Gender: Male Age: 52 Joined: 20 May 2006 Posts: 262 Location: Weert
Posted: Tue 23 Dec 2008, 16:40 Post subject:
daar heb je ook gelijk in maar er zijn ook mense
die gewoon alles kunnen kopen,.
ws ook wel op dit forum
maar ff alle gekheid op een stokje
mooi product!
Tja, een canon 500mm f4 L IS is eigenlijk ook voor profs en toch lopen er veel mensen mee rond. Idem voor de mk3 enz... Als je het voor jezelf kan verantwoorden zie ik geen probleem.
Ik heb twee Pocket Wizards en kan ze iedereen aanraden. Geweldig materiaal dat bovendien de eenvoud zelf is in gebruik.
Ze werken op radiosignaal tot maximaal 500 meter. Indien je foto's wil maken met een groothoeklens is het vaak noodzakelijk om je camera in te bouwen in een geluidsdichte doos. Onbereikbaar voor IR, maar wel ok voor radiosignaal.
Ik heb er al erg veel mee geoefend en wordt meer en meer enthousiast. Nog niks birdpix-waardigs, maar de leercurve stijgt
Gender: Male Age: 55 Joined: 13 Aug 2004 Posts: 406 Location: Enschede
Posted: Fri 26 Dec 2008, 19:58 Post subject:
Edwin, waarom dan InfraRood als je voor hetzelfde geld al RF hebt.
RF is veel minder gevoelig voor onderbreking van het signaal dan IR en je kunt van grotere afstand bedienen.
groeten Art _________________ http://www.pbase.com/natureart
==========================
Canon bodies & glas | Manfrotto Monopod(s) | Benro tripod
Gender: Male Age: 51 Joined: 16 Feb 2006 Posts: 102 Location: Nunspeet
Posted: Fri 26 Dec 2008, 20:02 Post subject:
Geen idee Art. Ik ken het ding niet. Was iets wat ik tegen kwam op internet. Ben het zeker met je eens dat IR erg gevoelig is voor afstand en barrieres. De pocket Wizard is het beste wat je kunt krijgen, maar niet voor iedere portemonnee geschikt.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum