Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Tomms is Tom Jansen

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Wed 06 Jul 2005, 17:31    Post subject: Tomms is Tom Jansen
Een paar weken geleden stuurde Daan de mensen die Birdpix gaan vertegenwoordigen op het vogelfestival een mailtje. Daarin zag ik dat alleen mijn echte naam niet bekend was. Om deze reden heb ik gevraagd of mijn oude profielnaam veranderd kon worden in mijn echte naam; Tom Jansen. Zelf vind ik dit ook veel persoonlijker.

Ik zal nog even wat over mezelf vertellen.
Mijn echte naam is dus zoals smommigen al wel weten Tom Jansen. Ik ben 18 jaar en heb net mijn VWO diploma binnen. In 2006 ga ik (als alles goed gaat) bij onze Koninklijke Luchtmacht, voor de opleiding tot F-16 Vlieger, 3 november beginnen mijn keuringen hiervoor. In de tussentijd wil ik graag mijn Algemeen Militaire Opleiding al eens volgen, omdat ik niet een jaar stil wil zitten, maar al wat ervaring op wil doen. Hiervoor moet ik dionderdag naar Zwolle.

Mijn "passie" voor vogelen bestaat al heel lang. Ik ben lid van diverse Vogelwerkgroepen en verenigingen zoals de WRN, de TVWG en Vogelbescherming Nederland. Bij Vogelbescherming Nederland ben ik al lid sinds 1996. Verder vogel ik graag in de buurt en als het kan zoek ik het ook verderop. Het vaakst ben ik wel te zien in het Engebertsdijksvenen en in het voorjaar op onze o zo prachtige Sallandse Heuvelrug. In de trektijd ga ik sowieso 1 keer in het jaar naar de Eemshaven voor al het leuks wat daar te zien is. (Voor een paar jaar geleden 2 Steenarenden, 2 Ortolanen, Grote pieper en Bladkoning op een dag)
Ik heb ook altijd veren verzameld, mijn verzameling is ondertussen zo groot, dat ik niet meer aan het boekje "vogelsporen" heb. Helaas ben ik niet zo druk meer met het zoeken naar veren, hoewel ik mijn verzameling nog wel zou willen uitbreiden.

Sinds Hongarije ben ik begonnen met het fotograferen van natuur en in het bijzonder van vogels. Pas sinds ik hoorde van Birdpix ben ik hier fanatiek mee geworden dus vandaar dat ik nog niet zo ervaren ben en dat dus niet alle foto's zo geweldig zijn.

Genoeg gepraat, ik zal er voor zorgen dat jullie nog veel van me te horen krijgen Razz

Groeten,

Tom

Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum