Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws


VIPS
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
jankees
Guest







PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 16:51    Post subject:
Beste Hans,

Ik weet niet wat jij verstaat onder "zwemmen in het geld" maar als ik jouw lijstje met apparatuur zie, dan is de maximale jaarlijkse bijdrage voor jou ook geen probleem. Cool Laughing
Back to top
Reply with quote
 
Arie Ouwerkerk
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 59
Joined: 21 Aug 2004
Posts: 7012
Location: Terschelling
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 16:57    Post subject:
Jankees, twijfelen hoeft niet hoor. Daan heeft al diverse keren aangekondigd dat er een aparte site komt voor al het overige en dat Birdpix binnen afzienbarende tijd geheel voor de vogels is.
_________________
Zie voor veel meer foto's:
http://pbase.com/arieouwerkerk
Back to top
Reply with quote
 
hans gebuis


Gender: Male
Age: 77
Joined: 20 Oct 2004
Posts: 257
Location: Dordrecht
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 16:58    Post subject:
jankees, ik sprak ook over geld, niet over spullen! wat ik nu heb zal echt nog wel een tijdje mee moeten; een d2x zit er dan ook even niet in! ach, alles is relatief.
_________________
Nikon D500 ( 2 X ), Nikon D810, Nikon 500 mm PF, diverse Nikon lenzen.
Back to top
Reply with quote
 
jankees
Guest







PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 17:01    Post subject:
Kijk Arie; dat wist ik niet. Dat werpt voor mij al weer een ander licht op de zaak.
Back to top
Reply with quote
 
Henk van den Born


Gender: Male
Age: 81
Joined: 01 Mar 2005
Posts: 26
Location: Maria Hoop
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 17:06    Post subject:
Heel goede reactie van Daan en de moderators.
Zij verzetten enorm veel werk en als er noodzakerlijkerwijs iets veranderd moet worden, beginnen we lekker op zijn Nederlands democratisch te zeuren over hokjes, punten en sterrren.
Of ik nu in een Viphokje zit of BP supporter ben, het maakt me niet uit, ik wil gewoon genieten van een geweldige site, die wel door vrijwilligers in stand wordt gehouden.

vr. groet, Henk
_________________
Canon 6D, Canon 7D, en wat Canon glaswerk.
Monopod en Manfrotto driepoot.
Back to top
Reply with quote
 
Huub Machiels


Gender: Male
Age: 69
Joined: 25 Jul 2004
Posts: 32
Location: Bunde
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 17:09    Post subject:
Quasi, een of andere foptitel, omdat je meer geld overmaakt dan een ander,
hoeft voor mij ook niet.
Gewoon een vermelding dat iemand betalend lid is, lijkt me voldoende om anderen op de mogelijkheid te wijzen.
Heb er best begrip voor dat het enige tijd duurt, voordat de geldstortingen verwerkt worden.
Overgang had mijn inziens iets minder radicaal gekund, als trouw lid krijg je meteen allerlei beperkingen.
Tijdens de afhandelingperiode van mijn overmaking, kan ik net als vele anderen wel maar 3 foto’s plaatsen per week.
Het aantal ingezonden foto’s zal de komende dagen flink beperkt worden, lijkt me.
Dit was te voorkomen geweest, door wat eerder de kans te geven om te betalen.

Groet Huub.
_________________
Canon EOS 400D met diverse lenzen.
Back to top
Reply with quote
 
Harvey van Diek


Gender: Male
Age: 54
Joined: 07 Jan 2005
Posts: 17
Location: Ooij (bij Nijmegen)
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 18:17    Post subject:
Dag allemaal, de BP-wereld ziet er binnen een dag heel anders uit. Overal zijn sterren en stippen opgedoemd.
Het betaalsysteem zat er al langer aan te komen en verbaast me dus niet. Ik kan me goed vinden in wat er over en weer gezegd is. Het zou helemaal nobel zijn, als blijkt dat het gros van de gebruikers meedoet, om een goed doel o.i.d. te gaan ondersteunen als er geld 'overblijft'. Dit kan een vogel(beschermings)doel zijn, maar ook iets heel anders waaraan je de naam BirdPix kunt koppelen. Ik noem even 'verrekijkers voor Ethopie' of zoiets als voorbeeld. Dit gegeven is mogelijk wel interessant voor sponsoren. Op die manier krijgt BP ook een wat maatschappelijker karakter etc..etc. Overigens moet Daan c.s. eerst uit de kosten zien te komen, maar dat goede doelen-idee moeten we toch eens in ons achterhoofd houden. Of wat te denken van de bouw van een fotografiehut ipv observatiehut. Dus een grote schuilhut die speciaal ingericht is voor fotografen... maar goed, wellicht draaf ik door.
Ander punt. Er wordt door een aantal personen gezegd dat ze er veel van leren. Op zich klopt dat omdat er regelmatig verteld wordt bij de foto hoe deze tot stand kwam enzo, maar ik zou nog wel meer willen leren. Ik noem het goed onder de knie krijgen van Photoshop, handige tips om foto's nog beter te bewerken of te maken en dat soort dingen.
Genoeg stof tot nadenken. Ik ga geld overmaken en Daantje nog van harte met je verjaring.
Harf
_________________
Canon EOS 30D, Canon EOS 30D en diverse Canon-lenzen, waaronder de 500 mm IS/f4.0 en 1.4 extender
Back to top
Reply with quote
 
Panthera



Age: 64
Joined: 05 Jun 2004
Posts: 349
Location: Maarssen
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 20:22    Post subject:
Beste Hans,

Quote:
ik blijf je toon wat zurig vinden en beslist in dit geval onterecht.


Ik denk dat alleen de personen in kwestie hierover een oordeel kunnen vellen.
Dat betreft jou aan de ene kant en Richard aan de andere kant. Jij kan, volgens mij, niet in zijn portomonee kijken en dus weet je niet hoeveel hij beschikbaar heeft.

Alles terug rekenen doe je alleen maar wanneer je zaken wilt bagataliseren. Wanneer je het per uur berekend is het nog maar een halve cent. Wanneer ik een brood ga kopen reken ik het ook niet terug naar losse sneden.

-------
Ik heb ook een bijdrage gestort. Hierbij aangegeven dat het niet zichtbaar mag zijn. Niemand anders dan Daan hoeft te weten hoeveel ik wil bijdragen en hoeveel ik er voor over heb om hem (en de anderen) te steunen. Dat is ook precies de reden waarom ik mij spullen niet onderaan mijn postings zet. Dat is niet leuk voor anderen en het dient geen doel. Wil iemand dat weten, stuur me maar een prive mailtje met de reden waarom. Overigens weten de personen die vragen hebben of dingen willen afstemmen best wel wat ik heb net zo als ik dat van anderen meen te weten.

Over bijdragen gesproken....... heeft half Birdpix zich al opgegeven voor de bemanning van de stand, of komt het werk toch weer voor een groot deel op Daan neer.

Groet
Marco

PS.... Waar ik Daan schrijf, bedoel ik een ieder die zijn vrije tijd opoffert om BirdPix in de lucht te houden.
_________________
www.panthera-multimedia.nl
Back to top
Reply with quote
 
rein hofman




Joined: 23 Nov 2004
Posts: 725

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 21:01    Post subject:
.......................

Last edited by rein hofman on Mon 30 Aug 2010, 18:54; edited 1 time in total
Back to top
Reply with quote
 
Wim de Groot


Gender: Male
Age: 70
Joined: 19 Jul 2004
Posts: 23
Location: Castricum
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 21:16    Post subject:
Als nieuwbakken "megavip" wil ik toch ook nog een kleine bijdrage leveren aan de discussie.
Dat er in het nieuwe systeem betaald moet worden vind ik niet meer dan terecht. Voor een kleine jaarlijkse bijdrage heb je nu ongeveer dezelfde rechten als in het betaalloze tijdperk.
Ik vind het ook heel billijk dat je voor meer rechten ook iets meer betaalt.
Alleen al als kleine tegemoetkoming voor alle moeite die door de moderatoren wordt gedaan, vind ik een tegenprestatie wel op zijn plaats, ook al zou je geen enkele foto uploaden. Vergeet niet dat we met birdpix een uniek "digitaal vogeltijdschrift" hebben. Ik kom dat al surfend op het web verder nergens tegen. Een site als birdforum haalt bij lange niet het nivo van birdpix ("wow" "superphoto" "nice picture of a nice bird", zelden inhoudelijk commentaar bij de foto's).
Termen als VIP en het sterrenklassement moesten we maar gauw afschaffen, maar ik begrijp uit de diverse reacties dat dit ook wel zal gebeuren. Overigens vind ik de emoties soms wat overdreven.
Ik voel ook meer voor een anoniem systeem, een enkele vermelding als bv "betalend lid" of iets dergelijks lijkt mij persoonlijk voldoende.

groeten, Wim de Groot
Back to top
Reply with quote
 
Jan Bosch




Joined: 15 Jan 2005
Posts: 87
Location: Friesland
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 21:35    Post subject:
Ik heb net geld overgemaakt om gebruik te kunnen maken van de extra mogelijkheden die je dan krijgt en als een soort steunbetuiging aan het initiatief van Birdpix. Ik zou het echter wel zeer op prijs stellen als er geen sterren o.i.d. bij mijn naam geplaatst worden. (Het is voor mij absoluut niet interessant om een bepaalde status te krijgen door het bedrag wat ik betaal. Trouwens, niemand heeft daar iets mee te maken.)
Ik hoop dat aan deze wens voldaan kan worden.

Groeten Jan Bosch
_________________
Groeten Jan Bosch
http://www.jan-bosch.eu/
Back to top
Reply with quote
 
Erwin van Laar



Age: 66
Joined: 15 Feb 2005
Posts: 118
Location: Driebergen-Rijsenburg (Utr)
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 22:32    Post subject:
De hele discussie net even doorgeworsteld en dan kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat ik lid ga worden Confused maar dat ik geen status of sterren achter mijn naam hoef. Een michelin ster #Silly is voor een restaurant een hele eer maar als amateur natuurfotograaf stel ik daar niet zo'n prijs op. Ik hoef er ook niet van te eten tenslotte. Laat ieder in zijn waarde en laten we zuinig zijn op BP. Ik vind het al jammer dat de site alleen voor vogeltjes wordt want ik geniet van alle beelden uit de natuur. Moet ik straks ook betalend lid worden voor de Vlinderpix, Libellenpix, Landschappenpix en Zoogdierenpix? Was ik maar directeur van Essent Embarassed dan zou ik een gedeelte van mijn bonus aan BP overmaken. Exclamation
Groetjes, Erwin.
_________________
Voor meer foto's kijk ook eens op www.erwinvanlaar.nl of
www.natuur-cultuur-lesbos.com
Nikon D200 Nikon, met F 4/500mm in combinatie met 1,4 converter en nog wat glaswerk.
Back to top
Reply with quote
 
Daan Schoonhoven


Gender: Male
Age: 50
Joined: 14 Jul 2003
Posts: 2683
Location: Nijkerk
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 8:52    Post subject:
Dank nogmaals voor de vele reacties. Uit verreweg de meeste reacties blijkt dat degenen die reageren vinden dat er maar op 1 manier zichtbaar moet zijn dat je birdpix sponsort c.q. betaald voor de diensten die birdpix biedt. Aan de ene kant spreekt mij dit erg aan, maar het wordt wel erg over de boeg gegooid dat als je megavip bent dat je daarmee zou lopen pronken ofzo, dat is wat mij betreft niet aan de orde. Je betaald meer voor meer functionaliteiten en dat zou wat mij betreft ook zichtbaar mogen zijn. Indirect zal het toch wel zichtbaar zijn, als je ziet dat iemand 2, 3 of 4 foto's per dag upload. Moet het nou echt zo indirect Nederlands? In Italie zou dit ondenkbaar zijn, maar goed we leven niet in Italie.......

Voor ons is het echter geen probleem om iedereen die betaalt, ongeacht hoeveel, 1 ster te geven, want zoals Peter Vercruijsse schrijft, daar gaat een wervende werking vanuit.
Voor we dit echter doen, zou ik ook van mensen willen horen die het wel zichtbaar zouden willen houden/zien.

Wat mij betreft blijft de vraag om namen voor de verschillende varianten wel aan de orde, maar dat is alleen om de verschillende varianten een naampje te geven.

@ Richard: ik begrijp heel goed dat niet iedereen evenveel te besteden heeft, maar daarom is het uitgangspunt ook dat iedereen gratis gebruik kan blijven maken. 3 foto's per week is ruim 150 per jaar. Weinigen die daar aan zijn gekomen de afgelopen 2 jaar.....voel je absoluut niet verplicht en dat geldt voor iedereen. Wij zullen betalende leden als niet-betalende leden op dezelfde manier behandelen.

@ Huub: je hebt gelijk, daar hadden we wat meer rekening mee moeten houden, maar als je eenmaal zover bent om het online te gooien na lange tijd van voorbereiding, wil je dat ook zsm doen.

@ Harvey: goed idee, mij spreekt een scherm of hut voor fotografen nog het meest aan.....maar eerst maar eens afwachten

@Jankees en Erwin: het is idd de bedoeling om over een tijdje een algemeen natuurfotoforum te starten. Nu loopt het nog door elkaar heen. Gisteren realiseerde ik mij dat dit idd consequenties heeft voor mensen die zowel vogel- als nietvogelfoto's plaatsen. Voorlopig denken we dat men in principe zou moeten kiezen, dus dat het lidmaatschap overgezet kan worden, maar dat het ook mogelijk is tegen een kleine meerbetaling op beide fora actief te zijn.

hartelijke groet, Daan
Back to top
Reply with quote
 
Lesley van Loo


Gender: Male
Age: 45
Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1045

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 10:09    Post subject:
@ daan: je zou er in principe een pol tegen aan kunnen gooien, over de verschillende forums ofzo, de beslissing blijft uiteraard toch bij jullie, maar dan weet je hoe een ieder hier over denkt.
_________________
www.ltdphoto.com
Back to top
Reply with quote
 
Daan Schoonhoven


Gender: Male
Age: 50
Joined: 14 Jul 2003
Posts: 2683
Location: Nijkerk
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 10:21    Post subject:
Lesley van Loo wrote:
@ daan: je zou er in principe een pol tegen aan kunnen gooien, over de verschillende forums ofzo, de beslissing blijft uiteraard toch bij jullie, maar dan weet je hoe een ieder hier over denkt.


Voor mij is het voldoende duidelijk dat het splitsen van de forums een goede zaak is. Ik heb toch heel regelmatig gehoord dat men vind dat birdpix birdpix moet zijn. Tegelijkertijd is het aanbod niet-vogelfoto's enorm toegenomen en we houden het nu nog af, dat is eigenlijk jammer.
Back to top
Reply with quote
 
Lesley van Loo


Gender: Male
Age: 45
Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1045

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 11:02    Post subject:
heb je gelijk in, ik zie het liefst ook alleen de vogelfoto's, hoewel ik af en toe zoogdieren ook leuk vind.
we gaan wel zien wat en hoe het gaat worden.
_________________
www.ltdphoto.com
Back to top
Reply with quote
 
Jacob


Gender: Male
Age: 42
Joined: 01 Jan 2004
Posts: 248
Location: Amsterdam
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 11:15    Post subject:
Ik volg vanuit China de V(ogel-technisch)I(nteressante)P(rocessen) aandachtig en vind het een goed iets rekening houdend met vooral de tekst van Hans G.

Als ik terug ben kijk ik waar de discussie is geeindigd en doe ik mijn duit in het zakje, hopelijk ook meer in de vorm van foto's! Als alles mee zit koop ik in Hong Kong mijn eerste echte lens, de AF-S 300mm F4.
_________________
Nikon D200 met AF-S 300mm f4 en 1.4 converter
Back to top
Reply with quote
 
Wendy



Age: 38
Joined: 20 Sep 2004
Posts: 45

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 12:17    Post subject:
Eerlijk gezegd is het niet eens in mij opgekomen om het VIP idee als ''hokjes politiek'' te bestempelen. Hoeveel waarde kan je aan zo'n titeltje hechten, het gaat toch om de foto's?
Van mij hoeft het ook niet zo nodig allemaal benoemd te worden, maar hoe overtrokken kan je reageren? Het zegt wat mij betreft meer wat over de mensen die het tot een drama maken. En waarschijnlijk trap ik nu op wat lange tenen, maar het mag van mij toch wel even gezegd worden.


Verder kijk ik erg uit naar de komst van een ''nature pix''. Zelf post ik om het moment niet, omdat ik nu niet echt met vogels bezig ben en het toch niet prettig vind om alleen maar libellen en leuke diversen te posten.
Wat mij betreft zou de komst van landschapfoto's ook een goede ontwikkeling zijn.
Back to top
Reply with quote
 
Han Bouwmeester


Gender: Male
Age: 58
Joined: 11 Aug 2003
Posts: 886
Location: Hof van Twente
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 12:53    Post subject:
Het heeft denk ik niet altijd met 'lange tenen' te maken.
Zoals ik al eerder aan had gegeven had ik min of meer besloten om ook een betaling over te gaan maken. Toch ben ik hier nu even op terug gekomen. Hoewel ik dit niet graag doe voel ik me nu toch gedwongen wat uitleg te geven; had ik er maar niet over moeten beginnen. :wink:
Ik heb een zo goed als slapeloze nacht acher de rug vanwege een e-mailtje dat een van de Birdpixers mij dacht te moeten sturen. Ik ga niet naar deze persoon terug reageren maar doe het hier op het forum omdat er wellicht meer mensen zullen denken als hij.
Kortgezegt komt het er op neer dat ik een zeikerd ben omdat ik mijn bedenkingen uitte over het betaalsysteem. Ik had de luxe van een redelijk goede camera en moest niet zeuren! Pats boem! :evil: En dan dacht ik dat ik nog niet eens echt negatief ben geweest of zo.

Nu kan ik me voorstellen dat mensen deze gedachtengang hebben maar als je even mijn situatie als voorbeeld neemt zal blijken dat dit niet altijd op zal gaan.
Ik en mijn partner zijn beiden door ongevallen volledig arbeidsongeschikt verklaart en daardoor dus ons werk kwijtgeraakt. We doen onze uiterste best om ons iets alternatiefs eigen te maken om uit de WAO te geraken. Zo probeer ik dat o.a. via de fotografie en heb me daartoe van het beeindigen van een spaarregeling een camera kunnen kopen. Een stukje investering in mijn toekomst dus en in ieder geval mijn eigen keuze en verantwoording.
Nu heeft dit bijzonder sympatieke kabinet voorgenomen om zowel mijn vriendin als ik van jaren volledig arbeidsongeschikt in een klap volledig gezond te gaan verklaren. Het is te mooi om waar te zijn ware het niet dat dit nu niet bepaald het geval is. Een baan staat er helaas niet tegenover want geen werkgever die zich aan ons zal wagen.
Gevolg is dat in dat geval ons inkomen met ruim 60% er op achteruit gaat en dat ten opzichte van een WAO uitkering! Daarnaast rijd ik bewust een goedkope auto met grijs kenteken waarvoor we straks drie keer zoveel belasting voor moeten betalen en gaat onze ziekenfondspremie zomaar even van 34 euro naar 100 euro per maand omhoog. Bedankt Janpeter en co :twisted:
Ik denk niet dat je een rekenmachine nodig zult hebben om te beseffen dat dit niet goed gaat. Daarom doe ik niets anders dan strepen op dit moment om ons hier op voor te bereiden. Het zou dan wel vreemd zijn als ik dan wel weer een, zij het relatief klein, bedrag aan zaken als Birdpix uit zou gaan geven. Helaas, dat zit er niet in dus. Dan bewaar ik het liever om zo af en toe toch nog eens een fototripje te kunnen maken en plaats ik wel wat minder op Birdpix.
Nogmaals; ik loop niet zo met 'mijn verhaal' te koop maar voelde me nu door deze Birdpix deelnemer dusdanig in mijn kruis getast dat ik niet anders kon dan op deze manier reageren.
Ik zie jullie foto's en rode stipjes wel verschijnen.

Groeten,

Han
_________________
Han Bouwmeester
www.hanbouwmeester.nl
Back to top
Reply with quote
 
Wendy



Age: 38
Joined: 20 Sep 2004
Posts: 45

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 13:11    Post subject:
Han, ik weet niet of je je verhaal mede naar aanleiding van mijn uiting schrijft. Maar laat mij dan ook nog even mijn verhaal toelichten. Ik zeg niets het financiele aspect, ieder moet voor zich uitmaken of het wel of niet haalbaar is. Ook heb ik er geen bezwaar tegen om overdenken en problemen op een normale manier kenbaar te maken op het forum. Zoals blijkt is alles bespreekbaar en Daan en de andere birdpixrunners doen al het mogelijke om ons tevreden te stellen Smile. Het gaat mij dan alleen wat ver om dan meteen te dreigen met niet aanmelden en met allerlei termen termen te gaan gooien, alleen omdat je 1,2, of 3 sterren achter je naam krijgt. Het is naar mijn mening meer een projectie van iemand zijn eigen denkbeeld.
Die email die jij gekregen hebt lijkt me een zeer slechte zaak, we hebben een forum om dit soort discussies te voeren.


Last edited by Wendy on Thu 04 Aug 2005, 13:32; edited 3 times in total
Back to top
Reply with quote
 
baxflier


Gender: Female
Age: 57
Joined: 14 Aug 2004
Posts: 58
Location: Hoofddorp
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 13:16    Post subject:
Hallo,

Ook maar even een reactie van onze kant.
We hebben er absoluut geen moeite mee dat je nu, wil je meer opties hebben, voor birdpix moet betalen.
We staan altijd verbaasd hoeveel werk er door alle mensen achter birdpix verzet wordt en vind een financiele ondersteuning een goed initiatief.
Misschien hebben we iets gemist, maar we zagen ineens dat er nu ook naturepix gaat komen.
Is er al bekend wanneer dit van start gaat?
We hadden hier graag van te voren meer duidelijkheid over gehad.
Wij plaatsen momenteel namelijk meer vlinderfoto's dan vogelfoto's, dus zullen we op beide sites actief blijven.
Alleen is dan de vraag, wat gaan we voor naturepix betalen?
We hadden dan nl. misschien weer een andere keuze gemaakt voor het soort Vip.

Groetjes Colinda en Agnes
_________________
http://www.naturefocus.nl
Back to top
Reply with quote
 
Menno van Duijn


Gender: Male
Age: 40
Joined: 31 Dec 2003
Posts: 76
Location: Katwijk
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 13:21    Post subject: Optie
Hoi Daan en mede BP'ers,
Eigenlijk was het een kwestie van tijd voor dit zou gebeuren. Ik zat er op te wachten want het is begrijpelijk dat gebruikers in de kosten mee moeten delen en niet alleen de webmasters voor de kosten op moeten draaien. Je betaald toch voor clubbladen zoals de Dutch Birding ook een bedrag, zie dit dan als een digitaal clubblad waar je interactief gebruik van kan maken.

Wat betreft de namen, sterren en stippen. Is het niet mogelijk om alleen in het profiel van de gebruiker neer te zetten wat voor soort gebruiker deze is? Op de homepages kan je dan gewoon de naam ed neerzetten hoe die voorheen ook stond.

Zelf bedenk ik nog even wat voor "vip" het beste bij mij past. Maar als je de kosten over een jaar verdeelt is het peanuts wat je er voor betaald. En mocht je het toch te veel vinden dan veranderd er in princiepe weinig. Wie goed doet wie goed ontmoet.
Back to top
Reply with quote
 
Han Bouwmeester


Gender: Male
Age: 58
Joined: 11 Aug 2003
Posts: 886
Location: Hof van Twente
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 13:33    Post subject:
Nee hoor Wendy, was niet naar aaneliding van jouw berichtje. Ben het zelfs helemala met je eens. Wilde alleen maar even inhaken op de term. Zoals eerder aangegeven sta ik op zich achter de beslissing van Daan en zijn mensen.

Han
_________________
Han Bouwmeester
www.hanbouwmeester.nl
Back to top
Reply with quote
 
R. P. McMurphy


Gender: Male

Joined: 05 Mar 2005
Posts: 546

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 13:59    Post subject:
Quote:
...een e-mailtje dat een van de Birdpixers mij dacht te moeten sturen.


he bah, wat is dat nou weer. Laten we een openbare discussie vooral openbaar houden, en niet op zo'n manier met elkaar communiceren. Slapeloze nachten is wel het laatste wat je aan Birdpix moet overhouden, of het moet zijn omdat die ene plaat gewoon niet meer van je netvlies te krijgen is...
Een verandering zoals deze gaat meestal gepaard met wat kinderziektes, en het is niet meer dan een voorrecht dat we er met zijn allen over mee mogen praten. Laten we dat vooral niet vergeten.

Luc
Back to top
Reply with quote
 
Ted


Gender: Male
Age: 45
Joined: 23 Jan 2005
Posts: 70
Location: Arnhem
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Thu 04 Aug 2005, 14:00    Post subject:
Ik vind het jammer dat deze discussie een (naar mijn mening) een agressieve wending heeft gekregen, zover zelfs dat BP mensen dreigmailtjes krijgen. Dit kan nooit de bedoeling zijn. Kijkend naar de hele discussie heb ik wel een idee wie dat mailtje naar Han heeft gestuurd.

Niemand kan in andermans portemonee kijken en dat moet men zeker niet doen! Iedereen heeft zijn levensverhaal en de een zal zich meer benadeeld voelen dan de ander. Dus degene die dit soort mailtjes stuurt moet oppassen met wat hij zegt!

Niemand wordt verplicht gesteld om te betalen voor Birdpix, niemand zal elkaar raar (digitaal) aankijken als iemand besluit niet te betalen.

Laten we ophouden met deze zinloze discussie over wie meer geld heeft!

Groetjes,

ted
_________________
Canon 30D en Canon 300mm
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Page 3 of 6


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum