Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Apparatuur

winkel in NL..

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 07 Mar 2009, 12:41    Post subject: winkel in NL..
Ik zou binnekort ook graag een telescoop aanschaffen maar in Belgie zijn die een stuk duurder dan in Nederland.
Kan iemand mij een handelaar aanraden dichtbij de grens van België?

Groet,
Sven
Back to top
Reply with quote

gvr

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sat 07 Mar 2009, 13:30    Post subject:
Kamera Express
Rietbaan 5
2908 LP, Capelle a/d IJssel

Openingstijden winkel:
ma. t/m vrij. 09:00 - 17:30 uur
zaterdag 09:30 - 16:00 uur

Goede zaak, goede service heb er zelf al verschillende zakern gekocht waaronder m'n Swarovski telescoop.

I ca 100km van Antwerpen.
Reply with quote

Gert-Jan

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sat 07 Mar 2009, 13:41    Post subject:
Dat is nu net een doze schuiver waar je bij uit de buurt moet blijven . fotokonijnenberg is een prima zaak die ook nog eens een filiaal in Belgie heeft . ga eens op hun site kijken .

succes

@leo
Back to top
Reply with quote

loek van de Leur

PostPosted: Sat 07 Mar 2009, 14:40    Post subject:
Leo, als je weet wat je precies wilt hebben, dan is het toch niet erg dat goedkoop dozen worden geschoven. Mijn ervaring is in ieder geval niet negatief. Het kan er wel erg druk zijn.
Vg Loek

Gert-Jan

PostPosted: Sat 07 Mar 2009, 14:51    Post subject:
Beste Loek

Deze zaak is misschien goedkoper , 3 euro ? Maar voor service hoeft je niet aan te kloppen . Bij broer konijn .is de prijs bijna indentiek maar de sevice is HEEL VEEL Beter . Ik heb met beide partijen ervaring nummer een is eens maar NOOIT WEER . Bij nummer twee ben je als consument in goede handen heeft de ervaring mij geleerd .

groetjes
@leo
Back to top
Reply with quote

Wim De Cock

PostPosted: Sat 07 Mar 2009, 15:02    Post subject:
Ikzelf heb goeie ervaringen me Konijnenberg België (Turnhout). Prijzen zijn hier zeker zoals in Nederland.
Back to top
Reply with quote

adjuh

PostPosted: Sat 07 Mar 2009, 15:06    Post subject:
Rooymans in Budel heeft een enorm asortiment, en geven uitstekend advies. http://www.fotorooijmans.nl/spectorweb/info/

Joël Monster

PostPosted: Sat 07 Mar 2009, 17:43    Post subject:
Leo wrote:
Dat is nu net een doze schuiver waar je bij uit de buurt moet blijven . fotokonijnenberg is een prima zaak die ook nog eens een filiaal in Belgie heeft . ga eens op hun site kijken .

succes

@leo

Absolute onzin! Bij Kamera-express kan je ook terecht voor deskundig advies. Omdat ze dan ook goedkoop zijn wil niet zeggen dat het dozenschuivers zijn. De kracht van Kamera-express is grote aantallen inkopen waardoor de consument juist een betere prijs heeft. Op sommige artikelen zijn ze zelf vele tientallen euro's goedkoper.
Alles valt er te testen, camera's, objectieven maar ook telescopen.
Als je er op zaterdag komt is het idd zo druk dat je misschien de indruk zou kunnen krijgen dat het dozenschuivers zijn, maar nee, de zaak loopt gewoon goed.

De geruchten gaan zelfs dat Fotokonijnenberg in Belgie gaat sluiten mede omdat vele Belgen goedkoper uit zijn bij de Kamera-express en daarom daar ook heen gaan.

En ik vind persoonlijk dat als je geld wilt gaan uitgeven je van te voren toch eerst even op internet onderzoek moet doet wat je precies wilt en waar je het voor welke prijs kunt krijgen!
Reply with quote

Jocrisse

PostPosted: Sat 07 Mar 2009, 21:54    Post subject:
Joël Monster wrote:

Absolute onzin! Bij Kamera-express kan je ook terecht voor deskundig advies. Omdat ze dan ook goedkoop zijn wil niet zeggen dat het dozenschuivers zijn. ....

Na een heel slechte ervaring bij KE had ik mij voorgenomen daar nooit meer iets te kopen. Op Tweakers zat ik te kijken of de ervaringen met KE al weer wat beter zijn geworden.
Het begint spontaan te jeuken op plekken waarvan ik dacht dat ik daar niet eens zenuwen had als ik de reacties van KE op negatieve gebruikerservaringen lees. De onbeschofte, lompe, arrogante, leugenachtige manier van reageren waarbij ze keer op keer de schuld bij een ander proberen te leggen..... Mad aaarghh.... en die houding van "kijk eens hoe goed we het uiteindelijk hebben opgelost".....nadat de klant zelf tig keer heeft moeten mailen, bellen en langsgaan en zelf een compensatievoorstel heeft moeten doen. Zooooooo herkenbaar.

Maar het staat een ieder natuurlijk vrij om voor een dubbeltje op de eerste rij proberen te zitten. Alleen niet zeuren als er iets niet goed gaat met je bestelling....dan had je het maar ergens anders moeten bestellen (letterlijke woorden van KE).

John-b

PostPosted: Sat 07 Mar 2009, 22:28    Post subject:
Voor een telescoop zou ik naar Rooymans gaan. Ik heb zowel met Rooymans (voor kijkerspul) als met Konijnenberg (cameraspul) goede ervaringen. Maar resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.

Canon 7DmkII, 40D, Canon lenzen met een bereik van 10 tot 400 mm. Geen 23 mm maar in de praktijk nog niet gemerkt.
Back to top
Reply with quote

Marc Gottenbos

PostPosted: Sat 07 Mar 2009, 22:33    Post subject:
Op nederpix stond nog een 2de handse Swarovski 80 HD op het forum, misschien is dat wel iets voor je, de prijs is wel interessant!
Gr,
Marc

Joël Monster

PostPosted: Sun 08 Mar 2009, 0:46    Post subject:
[quote="Jocrisse"]
Jocrisse wrote:

Op Tweakers zat ik te kijken of de ervaringen met KE al weer wat beter zijn geworden.
Het begint spontaan te jeuken op plekken waarvan ik dacht dat ik daar niet eens zenuwen had als ik de reacties van KE op negatieve gebruikerservaringen lees.

Tja, vaak zijn het alleen de ontevreden mensen die een reactie online zetten, terwijl er echt wel genoeg tevreden klanten zijn! Het is er niet voor niets bijna altijd druk.

http://www.kieskeurig.nl/Kamera-express.nl/B30E10D9614EB7E5C1256C00002CE5BC

Rolling Eyes

Maar goed, ieder zijn mening!
Reply with quote

Birdpix.nl Forum Index -> Apparatuur

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum