Posted: Thu 16 Jul 2009, 14:39 Post subject: vernieuwing website
Hallo mede BP-ers,
Ik ben bezig m'n website te veranderen. In de huidige constructie worden alle afbeeldingen in een pagina geladen, wat voor sommigen met beperkte bandbreedte lang kan duren (alhoewel ik er nog nooit op ben geattendeert).
Wat ik wil is gebruik maken van de zgn lightbox, zoals hier op BP.
Ik heb daar zelf wat persoonlijke wijzigingen in aangebracht.
Mijn vraag aan jullie is de volgende.
Ik heb binnen de beeldbank/birds de pagina van de ijsvogels omgezet met gebruik van de lightbox. De overige vogelpagina's zijn zoals ze waren. Wat vinden jullie prettiger, sneller, gebruiksvriendelijker? Andere tips?
Vooral jullie als mede-fotografen zijn de zgn hoofdbezoekers van mijn site.
Dus als jullie willen......vel je oordeel.
Alvast bedankt,
Groet,
Aldert
Oh ja, het zijn heel veel thumbnails, dit moet minder, maar het gaat mij erom hoe snel de pagina laadt met zoveel tn's.
Gender: Male Age: 71 Joined: 10 Jan 2005 Posts: 806 Location: Rotterdam
Posted: Thu 16 Jul 2009, 22:21 Post subject:
Hoi Aldert,
Ik heb zelf een 60 Mbit verbinding, dus ik zal niet zo snel klagen over traagheid. Bij mijn eigen webpagina heb ik ook alle foto's onder elkaar gezet. Echter heb ik het beperkt tot maximaal 8 onder elkaar. Bij sommige vogelsoorten kun je dan, zoals Richard al zegt, desnoods 2 pagina's maken.
Dat scheelt in snelheid met laden. (voor de langzame kijkers)
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum