Gender: Male Age: 49 Joined: 31 Jan 2007 Posts: 155 Location: zwaag
Posted: Fri 17 Jul 2009, 9:28 Post subject: probleem met de sony a700
het probleem begon met het bekijken van foto's op het display. Hij sprong van zelf naar andere foto's lastig dus. maar daar is nog mee te leven,maar nu gebeurt dit ook met mij diagrafma instelling. Het gebeurt dus regelmatig dat nu foto's maak met f22 of f30 en dat is voor vogels wel wat hoog. Wie kent dit probleem, en wat moet ik doe, behalven dan terug brengen. gr martijn _________________ sony a77
sony 70-400
sony 16-50 2.8
gitzo statief
Probleem heb ik ook gehad en op dyxum.com is er veel over geschreven.
De bewuste wieltjes een aantal malen flink heen en weer draaien terwijl je er een beetje tegen aan duwt.
Uiteindelijk heb ik er wat contactspray tussen gespoten, maar ook dat helpt maar tijdelijk, dus gewoon veel draaien.
Probleem onstaat doordat er vuil op de sleepcontactjes komt.
Gender: Male Age: 49 Joined: 31 Jan 2007 Posts: 155 Location: zwaag
Posted: Fri 17 Jul 2009, 12:07 Post subject:
bedankt voor je antwoord,als het vaak voorkomt zou sony ze eigenlijk gratis moeten maken,het is dan gewoon een fabrieksfout toch. Maar dan ben je je camera wel maanden kwijt. het heeft mij al wel wat mooie foto's gekost. gr martijn _________________ sony a77
sony 70-400
sony 16-50 2.8
gitzo statief
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum