparatuur, schuiltentjes en vaste hutten. Verder allerlei zaken voor natuurfotografen die ik in het veld test.
Posted: Mon 06 Oct 2008, 22:09 Post subject: Re: Spanje, Malaga omgeving
Hoi Jurgen,
Sierra de Grazalema is een fantastisch gebied. Hangt een beetje af van de tijd. In april/mei heb je veel orchideeën en andere bloemen. Vogels zijn er ook (kleine zwartkop, vale en andere gieren, rotslijsters, klauwieren tapuiten etc.) In Fuente de la Piedra zitten flamingo's. Eea hangt natuurlijk af van je mobiliteit. Een auto huren is daar niet (vreselijk) duur...
Verder zijn er nog al wat plasjes waar ze erg trots zijn op hun witkopeenden, maar die hebben wij nog nooit gezien. Ook zijn de observatiehutten dan zover dat fotografie geen optie is.
En gebruik maken van je connecties in de natuurfotowereld, bijv. wat natuurfotografen die uit spanje komen mailen...denk ook aan landschapsfotografie, combineert goed met schilderen.
Succes, Andrew : _________________ Natural Inspiration
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum