Posted: Sat 21 Feb 2009, 18:16 Post subject: Seminar Lightroom 2
Het seminar Lightroom 2 vandaag vond ik zeer geslaagd in opzet en uitvoer; geanimeerde spreker en zowel voor de beginner als de wat meer ervaren beginner heel instructief.
Voor degenen die hadden willen gaan: een volgende keer zeker doen!
Hint : ik kijk uit naar een vervolg waar dieper wordt ingegaan op bv de Develop module. Ik vermoed dat extra verdieping in de materie ook door anderen gewaardeerd zal worden.
Posted: Sat 21 Feb 2009, 20:07 Post subject: Lightroom 2
Een zeer geslaagde dag. Daan bedankt voor het organiseren (en ook degene die ik nu vergeet'. Ik ben inmiddels al m´n nieuwe kennis aan het uit proberen.
Hans Brinks _________________ Canon en bijbehorende lenzen
Gender: Male Age: 69 Joined: 09 Mar 2006 Posts: 983 Location: Ermelo
Posted: Sat 21 Feb 2009, 23:25 Post subject:
ben ook al druk aan het 'spelen' geweest met het voortschrijdend inzicht van vandaag...wel veel informatie ...pfff...maar erg de moeite waard!!...en k hoop inderdaad dat er een vervolg komt over een tijdje zodat de moeites die ik nu nog tegen kom bij het gebruik van het overigens ook voor mindere technische goden, zoals onderstaande, toch erg gebruiksvriendelijke programma aan bod kunnen komen..
Daan en alle anderen die hebben bijgedragen aan een zeer plezierige dag...bedankt!
Peter _________________ Nikon D90...in combi met sigma 50-500 mm.........
'life is for living' (Coldplay)
Gender: Male Age: 55 Joined: 16 Jan 2007 Posts: 112 Location: almelo
Posted: Sun 22 Feb 2009, 10:10 Post subject:
Ik heb een vraag over ligtroom.Ik heb sinds gisteren adobe lightroom 2 en heb deze geinstaleerd.Nu heb ik als ik hem opstart en een foto ga bewerken dat de computer iedere keer vastloopt. hoe zou dit kunnen ik heb toch een vrij snelle computer, met windows vista.
Heeft iemand hier ook problemen mee gehad?
gr bert _________________ canon 40d en canon 100-400 en
Feisol CT-3371 met HBN-Gimbal Head
Gender: Male Age: 55 Joined: 16 Jan 2007 Posts: 112 Location: almelo
Posted: Sun 22 Feb 2009, 12:02 Post subject:
ja via check for updates,en er zijn geen updates beschikbaar.
gr bert _________________ canon 40d en canon 100-400 en
Feisol CT-3371 met HBN-Gimbal Head
Posted: Sun 22 Feb 2009, 13:13 Post subject:
Dit was inderdaad een leerzame dag met een hele goede kennismaking met Adobe Lightroom 2.
Ik gebruikte de oude versie en vond het al een fijn programma, maar ga nu z.s.m. overstappen naar deze versie.
Dit was een goed georganiseerde gezellige dag, dus bedankt Daan.
Groet
Frank _________________ Canon sinds januari 2014.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum